WAUW!!! Sjapoo voor jullie woningbouw, dat ze jullie verhaal serieus nemen en er dus voor zorgen dat jullie weer zo snel mogelijk veilig kunnen wonen, echt toppie Gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie snel de sleutel in handen..
vreselijk he wat er gebeurd is! Ik hoop dat jullie gauw in jullie nieuwe huis kunnen! Wij hebben dit ook gehad (niet zo erg dan) in onze vorige woning. Maar je voelt je helemaal niet meer veilig nee en als je een klein kindje hebt vind ik het nog enger
We waren nog niet bij de woningbouw geweest. We stonden in ieder geval al ingeschreven en dit is zeg maar een gelukje. We zijn wezen kijken en hebben het huis genomen. 25 januari krijgen we als het goed is de sleutel! Wijkagent is vanmiddag geweest en heeft hem verteld van de aangifte en gezegd dat hij ons met rust moet laten en zich rustig moet houden. Dit zou hij doen. Nu krijg ik net van iemand een gesprek via msn toegezonden wat deze persoon met de buurjongen heeft gehad en daar zegt hij alweer in dat als hij mijn vriend tegenkomt dat hij hem weer gaat pakken. Houdt het dan nooit op> Melding bij de politie is alweer gedaan.
Ik zou dat gesprek via msn wel bewaren. Wat een nare jongen zeg, ik snap niet dat er mensen zijn die zo geweldadig zijn en geen gevoel hebben Super dat jullie een woning hebben! Nog even en jullie zijn er weg, tot die tijd misschien extra steun van familie vragen? Dat zij ook bij jou vriend in de buurt blijven. En echt erg laf.. met z'n tweeën tegen één. Sterkte en hopelijk zijn jullie daar snel weg. En pas op dat die jongen niet achter dat adres kan komen waar jullie naartoe gaan.
Vreselijk, veel sterkte voor je vriend! Wat is het toch altijd jammer dat dit soort jongens zich op kwetsbare personen richten. Mocht dat hier bij mijn man gebeuren, dan zouden de jongens er echt bedropen vanaf komen. Helaas doet de politie hier te weinig mee, daar heb je helemaal niks aan. Die jongens zouden zelf op sterven na dood geslagen moeten worden.
Wat fijn dat jullie zo snel een nieuw huis hebben! Wel eng dat die buurjongen zo blijft doen, hopelijk komen jullie hem nooit meer tegen als je eenmaal verhuisd bent!
Het gesprek wordt ook zeker bewaard. Dat staat op mijn computer en op mijn telefoon. Waar ik nog het meeste van baal is is dat de politie het zolang laat liggen. Ik wil mijn vriend al helemaal niet alleen laten. Maar soms moet dat toch.
Wauw 25 januari meid!!! Aftellen! En dan direct maar vertrekken!hoop voor jullie dat het rustig blijft wat die gek aangaat!
Is er familie/vrienden die bij hem kunnen blijven? En kun je verlof opnemen of zoiets? Tja, mijn zus is ooit in elkaar geslagen (we waren toen pubers, dus al even geleden) en daar hebben we aangifte van gedaan. Die meiden hebben het ook toegegeven (en ik heb het gezien). Wij (mijn zus en ik) zijn ook verhoord. Uiteindelijk heeft mijn moeder er telkens achteraan moeten bellen hoe het ervoor stond en opeens kreeg ze te horen dat het voor de rechter was gekomen, maar dat er geen straf volgde. Want wij (of mijn zus alleen) zou het misschien uitgelokt hebben. Grote mond enzo. Ben daarna nog meerdere keren bedreigd door diezelfde meiden. Echt erg vervelend, we waren er helemaal niets mee opgeschoten. Oh en als topper.. nog daarvoor had mijn moeder een keer een agent aan de lijn om te vragen hoe het ervoor stond en toen ze het erover hadden zei ie "ja mevrouw, maar we zijn allemaal wel een keer jong geweest" Heb niets tegen de politie, maar vond dat echt een domme opmerking. En jammer dat er weinig aan mishandeling wordt gedaan in dit land. Sterkte en zoek steun/hulp bij familie en vrienden. Wel gewoon elke keer melding maken bij de politie, ook al nemen ze het in jouw ogen niet echt serieus.
heey meiden, Ik ga ook zeker elke keer melding maken. Vandaag was ik aan het werk en was mijn vriend alleen thuis met die kleine. Elke keer als hij naar beneden ging over naar boven ging hij tegen de deur trappen en niet zo zachtjes ook. De kleine hartstikke bang. Moet straks naar de politie om mijn verklaring te ondertekenen en ga ook aangeven dat dit nu echt moet ophouden want dit is geen leven zo. Dit gaat natuurlijk weer uit de hand lopen als het zo door blijft gaan en dat wil ik absoluut niet. Zodra ik wat weet laat ik het horen.
