Whahahahaahah.....wat zijn wij vrouwen soms toch ingewikkeld en onbegrijpelijk voor onze mannen Heeeeel herkenbaar, de opluchting van een wit papiertje is mij ook veel waard Geen behoefte aan schrikbeelden van RODE kerstmannen
Haha en ik dacht dat ik de enige was die last had van figuurtjes wc papier. Vooral die roze!! maar zeker rode kerstmannetjes lijken me een ware beproeving. Super dit topic.... ik zag de titel en dacht....neeeee het bestaat niet!!
Hahaha...moest wel een beetje om je verhaal lachen. Maar begrijp je gevoel wel hoor! Niet heel verstandig van je vriend, maar misschien is het aan de andere kant ook wel goed, zodat je je misschien minder zorgen gaat maken?!
Erg he dames! Vorige keer stond de deur een beetje open van het toilet toen mijn vriend zag hoe ik na het afvegen het toilet papier bestudeerde! Hij zei ... Zie ik dat nou goed? Zit jij nou gewoon naar je PIS te kijken???? hahahahahaha ik zei ja ik check of ik geen rare dingen zie! Hij zei vind je naar je pis kijken niet vreemd genoeg? Pfffff ik zeg laat maar dat snap jij toch niet hahaha .... Mannen zijn soms een soort andere wezens! hihihihi ... Ach maar hij is wel lief hoor! Denk dat ik maar een paar rollen ga saboteren en verstop ..... hahahah Doei meiden!
hahahahahaha.. Ik heb ook even in een deuk gelegen.... Hoewel ik het syndroom wel snap hoor wcpapiersyndroom kan ik weer aan mijn vocabulair toevoegen!
agh hij bedoeld het goed en idd mss wel goed om van je papier trauma af te komen enne het is een leuke sfeer met kerst op je wc
Heb daar gelukkig geen last van, ik moet zoveel plassen dat ik er dan een dagtaak bij zou hebben! Pfff hihi
Kotex had tampons met rode aardbeitjes (!!) op het folietje. Toen ik voor het eerst het doosje opendeed: 'Gáááátverrrr, deze zijn gebruikt!!!'
hahaha zag het ook liggen in de winkel, maar dacht voordat ik er aan toe ben is het al bijna pasen heb nog genoeg op voorraad nu. met pasen maar met kuikens of paashaasjes wcpapier