Wat is het mooiste...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Wat je hebt meegemaakt? En dan bedoel ik niet je bruiloft of de geboorte van je kinderen. Maar gewoon een mooi en bijzonder moment en/ of gebeurtenis. Gewoon even nieuwsgierig en zin in een vrolijk topic.

2. Only me

Only me Niet meer actief

Leuk topic!

Het mooiste wat ik heb meegemaakt is denk ik toch wel het ervaren van een mooi en gelukkig moment in Slowakije.
    Hier gaan wij elk jaar op vakantie.

Ik stond met mijn vriend onderaan de voet van de berg, het was een heerlijke temperatuur, de zon ging langzaam onder en de lucht kleurde fel oranje.
    We hebben uren zo gezeten en genoten van de intense schoonheid van de natuur....

Dat was echt een super mooi moment voor ons!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mijn dochter die zegt "mama lief!", en dan geeft ze me een kusje :).

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk, even wat positiviteit op deze grijze herfstdag :)

Laatst was ik mijn zoon aan het verschonen, nadat ik hem van het kdv had gehaald. Ineens keek hij me heel lief aan en trok mijn hoofd naar zijn gezicht toe, sloeg zijn armen om mijn nek en zei "J. blij mama weer is...J. mama mist". Nou, je kon me opvegen. Liefde met een hoofdletter L.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het mooiste, uhm, geen idee, ik geniet al snel van kleine dingen.

Zoals gisteravond, kwam mijn man met een ketting thuis, waar onze namen en die van de kindjes in verwerkt zijn, (waarvan er dus 1 nog niet eens geboren is :D ), en zei, nou meis, na zo'n zware tijd dacht ik, ik zal is wat moois voor mn vrouwtje kopen. Lekkere zoen dr bij :) Dan ben ik echt even gelukkig :)

Alle leuke en mooie herinneringen die ik heb zijn wel met mijn man samen, dus blijkbaar maakt hij me heel gelukkig :D

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Waar ik gisteren enorm van genoot:
    ik lig in het ziekenhuis vanwege uitdroging en een blaasontsteking.
    En gisteravond kwamen m'n kinderen langs en pakte Emma mij heel stevig vast en hield me heel lang zo vast. Heerlijk!
    Dat was gisteren mijn geluks momentje.

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Het samen genieten met mijn vriend tijdens onze laatste grote reis samen in Indonesië.

Maar met stip bovenaan was dat ik gister op mijn rug in bed lag, hij naast me kwam liggen en kus op mijn buik gaf. Voelde zoveel liefde van hem voor mij en zijn ongeboren dochter.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Mooie momenten allemaal! Ik had er gisteren ook nog 1. M'n dochtertje kon niet slapen en ik had haar even mee naar beneden genomen en bij me gelegd. En ze lag me zo lief aan te kijken met die mooie blauwe kijkers van dr. Met een mooie lach erbij en mama smolt een beetje hoor...

9. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb meerdere mooie momenten, maar welke me als eerst te binnenschoot:

vorig jaar met oud en nieuw stonden we vanuit het zolderraam naar het vuurwerk te kijken. We waren al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar ik wíst gewoon dat we volgend jaar niet met zijn tweetjes hier zouden staan. Alsof hij dat voelde legde hij zijn hand op mijn buik en zei 'volgend jaar zitten we er anders bij'...

Een ander mooi maar tevens heel verdrietig moment was toen mijn moeder in coma lag en duidelijk was dat ze niet meer bij zou komen. Huilend zei ik tegen mijn man dat ik toch wel graag wilde vernoemen(houdt hij niet van) als we ooit een kindje kregen , waarop hij volmondig 'ja, ik nu ook' antwoordde.. toen kneep mama in mijn hand.

10. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Een van de mooie momenten.
    Toen mijn zoontje na 2wkn ziekenhuis eindelijk in zijn MC mee naar huis mocht. Mijn vriend kwam heel trots met een lege MC de kinderafdeling oplopen en nog trotser gingen we met een gevulde MC naar huis.

