Deze Kerst wordt extra romantisch, want ongeveer dan is mijn eisprong Ik denk dat het geen romantische avondjes worden, maar wel ochtenden, na het kerstdiner wordt het vast niks meer
haha denk het ook niet, dan klotst jullie eten in jullie volgegeten maag haha, succes met de kerst, ik hoop voor jullie dat de kerstengeltjes een mooi cadeau geven.
hier met kerst ook vruchtbare dagen en eisprong op 29/12... en aangezien we met kerst niet echt onszelf gaan overladen met eten, zal het heel gezellig worden! veel geluk hoor meid! ik duim voor je!
hier ook rond de kerst denk ik dus word een drukke leuke kerst! zijn hier zo en zo altijd al heeeeel erg druk met de kerst.
We moeten de dagen voor Kerst ook maar goed benutten dan Jullie ook succes! En idd Noesje, dat heb je lief gezegd van de kerstengeltjes
Wij gaan ook voor een warm kerstfeest Volgens banner is ei over 4 dagen, als mijn cyclus op de vorige lijkt is 'ie er over 8 dagen. We zullen het wel zien maar zo rond kerst is dan ook wel weer speciaal he
Succes dames met een ei deze periode. Vorig jaar ben ik in deze tijd zwanger geraakt en nu zitten we met de kleine onder de boom. Ik vond het wel een super kerstkadootje, moet ik zeggen!
Oh Hellen dat lijkt me hƩƩrlijk! Ik hoop ook dat mijn decemberpendel uitkomt en er dus nog deze maand een eitje innesteld
Hellen, dat is inderdaad een prachtig vooruitzicht! Geniet van Kerst met jullie kindje! Hopelijk mogen wij ook volgend jaar
Heeey Meiden, Ik sluit me ook hier aan als jullie dat goed vinden! Het gaat een gezellige kerst worden.... en de dagen erna haha!! Succes iedereen
mijn ei zou officieel rond kerst zitten.. maar aangezien mijn cyclus ongeveer 2x zo lang duurt zal het wel langer zijn.. ach geen punt om het alsnog niet te proberen dan..
iedereen heeft het maar druk met de kerst en lekker uitslapen met kerst lijkt me ook wel lekker wel grappig, 3 jaar geleden is mijn meisje verwerkt, ongeveer dezelfde tijd, paar daagjes later, zal wel grappig zijn als ons 2e kindje nu verwekt zou worden
jaa lijkt me wel grappig om dan bijna precies 3 jaar later weer zwanger te zijn! dus ben flink aan het duimen en tempen en klussen
jaaaaaaaaa ik ook ik heb hem 1ste of twee kerst dag.. hoe mooi zou het zijn wij weten van mijn schoonouders dat mijn man rond die periode ook is verwekt.. dus mijn man heeft al laten weten hij gaat extra zijn best doen hahhahhah... vind het inderdaad iets romantisch hebben
Hallo Dames, Ik heb mijn eisprong 2e kerstdag dus gaat gezellig worden Dan s`morgens maar klussen want s`avonds word hem niet meer haha
Nou ik sluit mij ook aan hoor wij gaan voor de laatste maand "BEWUST" klussen.. Ben al paar dagen gestopt met roken.... ennehhh.....spannend