Hoi allemaal! Soms worden wij die tv helemaal zat! Dan pakken we een boekje of zetten we wat muziek op. Maar ik vroeg me af of er ook leuke spelletjes zijn voor 2 volwassenen? Kaarten ben ik niet zo goed in. Liefst iets van bordspelletjes ofzo. Liefst niet te ingewikkeld
ik dacht ook meteen aan kolonisten van Katan! Bordspel . Wij hebben toevalig gisteravond Mikado gedaan, Rummikub en MasterMind. Of Triviant? Veel plezier
Wij hebben het kaartspel van de Kolonisten, Rummikub, Koehandel (is wel met kaarten, maar echt een leuk spel!) en verder nog wat 'standaard' spelletjes.
Goed onderwerp! Wij hebben dus nu ook zo´n dilemma en hebben toch redelijk wat spelletjes in huis. Kaarten, monopoly, stratego zijn we een beetje beu. Hebben de lama´s vorig jaar in huis gehaald maar nog nooit gespeeld. (zijn altijd maar met 2 of 3.. en moet met 4) Maar het schijnt dat het ik hou van holland spel ook leuk is! En kan ook met 2 pers. dacht ik? Liefs
dobbelspel van kolonisten is erg leuk.. skibo. evt wii wij hebben monopoly op de wii ook erg leuk.. suc6 ermee
Jaa kolinisten van Catan is erg leuk (maar leuker als je met meerdere speelt). Pff er zijn er zoveel, ik heb ook nog een aantal (onbekende) bordspellen die ik toen speelde met mijn ex. Erg leuk De leukste bordspel is trouwens Heilig of Geilig hahahah beetje spanning erin en wat humor doet altijd goed!
hmmz altijd moeilijk spellen voor 2. Wij hebben een variatie van risk speciaal voor 2 personen. Ligretto: bol.com | Ligretto - Groen, Selecta | Speelgoed carcasonne: bol.com | Carcassonne, 999 Games | Speelgoed Kakkerlakkensalade -
levensweg, en dan de versie met bankpas, die onthoud de gegevens van de spelers, vroeger speelde ik het ook al graag!
Leuk spel voor twee volwassenen: *proest* Nou, je trekt je kleding uit....whahahaha Sorry, ben daarbuiten niet zo crea
Hmmm... Emo en ik hebben hier dezelfde gedachte bij. Wij spelen ook geregeld het kaartspel van Kolonisten van Catan. Verder hebben we een spel "Babel". Daarbij heb je verschillende volken die je kunt gebruiken om torens te bouwen. Elk volk heeft bepaalde vaardigheden. Je kunt volken van elkaar afpakken, volken gebruiken om de torens van de ander weer af te breken etc. De eerste keer was het even kijken hoe het moest, maar dat heb je met bijna elk spel wel. Daarna is het simpel.
Tis ook het leukste spelletje met vele voordelen: Ik slaap er altijd heeeerlijk op! Maargoed, bordspellen o.i.d. kan ik je niet aan helpen. Mijn man kan echt niet tegen zijn verlies en is dus veeeeel te fanatiek