He gelukkig zeg. Hoop dat je haar snel mag ontmoeten,en wie weet meschien worden jullie zelf ook vriendinnen
Hier is het andersom. Ik heb een hele goede vriend. Ken hem een jaar of 14 ofzo. En ik spreek hem bijna nooit. Puur omdat mijn vriend er moeite mee heeft. We spreken elkaar dan alleen via sms en vragen hoe het gaat... Hij vind het juist kei leuk dat ik mijn vriend en kindje heb. En ik vraag altijd hoe het bij hem gaat. natuurlijk zou ik het leuker vinden om hem vaker te spreken en te horen hoe het gaat. Maar ik weet ook dat mijn vriend daar echt niet blij van word dus laat ik het maar gewoon zo..
ohhh niks voor mij! Ben ik veel te jaloers voor.. wordt niks! Respect voor jou en alle meiden die er mee kunnen leven!
Ik heb zelf een beste vriend die ik al ken vanaf mijn 4de, mijn man heeft er geen problemen mee maar denk eerder omdat het komt omdat mijn beste vriend homo is . Fijn dat jullie erover gepraat hebben en er meer duidelijkheid is!
mooi dat het uitgepraat is, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de kriebels kreeg van je eerste post, gelukkig meende hij het niet zo maar het is er wel beroerd uitgekomen zeg!
Hartstikke mooi dat het uitgepraat is. Persoonlijk heb ik er ook geen moeite mee dat mijn vriend vriendschappen met vrouwen heeft, en zelf heb ik ook mannen als vriend. De term 'houden van' heeft 1001 betekenissen. Voor ons is die niet voorbehouden aan degene met wie je een (seksuele) relatie hebt, maar kun je houden van al je familie en vrienden. Overigens vind ik het er wel bij horen in een relatie dat je elkaars vrienden kent, en de vrienschappen van je partner respecteert. Ik zal nooit vragen dat hij een bepaalde vriendin niet meer ziet, en zou het niet accepteren als hij van mij zou willen dat ik een bepaalde vriend niet meer zie. Door daaraan toe te geven, geef je toe dat je in die vriendschap niet te vertrouwen bent, in mijn ogen. Maar dit is helemaal hypothetisch, wij leggen elkaar niet op die manier aan banden.