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik geniet van zoveel momenten!
    Maar bv.gisteravond ben ik met vriend en zoonlief in bad geweest.Als ik dan zie hoeveel plezer zoonlief daaraan beleefd kan dat mijn hele dag weer goedmaken! :)

12. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Voor mij was dat toch wel (op de geboorte van mijn zoontje na) zwemmen met dolfijnen op Curaçao. In 2009 zijn mijn vriend en ik daar naartoe op vakantie geweest. Heb altijd al willen zwemmen met dolfijnen en toen was onze kans. Wat een geweldige ervaring. Die beesten zijn zo ontzettend lief (en zacht hihi). Zeker een aanrader!

13. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    zoontje die vriend en mij vastpakt als we in bed liggen en dan zegt: Wij houden van elkaar he?!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn vriend die gisteren ons kleine ventje onderstopte een kusje op zn voorhoofdje gaf en zei "slaap lekker vriendje, papa houdt van jou"

15. WLE

WLE Niet meer actief

Een van de momenten waar ik intens gelukkig van werd was toen mijn vriend na 4,5 maand terug kwam van afghanistan.
    Ik was zo intens gelukkig dat wij samen die zware tijd door waren gekomen en ik besefte toen dat hij echt de ware is!
    We waren toen overigens pas 5,5 maand samen dus na 1 maand een relatie vertrok hij al.
    Nu drie jaar later hebben we zoveel moois al samen bereikt!

(ik smelt alweer als ik aan toen denk!)

16. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vele dingen waarvan ik wel kan zeggen dat ik dacht mijn mooiste momenten uit mijn leven vind.. maar vaak als mijn man me een kus op me voorhoofd geeft en zegt dat ik zijn prinses ben, dan voel ik me ook wel echt een prinses hihi.

En als hij tegen mij zegt dat ik zijn paradijs op aarde ben, of die lieve smsjes als hij aan het werk is.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niet het mooiste, maar voor mij wel een mooi en emotioneel moment:

3 weken geleden op de kempervennen met m'n dochter... we zijn saampjes op de fiets naar het voorleesuurtje geweest en hebben daarna samen een ijsje gegeten in het centrum.

Ik kamp eigenlijk al jaren met een angststoornis, die steeds erger werd. Dit jaar een ppd eroverheen. Ik durfde op een gegeven moment niet meer alleen naar buiten (en niet naar de winkel etc) en fietsen met m'n oudste heb ik nooit gedurft. Dus dat ik daar zat, alleen er naar toe gefietst, in een vreemde, wijdse ruimte, samen met m'n dochter, in de rij gestaan voor een ijsje. Echt zo'n moeder/dochter moment wat ik nooit eerder zo gehad heb buitenshuis. Heerlijk!
    (overigens met dank aan a.d. + begeleiding vanuit ggz)

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Leuk topic!

Wel moeilijk om antwoord op te geven, er zijn zóveel mooie, kleine momenten..

Als dochterlief bijv. onverwachts (voornamelijk als je heel druk bezig bent) heel lief tegen je aankomt hangen en je dan een dikke kus geeft. Dan zeg ik altijd tegen haar; wat lief! Mama houdt van jou! En dan zegt zij weer op haar beurt; JA! MWAH! En dan krijg ik nog een dikke kus van dr.. *smelt*.

Ik kan ook intens genieten van de papa-dochter momenten. Dan liggen ze samen languit op de bank tv te kijken met een zak chips en zie ik hoe ze daar beiden van genieten. Heerlijk om te zien!

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi lief.. om de één of andere reden heb ik dat niet zo gemakkelijk in m'n mond liggen naar haar toe (alleen naar m'n man) -en toen zei ik het eens en toen zei ze: Ik hou jouw ook hoor mama... (terwijl ze me goed vast pakte :p )

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

mijn zoon die me vorige week vastpakt terwijl hij op de commode zat, hij doet met 2 handjes mijn gezicht pakken en kreeg een dikke kus op mijn mond.

Deel Deze Pagina