Vriend/man en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robano88, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Wat een uiterste allemaal...

Die van mij.. tj a...

Die was blij dat ie wat vaker mocht. En vond jammer als ik niet zwanger was, en zei bij de keren dat t raak was al van te voren, je bent zwanger.. maar thats it...

Ik zei gister nog, als de baby er straks is denkt ie, wie is die man die aan mijn moeder zit? Weinig betrokkenheid nu. Dan bedoel ik in de zin van contact met de baby zoeken ed. Tegen mij zegt ie regelmatig. doe nu eens rustig aan, je bent hoog zwanger. Maar net als bij dl voel ik me fit en energiek

2. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Mijn man zal er zelf niet over beginnen, maar,als ik er over begin kunnen we het er normaal over hebben.. Hij is dol op kinderen dus,daar ligt het niet aan. Over ovulatietesten en temperaturen wil hij niets horen, het komt vanzelf wel volgens hem!

3. Klosje

Klosje Lid

6 aug 2014
    8
    0
    0
    de Poets
    Noord-Brabant
    Mijn man is er erg bij betrokken. Hij wil zelf erg graag vader worden en laat dit in vele aspecten merken. Hier ben ik wel erg blij mee. Alleen heeft hij maandelijks last van een ontkenningsfase. Wel heel erg lief, dus een super goede steun :).

4. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend was er helemaal niet mee bezig. Hij gelooft er in dat het wel komt als de tijd er voor rijp is. Ik informeerde hem ook niet over testen of wanneer er eisprong was. Hij was er altijd wel voor in, dus dat was geen probleem. Ik meldde het hem wel als ik ongesteld was geworden. Als ik behoefde had om te praten, kon dat altijd, maar dan moet ik er wel over beginnen. Hij is heel erg gelukkig met de zwangerschap.. En nu na de termijnecho beginnen we balletwee eindelijk te genieten van de zwangerschap..

5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Sinds we besloten hebben om ervoor te gaan is mijn vriend erg betrokken bij alles... Hij wil alles weten, wat ik voel... Deze maand voor t eerst ovu testen gedaan om mijn eisprong in beeld te krijgen en hij legt ze keurig in volgorde en weet precies hoe en wat... Vorige ronde gaf hij zelfs kusjes op mijn buik terwijl we niet eens wisten of het raak was....

Ook wil hij graag weten wanneer de meeste kans is en hoe alles werkt... Dus heb een erg betrokken partner😃😃😃

6. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat leuk :)!
    Zo grappig om te lezen hoe de mannen ermee om gaan!

7. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ja! Sinds onze vroege miskraam nu is mijn vent er toch meer mee bezig. Nu best een beetje van zn stuk en even behoefte aan pauze. Maar geeft nu wel aan straks meer te willen weten. Nu alleen nog zien of hij dat straks ook nog wil 😜 maar voor ni lijkt er een soort prematuur papa instinct te zijn ontstaan wat nog ontbrak

Deel Deze Pagina