Meijtje, dat weet ie nog niet. Soms worden er zo oefeningen tussen door gepland. Maar hij wil proberen dan sowieso thuis te zijn. Ik hoop het ook echt, hij was ook niet bij de bevalling van ons zoontje... Maarja we zullen zien
Getsie niet bij de bevalling zijn lijkt me echt niets. Mijn man is wel bij alle zwangerschappen op oefeningen geweest en ook bij bijna alle echo's maar was wel bij alle bevallingen. Hij moest eigenlijk 27 juni 2011 op uitzending maar dat was mijn uitgerekende datum (5 juli pas bevallen) gelukkig heeft hij dat toen kunnen ruilen. En inderdaad hou rekening met een vertraging, mijn man is nog nooit op de terug kom datum aangekomen altijd later! (varierend van 1 dag tot 2 weken) Ik vind die uitzendingen wel moeilijk hoor, kan er wel gezegd worden het hoort erbij maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet accepteren toch. Vind dat je er best je gevoelens over kwijt mag.
Rachel: ik vind uitzendingen ook echt verschrikkelijk hoor. Als t niet hoeft. En ben er meestal behoorlijk van slag door. De twee uitzendingen die mijn vriend gehad heeft hadden we nog geen kindje, dus weet niet hoe ik het dan zou ervaren maar misschien nog wel heviger. Doe mij maar gewoon oefeningen waar zijn jullie mannen gelegerd?
Wat een rot uitspraken kunnen mensen ook altijd doen! Vooral over t accepteren... Grrr!! En dat je wist waar je aan begon, is er ook zo 1! En dat andere mensen zeggen; tijd gaat snel he!? Ja voor jou! Niet voor ons! Ik zeg zelf altijd! De enigste zekerheid bij defensie is onzekerheid! @mamasuus! Jouw tip in t prive bericht over de snoep pot vind ik super!!!
Hihi bekend, komt ie nu alweer terug? Die 18 weken zijn snel gegaan! Eh juist ja, ik vond ze anders erg LANGZAAM gaan
ja dat is idd ook wel een rotopmerking over dat je wist waar je aan begon.. ik ben op me vriend gevallen en niet op zijn werk.. dat heb ik er zo bij gekregen.. ik woon nog niet zo heel erg lang samen dus het word heel erg wennen als ik helemaal alleen ben..
Ja vind ik ook. Ik wist niet eens dat hij militair was toen ik verliefd op hem word dus ik heb er zeker niet voor gekozen. Natuurlijk weet ik dat het erbij hoort, maar dat maakt het niet leuker of makkelijker
@Meijtje, wat is die externe begeleiding precies? Ik heb ook even een vraag. Mijn man was onlangs klaar met de kms. Hij zou in eerste instantie bij de logistiek, daar was geen plek. Toen gaven ze hem de keuze tussen tankbattilion of de verkenners. Hij koos voor het tank battiolion, deze werd opgeven en moest hij toch naar de verkenners. Nu hij klaar is met de kms, moet hij dus de functie opleiding doen bij de verkenners. Die opleiding begint pas in februari!!! En hij was afgelopen maart al klaar met de kms. Hij werd geplaats bij een verkenner peleton ter overbrugging. Daar kwam hij erachter dat de verkenners echt helemaal niks voor hem is. En hij mag eigenlijk ook geen verkenner worden omdat hij een bril sterkte heeft van -6,5. Hij heeft dit aangegeven bij de mensen van de kms (daar valt hij officieel nog onder) maar zij willen niks voor hem doen. Ze zeggen dat hij niet mag switchen qua functie opleiding en dat hij verplicht bij de verkenners moet (terwijl dit nooit zijn eerste keuze is geweest!). Als hij niet bij de verkenners wil....dan moet hij maar weer korporaal zijn en zijn contract uit dienen. Dit is toch te absurt voor woorden!!! Het verkenners peleton waar hij tijdelijk geplaatst was, heeft hem weer weg gestuurd. Hij is daar een blok aan het been omdat hij niks van de verkenners weet. Nu zoeken ze bij de kms een andere tijdelijke plek (tot zijn functie opleiding begint) voor hem. Hij wacht nu al weken!!! Hij zit nu al 6 weken thuis! Is een paar keer op gesprek geweest bij de kms, en ze bieden hem echt niks anders als de verkenners, of weer terug korporaal worden (wat hij dus echt niet gaat doen). Dit is toch te gek voor woorden.... Hij wilde niet echt bij de verkenners...maar moest anders kon hij niet bij de kms. Eigenlijk had hij niet goed gekeurd mogen worden voor de verkenners vanwege zijn slechte ogen....maar ze hebben hier totaal niet naar gekeken. Heeft iemand enig idee wat we hiermee kunnen? Mijn man belt ze regelmatig op om te vragen hoe het ervoor staat, steeds zeggen ze...blijf maar lekker thuis, je hoort het wel zodra we wat hebben. Zit je 11 jaar in dienst...nooit problemen...wordt je zo behandeld!:x Is er een of andere commisie voor dit soort zaken?
Het clubje http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/186775-millitairsvrouwen-deel-2-a-306.html#post12838994 heb ik heropend. Hij was (door gebrek aan belangstelling) automatisch gesloten. Deze doe ik dicht.