Tja, je hebt echt idioten rondlopen op deze aardkloot.. Heb zelf ook zoiets meegemaakt, maar dan met 3 jochies van 17 die we niet kenden. Ga je ook gezellig uit om te vieren dat je een jaar samen bent, beland je op de eerste hulp samen met de politie.. Tja, de politie heeft er weinig aan gedaan, ze zijn weken later een keer opgepakt voor verhoor, maar verder niets. Ondanks het feit dat m'n vriend al nummer 7 was die nacht op de SEH, en die jochies verantwoordelijk waren voor minimaal 4 gevallen. Zulke beelden kunnen je helaas heel lang bijblijven. Tis hier nu bijna 2 jaar geleden en het begint nu wat minder te worden. Tijdens de zwangerschap zelfs nog nachtmerries gehad, maar durf nu weer s avonds langs de hema te lopen waar t is gebeurd. Zou wel naar de woningbouw gaan, dit kan voor jullie niet langer zo! Veel succes!
Sterkte! Volgens mij is het geen reden voor 'urgentie', maar ik zou zo snel mogelijk naar de verhuurder gaan. Zij zijn verplicht jullie woongemak te bevorderen en als dat niet onderling opgelost kan worden (zoals hier het geval zou zijn) kunnen ze wellicht andere woonruimte regelen. Zou gewoon snel een afspraak maken, want in deze angst leven is niks!
Goedemorgen meiden Ik ben op dit moment op mijn werk dus zie dit ook met mijn telefoon. Ik zal vanmiddag even reageren als ik weer thuis ben. Dat gaat even wat makkelijker.
Wat ontzettend vreemd dat de politie hier nu niet ingrijpt. Ik dacht dat ze juist bij vechtsporters (zoals dus kickboksers) sneller ingrijpen. Of zou dat alleen zijn wanneer het professionele sporters zijn? Politie zou wat vaker geweldsaangiften serieus moeten nemen, helemaal als je nog dagelijks met de dader te maken hebt.
Ik vind het ook belachelijk dat de politie niks doet. Als je vriend met een ander die gozer in elkaar slaat als wraak, moet je zien hoe snel de politie dan optreed. Bah zeg!!! En dan die verhalen van de andere meiden waarbij de politie niks doet Waar zijn ze dan voor? Voor jou en je vriend, heel veel sterkte!!!! Als je geen urgentie krijgt kan je dan niet ergens iets particulier huren? Ik zou ook niet naast zo'n l*l willen blijven wonen. Straks pakken ze hem wel nog een keer en slaan ze hem dood, zit jij zonder man en je kindjes zonder vader. Moet je toch niet aan denken. Succes!!!
vreselijk zeg! Ik kan me voorstellen dat je bang bent! Hoe is het nu met je man/vriend? Raar dat de politie niet sneller reageert, ik dacht dat ze strenger zouden zijn met deze gevallen. Ik denk ook dat jullie contact met de woningbouw moeten opnemen, dit kan toch niet! eigenlijk vind ik dat hij maar moet verhuizen, maar misschien is het veiliger als jullie dat doen.
Heel veel sterkte voor allebei. Hopelijk komt er een goede oplossing voor een ander huis. Maar stel dat je een andere woning krijgt, zorg dan dat je niet in het telefoonboek komt te staan, anders komen ze er alsnog achter waar je komt te wonen.
wat een verhaal zeg! snap heel goed dat jullie bang zijn voor nog meer ellende.. ik zou zeggen wat velen al hebben gezegd, aangifte meenemen en eventueel foto's van het letsel en dan via de woningbouw een andere woning met urgentie regelen. er is ook nog een kindje in het spel zie ik... ik denk zelf dat het echt een reden is voor een andere woning... wil jullie veel sterkte wensen en hoop dat je daar zo snel mogelijk weg kan... zorg er dan wel voor dat ze niet weten waar je komt te wonen he! anders is alles voor niets geweest....
jeetje meis toch wat moet jij je nu bang voelen zeg als je geen urgentie krijgt maak dan gewoon de woningbouw onwijs gek zeg dat je bang bent je geen enkele dag langer daar wilt zijn niet is toch niet normaal succes hoor meis
gadverdamme zeg wat een lage straak, zo 2 tegen 1 en dan hebben hun ook nog eens het "voordeel" dat het kickboxers zijn, wat een aso's Ik kan me voorstellen dat je doodsbang bent, ook nog een klein kindje in the picture, ik hoop dat je vriend snel geneest en dat jullie snel weg kunnen daar! Want dit is niets!
meis....ik lees net je verhaal en kan het haast niet geloven! wat erg voor jullie zeg en wat kan ik me voorstellen dat je bang ben. wil je heel veel sterkte wensen!!! knuffel verrassingsei
Oee je zou ze wat aan willen doen zeg, wat verschrikkelijk. Ik kan me voorstellen dat het een hele tijd duurt voordat je dit een plekje zal kunnen geven. Jullie hebben toch wel aangifte gedaan? En ze hebben die jongen toch ook wel meegenomen mag ik hopen?
