vriend mishandeld tijdens oud en nieuw

Discussie in 'De lounge' gestart door Opening, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

nou het klinkt nu wel positief iig, hopelijk komt er nu wat schot in de zaak.
    Hoe is het met je vriend nu??

2. Opening

Opening Niet meer actief

Met mijn vriend gaat het redelijk. Hij kan nog niet echt eten en hij heeft een grote bloeduitstorting onder zijn oog erbij gekregen. Net werd er alweer een trap tegen de deur gegeven dus ik keek uit het raam was het de buurjongen die helemaal dubbel van het lachen lag. Heel kinderachtig. Maar goed heb ook mijn vader gesproken en hij kent hun trainer heel erg goed dus hij gaat deze ook informeren om te veagen of het normaal is wat ze hebben gedaan.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Meid ik wens jullie veel strerkte hierin en voor je vriend veel beterschap! Zo erg dit je bent echt gewoon machteloos. Maar weet je waar ik mij nu echt het meeste aan irriteer: Ze laten zovaak reclames voorbij komen over mishnadeling op straat enz.. wanneer jij dit ziet gebeuren moet je bij slachtoffer blijven en dan 112 bellen. Ze maken zoveel reclames enz.. hierover maar zodra het eenmaal gebeurd word er daarna niets meer gedaan of beter gezegd extreem weinig!! Snap niet waarom?? Pff kan me hier zo druk om maken :)

Hopelijk krijgen jullie urgentie en komt alles weer goed. Succes ermee.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gelukkig meis dat er wat aan gedaan word
    succes hoor vind het echt vreselijk dat zo iets gebeurd

5. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    Ik heb even meegelezen en wil je heel veel sterkte toewensen, ook voor je vriend en zoon, het maakt allemaal zo'n impact in iemands leven!!
    Wat fijn dat je zus jullie wil bijstaan, hopelijk krijgen jullie snel urgentie en worden de daders alsnog flink gestraft!
    Ik vind het belachelijk dat zij nog vrij rond lopen na zo'n zware mishandeling! Het was niet even 1 tik ofzo maar je vriend is gewoon zwaar lichamelijk letsel aangebracht!!

Nogmaals veel sterkte!!
    Liefs,

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik vind het erg vreemd dat de daders niet zijn opgepakt...

Wat ik nu ga schrijven, daar ben ik absoluut niet trots op en dit weet ook bijna niemand, maar het is helaas wel iets waar ik over mee kan praten en dan vanaf de andere kant. Ik ben zelf namelijk ooit eens betrokken geweest bij een vechtpartij nadat ik door een groep jongeren bedreigd was en mijn vriend en ik dit niet pikten. Nadat ze achterhaald hadden waar we verbleven, zijn we door 6 man van ons bed geplukt! En dit was niet in een grote stad ofzo, het was in een dorp waar we toentertijd op vakantie waren.

We werden in eerste instantie aangeklaagd voor openbare geweldpleging en nog iets in die trant. Na 6 uur verhoren werd de aanklacht tegen mij geseponeerd, mede omdat de andere partij een valse verklaring had afgelegd en er bedreiging aan vooraf was gegaan. Achteraf had ik aangifte voor bedreiging moeten doen, maar dat werd me afgeraden. Ze waren denk bang voor nog meer werk... ;) Hoewel de agenten mijn vriend en mij groot gelijk gaven en in onze situatie hetzelfde hadden gehandeld, kreeg mijn vriend wel een boete en hij moest een schadevergoeding betalen. Via de rechter hebben we dat laatste weten te voorkomen en het is uiteindelijk goed afgelopen, maar het kostte ons toentertijd wel ons spaargeld. Nu maken we er weleens een grapje over in de trant dat slaan veel geld kost, maar ik blijf het krom vinden dat wij voor onszelf opkwamen en vervolgens als daders gezien werden.

Ik snap dan ook echt niet dat deze jongens nog niet zijn opgepakt of verhoord en als ik jou was dan zou ik elke dag naar het bureau gaan of bellen om aan te geven hoe onveilig jullie je voelen. Hebben ze op het bureau wel het letsel van je vriend gezien? Daar werd bij ons toentertijd een enorm drama van gemaakt, terwijl het lang niet zo ernstig was als wat ik nu van jouw vriend lees!