jeetje meid wat een gek is dat!! gelukkig krijgen jullie een nieuw huis!! (aan niemand vertellen in de flat hoor.. strak komt hij je daar ook opzoeken..)
jeetje wat een verhaal zeg, heb meteen alles gelezen wat erna geschreven is en zie dat jullie een huisje aangeboden hebben gekregen helemaal top! super .. dan is dat opgelost in elk geval.. maar ben voorzichtig tegen wie je vertelt waar je gaat wonen, je weet nooit wie zich verspreekt.. vind het wel belachelijk dat ze niet opgepakt zijn, helaas weet ik hoe dat werkt, mijn ex had losse handjes en toen ik aangifte deed werd ie pas een paar maanden later van zn bed gelicht om 6u sochtends.. smiddags was ie ook weer vrij hoor, ik was zo dom om van de andere keren dat half jaar ervoor geen meldingen te maken anders was hij wel langer opgepakt geweest.. dus echt melding maken van alle incidenten, dikke kans dat ze over een aantal weken alsnog van hun bed gelicht worden, maar andere zaken nu voorgaan, dat was bij mij wel zo, de agent die het hier behandelde bood ook zijn excuses toen aan van ik snap jou helemaal dat je bang bent als je hem tegen komt enzo, maar ik heb andere zaken die ik eerst moet behandelen.. ik verwacht dat bij dit voorval zeker wel nog actie ondernomen word hoor, is niet zomaar een paar klappen uitdelen wat ze gedaan hebben.. sterkte in elk geval hopelijk hou je het nog even vol tot je de sleutel krijgt want dat gestamp op de deur lijkt me ook vreselijk met een kleintje in huis!
Goedemorgen dames Hier gaat het sinds gisteren wat beter. Mijn vader is er uiteindelijk heen geweest om te zeggen dat hij ons met rust moest laten en wat zijn probleem nou eigenlijk was. Er kwam natuurlijk een heel ander verhaal uit dan wat er gebeurd was. Mijn vader heeft ook gezegd ik kan het jou nog veel moeilijker maken dan jij nu bij hun doet en blijkbaar heeft het geholpen want het is rustig. !en zo blij! Ook heb ik gehoord dat die anderw jongen wqeer iemand in elkaar geslagen heeft en daar wordt ook aangifte van gedaan. Dus ik ben benieuwd. Met mijn vriend gaat het ook goed durft ook weer naar buiten dus het gaat de goede kant op.
Wat fijn. En zo zie je maar, de politie daar heb je in dit soort gevallen niks aan. Er moet even iemand zijn die zo iemand kan overtuigen dat hij nog niet jarig is als hij weer de fout in gaat. Hopelijk zijn jullie snel verhuisd.
weet je wat ik nu niet snap he... Maken ze van die mooie reclame spotjes op TV: dat je iemand moet helpen, 112 moet bellen etc. En dan met een sarcastisch ondertoontje dat nu helpen te laat is(boodschappen doen, fiets opzij zetten,) , ze hadden eerder moeten ingrijpen... En dan gebeurt er zoiets, en wat doet de politie zelf? Die zelfde politie die wil dat mensen ingrijpen bij dit soort incidenten??? NIKS! Sorry maar kan maar heel moeilijk begrijpen dat de politie niks doet! Te gek voor woorden... Heel veel sterkte met de verwerking en beterschap vooor je vriend! knuf miek
helemaal mee eens gebeurt zo ontzettend vaak dat de politie dan niks kan doen of geen tijd heeft... maakt het ook erg aantrekkelijk voor mensen om aangifte te doen pfff maar blij dat het nu rustig is, hopelijk blijft dat zo!
Hallo dames Bijna de sleutel van ons nieuwe huis! Vriend is vorige week weer in elkaar geslagen, aangifte gedaan en dader is opgepakt. Maar na 3 uur is hij weer vrijgelaten. Uiteindelijk hebben we de aangifte een soort van ingetrokken. Ze worden nog wel vervolgd maare niet meer vanuit onze naam. Had namelijk mensen aan mijn deur met bedreigingen toen ik alleen thuis was met die kleine. Ook werkt mijn vriend op straat als toezichthouden en konden ze zijn veiligheid niet garanderen. Sommige mensen vinden het misschien stom maar ik zag geen andere mogelijkheid aangezien de politie verder ook niks deed. Het is sindsdien rustig dus nog nog een weekje volhouden en dan eindelijk weg.