Vriend koopt toilet papier met "RODE" kerstmannetjes !!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly1908, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    herkenbaar het wc papier syndroom...hier wc papier met roze...van de week zat er een stukje los donkerroze vel bij, tijdens het afvegen...ikke helemaal in de stress...nu weet ik inmiddels dat dit aan het eind van de rol bij alle rollen zo is
    hier komt dus geen kerstmannen papier :$

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Sorry moest eerst een beetje lachen om de actie.

Maar heel herkenbaar. Ik heb ook een miskraam gehad vorige maand en sinds die "foute echo" denk ik er altijd aan terug als ik naar het wcpapiertje kijk als ik af he geveegd. Normaal keek ik nooit volgens mij, nu altijd. En ben nog niet eens zwanger..

3. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    heel herkenbaar..had met 9 weken een enorme bloeding en daarvoor allemaal bruin/rose verlies..ik leed ook aan papiersyndroom!
    die kerstmannetjes zouden mij hoorndol maken ;)
    succes ermee!

4. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

haha geweldig!!
    Hier ook een toiletpapierbestudeerder, terwijl ik al maaanden een mirena heb.. ;) Volgens mij kom ik er nooit meer vanaf.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wel heel leuk van hem, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je steeds naar schrikt. Ik heb een MA gehad, en ben nog steeds elk papiertje aan het checken. ( volgens mij doe ik dat na de bevalling nog steeds, zo'n gewoonte geworden!).

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha hier hebben we WC-papier met roze patroontjes en ik moet toegeven dat ik ook even een tweede keer goed kijkt of het geen bloed is! Hahaha, maar daarna lach ik mezelf uit en denk ik: "Doe even normaal hoor!" :D

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kun je dat wc niet omdraaien, wellicht is de achterkant niet zo bedrukt:D
    Van je vriend vind ik het wel een leuke keuze...
    Van jou kant snap ik het ook wel.

8. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hoi,

Nee het valt niet om te draaien, want je snapt met het afvegen worden de kerstmannetjes NAT en dus komen ze door de achterkant heen hahahahaha ...

Maar wat denken jullie? Belt mijn moeder gister avond, die woon een straat achter mij. Zegt ze "Kel, mijn wc papier is op kan je aub ff een rol komen brengen?" Ik zeg TUURLIJK ma ! hahaha ik kom er NU aan ... Ik 5 rollen in een tasje gedaan. Zegt ze, jeetje 1 rol was genoeg hoor! Ik zeg aahhh joh, leuk toch heb je gelijk voor kerst hihi..... Mijn vriend zei, zo ze gaan hard de rollen. Ik zeg ja me moeder had niks meer dus heb haar ff een paar rolletjes gegeven ... hahahahaha Laterrrrrrrr WC PAPIER !!! HIHI

xxx Kelly

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Slim!!

Ik had hetzelfde gedaan!

Steeds een ongeluk schrikken is niet fijn hihi

10. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan je gevoel begrijpen maar ach ja je ventje denk daar niet bij na hij is niet jou... weet je wat als jullie twee wc hebben neem jij de bovenste met normale papier en benden de rest met de kerst wc rol ihihiih :D:D zie er maar de lol van in

Deel Deze Pagina