Sterkte en ik hoop dat jullie snel een ander huisje hebben in een buurt waar jullie je weer veilig kunnen voelen.

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Arianne, wat vreselijk voor jullie. Jullie leven vanaf nu in angst..
    Wat als je je niet eens meer veilig voelt in je eigen huis?!?!
    Te triest voor woorden....
    Lijkt me ook niet goed voor jullie kindje deze situatie.

Sterkte!

8. Opening

Opening Niet meer actief

Nou dames het is laat ik weet het maar ik ging net de post pakken zat er een brief van de woningstichting bij. Hebben we een huis aangeboden gekregen in de buurt waar ik wil. Ik ben zo blij moet eerst nog kijken natuurlijk maar ik hoop echt dat het wat is.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is met recht een geschenk uit de hemel.

wat een mooi nieuws lees net je brichtje wat een hel moet je in leven zeg. Bah en dat ze nu nog vrij rond lopen.

Meid hoop dat je snel kunt verhuizen,. Het is jullie duidelijk gegunt kan niet anders.;)

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wat een geweldig nieuws! als het huisje ook maar enigszins acceptabel is, gewoon aannemen!

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wow heb je verhaal met verbazing gelezen.
    Ongelooflijk dat er zulke idioten op deze aardbol leven....
    En dan ook nog doorgaan met treiteren snap ik echt niet! Pfff ook ik zou doodsbang zijn.
    Ik heb het helaas ook van dichtbij meegemaakt, stond erbij...Ohh je vergeet het nooit meer!!!

Meid een heleeeeee dikke knuffel van deze kant! En sterkte voor je vriend! IK hoop dat je snel daar weg kunt en dat ze deze gasten oppakken!

12. Opening

Opening Niet meer actief

Ik ga het ook zeker aannemen. Vindt het echt niet erg om te klussen of wat dan ook dus ga ervan uit dat we het ook nemen. Ik lig nog te stuiteren in mijn bed zo blij haha.
    En wat iemand net ook schreef het is echt een geschenk wat ons gegund is.

13. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wat verschikkelijk, kan me voorstellen dat je nu angstig bent voor wat er nog gaat komen.

je zei dat iemand de trainer van die jongens kent?
    heb je aangifte gedaan met naam en toenaam van biede jongens? als je dat nl. aan de trainer laat zien mogen ze niet meer kickboxen! Miss is dat nog een lekkere straf voor ze zolang de politie toch niks doet.
    en idd de politiie warm houden, miss kunnen ze ff achter slot en grendel als jullie aan het verhuizen zijn zodat daar geen escalaties bij kunnen ontstaan.

sterkte meid en ook voor manlief!

14. Opening

Opening Niet meer actief

Aangifte is idd gedaan met naam en toenaam. We zijn ook al naar de trainer geweest en die gaat er achteraan en dan horen we er meer van.

15. luuus

luuus Niet meer actief

jeetje meid wat een figuren lopen er ook rond he...! kan me voorstellen dat je doodsbang bent.. wel super dat je een huisje aangeboden heb gekregen hoop voor je dat het wat is enz.. is maar niks zo met zulke mensen naast je en een kleine...! wel echt belachelijk hoor dat de politie er zo mee om gaat!!!! sterkte...!

16. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Wat een geweldig nieuws voor jullie!

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Meid, wat fijn dat jullie een ander huis aangeboden gekregen hebben!
    Toch een lichtpuntje in deze stressvolle tijd:D Fijn!

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

meid wat fijn dat jullie al zo snel een huisje is aangeboden! Is er toch nog een geluk erbij. Hoop alleen dat de daders zelf ergens nog in gestraft worden. Dit hoort gewoon niet :(

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik lees net je verhaal.. Jeetje, wat hebben jullie een ellende meegemaakt!!

Ik wil jullie feliciteren met jullie nieuwe toekomstig huisje !! Het is 'goed' dat jullie gaan, zo weet hij niet waar jullie wonen. Wanneer hij had moeten gaan, had hij jullie als nog kunnen 'vinden'..

Super meid! Ben erg blij voor jullie !!

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ooo wat een situatie zeg!
    Maar wat fijn van dat huis, hoop dat het wat is.
    En dat je je recht op veilgheid weer terugkrijgt!

Stelletje viezerikken.

Deel Deze Pagina