Hallo, ik lees net je verhaal en nogal heftig allemaal. ik heb hier geen ervaring mee gelukkig, maar dnek dat je inderdaad ff contact op moet nemen met de woningbouw. want begreep ik nou goed dat de dader in de zelfde flat woont? ik woon in een flatje en heb samen met andere flat bewoners geklaagt over de buurman. we hadden/heben niet zozeer last van hem persoonlijk maar hij kreeg dronkenlui voor de deur die regelmatig de voordeur beneden kapot trapte flesjes bier stuksloegen, en uiteidnleijkz o uit de hand gelopen dat ze vorigjaar een scooter in brand hebben gestoken voor de deur! en geprobeerd hebben de brievenbussen in de fik te steken. hebben destijds iemand van woningbouw en de wijkagent voor de deur gehad met mededeling dat onze(groepje bewoners) klacht in behandeling was en de buurman die de foute vrienden dus opbezoek kreeg zouden verplaatsen en ze wachten op geshcikte woning zodat ze voor woningruil zouden zorgen voor HEM. zodat wij er geen last van zouden hebben. we wachten nog stees sindsdien is de overlast zo goed als afgenomen maar hij woont hier nog steeds. dit is dan wel een andere situatie want hij bedreigt ons niet persoonlijk ofzo groet altijd netjes. maar zoor zijn vrienden die hier vaak hingen begonnen we ons onveilig te voelen vooral omdat we nu een kind hebben in huis. willen niet dat die mee krijgt dat er midden in de nacht gebonkt en geschreeuwt wordt. lang verhaal, maar mijn advies zowel politie maar ook woningbouw inlichten dat jij je niet veilig voelt in je huis. succes!
heey meiden, ben net klaar met werken en de kleine slaapt dus een tijd om te reageren. Wordt een beetje teveel om op iedereen persoonlijk te reageren dus doe het even algemeen. De aangifte is dus gedaan maar ze zijn niet meegenomen. Dit kan nog wel een tijdje duren omdat het gewoon op de stapel beland. Heb mezelf voorgenomen om elke week te bellen. Wat betreft het snelrecht. Misschien heeft het ermee te maken dat ik niet in een grote stad woon en dat het geweld niet tegen de politie, brandweer of ambulance gericht was. Ik weet het niet zeker hoor maar misschien dat dat het is. Foto's heb ik inderdaad gemaakt en ook een brief van de huisarts dus deze ga ik zeker meenemen naar de woningbouw. Probeer sinds gisteren al contact te krijgen maar als je ze nodig hebt lijkt het wel of ze er niet zijn. Ik ga gewoon kijken wat de woningbouw kan betekenen voor ons. Het is idd een idee dat de buurjongen moet verhuizen maar aan de andere kant wij staan ook ingeschreven en we willen al een hele tijd weg omdat de buurt erg achteruit gegaan is. Dit is dus eigenlijk wel het toppunt zeg maar. Ook al zouden ze de buurjongen ergens anders een huis aanbieden wij willen dan evengoed nog weg. Wat betreft de kleine daar gaat het nu wel weer redelijk mee. Is erg aanhankelijk en huilerig geweest. Bovendien vond hij de eerste 2 dagen papa maar eng met dat rare gezicht en begon dan ook een beetje angstig te kijken naar hem. Dit is gelukkig wel over. Verder wil iedereen bedankten voor de knuffels en sterkte berichtjes. Dat doet me erg goed.
goh meis wat heftig zeg! Het is wel een reden om urgentie te krijgen. ik weet niet of jullie aangifte hebben gedaan, met het bewijs van aangifte kun je urgentie aanvragen althans bij onze woning bouw zit dat zo in elkaar
Even een update van deze kant. Heb de woningbouw te pakken gekregen en volgens hun is er alleen urgentie als je in een blijf mijn lijf huis zit of met de ggz te maken hebt. Teon ik het verhaal een beetje uitlegde begreep ze het ook en nu moet ik naar het inloopspreekuur voor onze wijk om ons verhaal uit te leggen. Tevens heb ik te horen gekregen dat mijn zusje wil optreden als onze gemachtigde/advocaat. Zij is afgestuurd in rechten dus zij is advocaat. Ook gaat de wijkagent morgen bij de buurjongen langs om aan te geven dat er een onderzoek loopt, wij ons bedreigd voelen en hij zich tijdens het onderzoek gedeist moet houden en ons niet lastig moet vallen. Ik ben blij dat de wijkagent dit doet maar heb er hard hoofd in of het gaat helpen maar we zullen het afwachten.