Vriend laat baby 6 weken oud huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carina21, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

helemaal mee eens..
    Ik hoorde laatst ook iemand zeggen 'ik ga er echt niet heen als mijn baby huilt, dadelijk denkt ze dat ik er altijd ben als ze huilt'
    Ja sorry, maar wat anders moet die baby leren dan???

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Misschien kun je ook afspraken met je vriend maken voor als jij er niet bent. Dus dat hij hem kan laten 'jammeren' met een max van zoveel minuten, en hij naar hem toe gaat als het echt huilen wordt.

Je kunt ook eens proberen om je kindje strak in te stoppen met de armen onder de dekens (werkt eigenlijk hetzelfde als inbakeren) of om hem wel te troosten, maar niet uit bed te halen. Dus in bed aaien en tegen hem praten.

@Debby82, ben het met je eens. Je moet er samen uit komen en samen besluiten hoe je verder moet. Papa hoeft het niet op de manier van mama te doen en omgekeerd als je elkaar maar vertrouwt het beste met je kindje voor te hebben.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    met 6 weken is het echt geen verwennen ik denk eigenlijk dat je ze daar het eerste jaar nooit mee verwend eerlijk gezegd ik heb ze alledrie altijd bij ieder klein huiltje eruit gepakt en ze zijn niet verwend ofzo ze slapen nu allemaal door en vragen nooit of ze eruit mogen. Alleen nu met de hitte mogen ze eruit als ze dat willen

4. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    dat moet je mee oppassen dat mag je ook niet zomaar toepassen ivm de heup ontwikkeling. Moet je wel voor laten doen door iemand die er verstand van heeft (HA of KA of CB oid)

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    belangrijkst is dat je man en jij op 1 lijn komen zoveel mogelijk, en dat je afspraken maakt. Als hij hem niet meteen uit bedje wil halen dat ie bijv. wel altijd even gaat kijken en niet langer dan 5 min. wacht. Dan kun jij met n geruster hart weg en heeft je man niet het idee dat je hem precies zegt wat en hoe hij moet doen. T is jullie kind en jullie gaan er samen voor zorgen! Ook jij moet gewoon weg kunnen gaan. Hij doet dat neem ik aan ook zonder dat ie dan doorlopend bang is dat jij hem te veel verwent.

Succes!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Een echte bakerdopek kun je ook alleen via hun kopen als het goed is dus krijg je er automatisch goede uitleg over. Wij kregen het via de wijkverpleegkundige.

Deel Deze Pagina