vriend / man altijd mee naar verloskundige?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door giraf, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Mijn partner gaat altijd mee, voor mij maakt het niets uit. Maar zij wil zelf geen enkele afspraak missen dus.

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    met beide zwangerschappen ben ik bijna altijd alleen geweest, zelfs met de 20 weken echo.:( dat was niet leuk, mijn toenmalige man had er geen zin in. (liep ook niet goed tussen ons)

toen ik in 2008 zwanger was, wat met 9 wk een miskraam werd, is mn lief wel meegeweest naar de echo met 8 weken. hij vond het prachtig.

we hopen snel zwanger te wezen, hij wil dan zelf overal bij zijn, maar ik loop bij de gynaecoloog dan, is vaak lang wachten en je bent zo buiten. heb hem aangeraden mee te gaan naar de echo;;s en zo nu en dan tussendoor, maar als hij echt elke keer mee wil is dat uiteraard top. maar raar is het niet als het niet kan hoor

3. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    :$

Ik ben tot nu toe altijd alleen geweest!

Tot ik dit topic tegen kwam, zat ik er ook niet zo mee.
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de bezoekjes ook weinig vind voorstellen!

Hij is trouwens wel mee geweest bij de 20 weken echo.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn vriend ging ook lang niet altijd mee hoor. Met de echo's wel trouwens, en het intake gesprek.
    Verder alleen met het laatste gesprek. Maar lang niet alle cotroles tussendoor. Dat stelt toch niet veel voor, moet hij dan steeds vrij nemen van zijn werk? Zal zijn baas leuk vinden.

Moet zeggen dat ik me er wel aan irriteer dat sommige hier zeggen "mijn vriend/man ging wel altijd mee, maar dat komt omdat hij gewoon heel geïnteresseerd was in de baby"

Heeft er geen drol mee te maken.

5. Liertjuh

Liertjuh Lid

6 mei 2008
    87
    0
    0
    Drenthe
    Mijn vriend heeft de VK voor het eerst gezien na de bevalling. Dat was bij de nacontrole omdat ik in het ziekenhuis ben bevallen.
    Bij een echo ging hij wel mee hoor.
    Vind het onzin dat hij er vrij voor moet vragen, het zijn maar 10 minuten inderdaad.

6. patty1989

patty1989 Lid

8 okt 2009
    55
    0
    0
    verzorgende
    Omgeving Helmond
    Mijn vriend gaat nooit mee naar de verloskundige . De eerste keer is hij meegeweest , en laatst was hij toevallig een dagje vrij toen ik een afspraak had bij de verloskundige , en hij is toen ook meegeweest . Ik ga er meestal alleen heen . Bij onze verloskundigenpraktijk zie ik bijna nooit mannen zitten ... Naar de echo´s gaat hij altijd mee . Hij wil dit absoluut niet missen en vind het prachtig om te zien hoe zijn kleine meisje groeit . Daarvoor neemt hij ook altijd een dagje vrij ...
    Mijn moeder is ook één keer meegeweest naar de echo . Ze vond het prachtig om dit te zien . Ze wordt voor de eerste keer oma dus ik vond het heel speciaal dat ze mee ging ...

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Mijn afspraken zijn bijna altijd op vrijdagen, maar mijn vriend gaat daar niet speciaal vrij voor vragen voor die 10 minuten..
    Mocht hij toevallig die dag wel vrij zijn van zijn werk dan gaat hij natuurlijk wel mee.. 20 weken echo is hij ook mee geweest maar toen was het vakantie, en anders had hij voor die dag wel vrij gevraagd..
    Meestal vraag ik avond van te voren gewoon aan mijn vriend of hij ook vragen heeft voor de verloskundige, want ik kan ze dan natuurlijk ook voor hem stellen en dan vertellen hoe het gegaan is..

8. Mijn man gaat nooit mee naar de verloskundige.Bij een aantal echo in het ziekenhuis was hij er wel bij.Over 2 weken heb ik een groei echo en dan gaat hij wel mee.
    Inverband met bloedingen en geen vervoer is mijn vader een aantal weken terug mee geweest.Was voor het eerst dat hij een echo zag.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hij ging altijd mee, wilde altijd hartje horen etc.

Deel Deze Pagina