Mijn vriend gaat alleen mee als ik een echo krijg. De rest van de afspraken ging/ga ik gewoon alleen. Het is gewoon heel moeilijk voor hem om even 1 uurtje vrij te pakken, helaas
mijn vriend is tot nu toe nog elke keer mee geweest, en dan heb ik binnenkort de 20w echo en kan hij helaas niet mee. hij kan onder geen beding vrij krijgen:x flink balen maar ja is niet anders, dus nu ga ik er alleen heen met de telefoon in mijn hand is hij er toch een beetje bij en hoort hij alles ook.
wij willen de afspraken zo plannen dat hij er altijd bij kan zijn. Wat later op de dag bijvoorbeeld. Ik wil hem er perse bij hebben. Het is voor ons beide de eerste keer en hij wil ook graag alles mee krijgen.
Bij de echo's zal mn man zeker altijd mee gaan, maar de verloskundige is alleen maar bepalde dagen en tijden, mn man is net met nieuw werk begonnen dus kan niet zomaar vrij nemen.. ach de echo's zijn t belangrijkste .
Nou mijn man hoeft ook echt niet mee hoor....met de echo's vind hij het ook leuk en intressant. Maar voor de rest is het een beetje onzinnig om hem mee te laten gaan. Wat moet hij daar doen als mijn bloeddruk wordt op gemeten en ik het hartje te horen krijg...Zou niet weten waarom hij dan mee moet. Je moet gewoon doen hoe jullie het fijn vinden, dus vind jij en je man/vriend dat het niet nodig is moet je het ook zeker niet doen.
Mijn man is op 1 keer na altijd mee geweest, maar het was altijd voor werktijd. Anders was hij denk ik niet altijd meegegaan. Een man krijgt er geen vrij voor, en ik vind ook niet dat hij al zijn kostbare uurtjes moet gaan besteden aan de controles. Echo's is een ander verhaal maar ik vind niet alle controles even boeiend. Nu ik vaker moet, verwacht ik hem ook niet elke keer. Maar eerlijk is eerlijk; ik ga liever niet alleen. Dan neem ik mn moeder of schoonmoeder wel mee. Die genieten helemaal van het horen naar het hartje!
het is zo persoonlijk hoe ieder stel/koppel het regelt. Als je er allebei tevreden mee bent wanneer je man wel/niet meegaat (kan) dan is daar toch niks mis mee? Wij proberen persoonlijk dus wel steeds met z'n tweetjes te gaan en nu as maandag 'we' een echo hebben voor nekplooimeting, is het misschien zo dat mijn man een klus heeft (voor radio als muzikant) maar hij wil zelf erg graag mee en probeert het te regelen dat hij wat later komt of hij zegt 't af. Dit keer is het nl. niet zo heel nodig dat hij die klus doet maar andere keren wel want je moet toch ergens je huur van betalen, toch?! Hij geniet er trouwens wel van het hartje te horen, maar ook dat is persoonlijk. Niemand kan en mag daarover ordelen!
Mijn man probeert ook altijd mee te gaan. Maar soms gaat dit niet ivm zijn werk en de plek die nog vrij is bij de verloskundige. Maandag moet ik weer en dan kan hij er niet bij zijn, mijn moeder gaat dan gezellig mee.
Ik moet morgen weer op controle en mijn man zou in eerste instantie niet meekunnen ivm werk. Dus ik had mijn zusje gevraagd om mee te gaan. Nu heeft mijn man vrij deze week en zou hij alsnog meekunnen, maar ik neem dus evengoed mijn zusje mee. Ik vind het niet erg als hij niet meegaat en mijn zusje vind het juist hartstikke leuk om een keer mee te gaan.
De mijne gaat altijd mee maar moet eerlijk zeggen als dat niet het geval was zou ik ook niet erg vinden hoor! Hij wilt het graag en ik vind het natuurlijk ook hartstikke leuk maar nogmaals zie niet de noodzaak ervan in... Gewoon lekker doen zoals jullie willen. Niks is raar of stom in deze denk ik.
Mijn man gaat ook altijd mee! Hij vindt het leuk en wil niks missen, juist het hartje horen is voor hem ook heel fijn. Maar het is persoonlijk hoor, als je het anders regelt of het niet altijd kan en je hebt er beiden geen probleem mee, prima toch. Ik vind het wel fijn dat hij er altijd bij is.
Ik krijg om de 2 weken controles en echo's (vanwege geschiedenis) en tot op heden (al 3 echo's gehad) is manlief meegegaan naar de gyn. Ook volgende week met de nekplooimeting gaat hij nog mee, maar daarna niet meer, behalve bij hele belangrijke controles (20 weken echo etc). Hij mag niet zomaar weg, en moet dus vrijnemen. En elke 2 weken ruim 2 uur vrijnemen is gewoon niet te doen
Tot nu toe is hij nog elke afspraak meegeweest. Mijn man heeft onregelmatige werktijden, dus valt het nog te plannen op een vrije ochtend of in zijn weekend (die valt vaak door de week).
Mijn vriend ging niet altij mee hoor. Met de echo's en andere bijzondere dingen (altijd bijzonder natuurlijk) wel. Maar de reguliere afspraken deed ik als ik vrij was. En dan moest hij werken. En hier nooit een vlk die vroeg waar mijn vriend was hoor. Die begrijpen echt wel die hij moet werken en niet altijkd mee kan.
Mijn hubby gaat ook zoveel als mogelijk mee. Hij kan niet altijd vrij krijgen, maar probeert het wel. In ieder geval bij de echo's! Vind het heel fijn dat ie meegaat. En als ie niet kan, vraag ik mijn moeder of een vriendin. liefs
vandaag om 1 uur de 20w echo en mijn man heeft toch nog vrij kunnen krijgen, ooo daar ben ik zo verschrikkelijk blij mee. had er niet aan moeten denken om alleen te gaan hoor, dit wil je toch met je lief delen. dus zijn baas heeft zijn hand over zijn hart gestreken nu wachten tot het 1 uur is wachten duurt lang
Mijn vriend is tot nu toe met elke echo meegeweest! Maar naar de VK gaat hij niet altijd mee.. Vind ik ook niet echt nodig, hartje luisteren kunnen we nu ook samen doen met de Angelsound thuis Dus voor dat hoeft hij niet mee te gaan, en de rest is allemaal standaard en sta ik meestal binnen 15 a 20 min weer buiten..