Vriend/man heeft een beste vriendin.. hoe gaan jullie er mee om??

Discussie in 'De lounge' gestart door mom23, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Blij dit te lezen:D

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    He gelukkig zeg.
    Hoop dat je haar snel mag ontmoeten,en wie weet meschien worden jullie zelf ook vriendinnen ;)

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hier is het andersom. Ik heb een hele goede vriend. Ken hem een jaar of 14 ofzo. En ik spreek hem bijna nooit. Puur omdat mijn vriend er moeite mee heeft. We spreken elkaar dan alleen via sms en vragen hoe het gaat... Hij vind het juist kei leuk dat ik mijn vriend en kindje heb. En ik vraag altijd hoe het bij hem gaat. natuurlijk zou ik het leuker vinden om hem vaker te spreken en te horen hoe het gaat. Maar ik weet ook dat mijn vriend daar echt niet blij van word dus laat ik het maar gewoon zo..

4. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    ohhh niks voor mij!
    Ben ik veel te jaloers voor.. wordt niks!

Respect voor jou en alle meiden die er mee kunnen leven!

5. Only me

Only me Niet meer actief

Wat fijn dat het goed is! Soms kan een klein gesprek heel veel duidelijkheid geven!!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb zelf een beste vriend die ik al ken vanaf mijn 4de, mijn man heeft er geen problemen mee maar denk eerder omdat het komt omdat mijn beste vriend homo is :D.

Fijn dat jullie erover gepraat hebben en er meer duidelijkheid is!

7. Dana

Dana Niet meer actief

mooi dat het uitgepraat is, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de kriebels kreeg van je eerste post, gelukkig meende hij het niet zo maar het is er wel beroerd uitgekomen zeg!

8. Bri

Bri Niet meer actief

Hartstikke mooi dat het uitgepraat is.

Persoonlijk heb ik er ook geen moeite mee dat mijn vriend vriendschappen met vrouwen heeft, en zelf heb ik ook mannen als vriend. De term 'houden van' heeft 1001 betekenissen. Voor ons is die niet voorbehouden aan degene met wie je een (seksuele) relatie hebt, maar kun je houden van al je familie en vrienden.

Overigens vind ik het er wel bij horen in een relatie dat je elkaars vrienden kent, en de vrienschappen van je partner respecteert. Ik zal nooit vragen dat hij een bepaalde vriendin niet meer ziet, en zou het niet accepteren als hij van mij zou willen dat ik een bepaalde vriend niet meer zie. Door daaraan toe te geven, geef je toe dat je in die vriendschap niet te vertrouwen bent, in mijn ogen. Maar dit is helemaal hypothetisch, wij leggen elkaar niet op die manier aan banden.

Deel Deze Pagina