@lovewinnie: ja ik vind dat dus ook raar. vroeg gister ook aan mijn vriend: ze zou toch nog langskomen (ook omdat we aan het verbouwen zijn) en toen zei hij: ja maar ze heeft veel gezeur en dingen te regelen nu het uit is met haar vriend.........
ik zou gewoon tegen hem zeggen, zolang ik haar niet heb ontmoet heb ik liever dat je geen contact meer met haar hebt, want het zit me toch niet lekker. en dan zeg je gewoon dat je vind dat het er bij haar wel dik bovenop ligt dat ze je vriend wel heel vaak belt en smst nu het uit is met haar vriend
@ Ninien: Nou ik denk dat als ik dat zeg, ik meteen gezeik heb. daar gaat hij echt niet mee akkoord!!
Vertrouw je haar wel?? Hier komt ook nog weleens een ex over de vloer van mijn man. Naast die goede vriendin dus.. Die ex heeft, toen het met haar vriend moeilijker ging ook meer gepraat met mijn vriend. Maar dat was toch puur vriendschappelijk. Hij kende haar gewoon goed (met al haar nukken), en kon haar dus goed helpen. Voor haar was het vertrouwder om haar verhalen bij mijn vriend te doen. Maar hier laten slapen was mij wel een grens tever. Ik vind het prima als hij haar helpt met haar sores, maar de dagelijkse levens moeten verder gewoon gescheiden blijven. Anders wordt het emotioneel een rommeltje. Gelukkig heeft ze dat 1 keer gevraagd, en daarna niet weer. Misschien ben ik makkelijk, en goed van vertrouwen richting mijn man. Maar hij luistert tijdens dat soort periodes ook goed naar mijn verhaal en ideeen. En kijken soms zelfs samen of we iets voor haar kunnen betekenen. Dus daarin zijn we een goed team..
@ Deepfreeze: ik ken haar niet dus weet niet of ze te vertrouwen is....... het stomme is ook: gister waren ze al 10 min aan het whats-appen en na die 10 min zei mijn vriend: laat ik ook maar eens vragen hoe het nu allemaal met haar gaa.... uhm, tjah.......... waar gingen die 10 min dan over?!?!?!?!
jij vertouwd hem niet , denk ik en of hij te vertrouwen is met die vriendin ben ik niet helemaal zeker van Dat jij je zo vervelend er onder voelt moet hij toch ook merken Dan zou hij er tenminste voor kunnen zorgen dat jullie elkaar een keer ontmoeten, als je haar een keer ontmoet, kun je misschien wel inschatten welke bedoelingen ze heeft. Maar in mijn ogen niet veel goeds
Kan het heel goed bergijpen dat je door al die opmerkingen en alle andere dingen toch een beetje onzeker wordt. Ik zou precies het zelfde voelen. Denk dat je het beste een keertje rustig met je partner kunt praten. Vertel hoe je voelt en dat je echt heel prettig zou vinden om haar te ontmoeten. Wees gewoon eerlijk tegen hem. En dan hopen dat hij hier iets mee doet en er voor zorgt dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken.
die 10 minuten.. koetjes en kalfjes? Hoe is het met je moeder, hoe is het op jou werk, goh koud buiten etc.. Ik zou er gewoon eens met je man over praten. Want als je er zelf over gaat denken, kun je jezelf ook de put in denken. Terwijl er misschien/waarschijnlijk niks aan de hand is.
Ik zou het op zijn zachtst gezegd ook niet tof vinden Hij is samen met jouw en dat ie dan tegen jouw zegt dat ie van die beste vriendin houdt vindt ik al helemaal raar Ik heb ook ooit zoiets mee gemaakt maar dan via Hyves en ik was daar niet van gediend en heb ook tegen vriendlief gezegd toen dat ik wilde dat ie ermee op hield Jij bent toch zijn vrouwtje.....
ik zou er zelf niet zo veel problemen mee hebben hij is met mij en daar zal hij ook best zijn redenen voor hebben dat hij van een beste vriendin houdt vind ik ook meer dan normaal ze zijn toch dik 10 jaar bevriend... hij is open en eerlijk tegen jou omdat hij ook zijn smsjes laat lezen denk dat het genoeg zegt denk ik zo
ja het maakt me ook zo onzeker. Mijn vriend zei dat zijn ex jaloers was op zijn beste vriendin..... nou vind ik dus niet zo raar eigenlijk hehehe Ik denk dat ik er vanavond maar eens over ga praten met hem, want ik werd er gister niet echt vrolijk van... en dat merkte hij
@ mamamanuela: ja hij liet mij ff snel 1 smsje lezen (reactie op de foto van onze nieuwe keuken) maar kon toen ook wat meer smsjes lezen.....
als je je er niet fijn bij voelt en je word er onzeker van dan zou ik er ook over praten succes en sterkte
@ mamavan2boefjes: Ik snap dat je best van iemand kunt houden, vriendschappelijk....... het zijn de opmerkingen eromheen die de opmerking over het houden van erger maakt.
tja als ik eerlijk ben... nee vind het niet helemaal normaal. dat je een beste vriend of vriendin van het andere geslacht kan hebben kan ik goed mee leven. maar op de manier waarop het nu bij jou gaat... nee dat zou ik niet tof vinden. ik hou sowieso al niet van dat vage sms gedoe. nee ik zou een goed gesprek met hem aangaan en eerlijk zeggen wat je dwars zit. accepteert hij het niet of begrijpt hij het niet tja moeilijk maar zou voor mij een goede reden zijn om de relatie te verbreken.
@ eefke: ja op zich is het smsen of whats-appen niet stiekem ofzo. Zou alles mogen lezen.... maar dat haalt niet weg dat die opmerkingen erin staan.