hee meid, jeetje wat een aso's zeg! is toch niet te geloven dat dit nog kan in nl! onbegrijpelijk! ik snap je wel hoor van die aangifte, je moet ook aan jezelf en je kleine denken! wanneer krijg je nu de sleutel, is het uitgesteld zeker? nou meid gelukkig kunje straks opnieuw beginnen!
Ik zou de sleutel eerst 21 januari krijgen toen werd het 4 februari gisteren dus maar het was nog niet klaar dus we hopen nu op maandag of dinsdag.
Ik heb je verhaal gelezen. Wat een narigheid. En de politie???? Waar die voor dienen ik weet het nog niet. Ik hoop voor jullie dat jullie snel de sleutel krijgen. Die buurjongen laat nu het werk voor hem opknappen lijkt het wel. Zo krijgt hij geen schuld. (of heb ik het mis) Mijn vriend is vorig jaar geslagen door onze over buurman. Aangifte van gedaan en alles. Het komt ook voor. Maar er lopen nog meer zaken tegen hem. Onze wijkagent heeft mijn vriend afgeraden om bij de overbuurman op de stoep te lopen De politie komt weinig voor het slachtoffer op hoor. Ben je nu niet bang dat hij jouw en je kleine wat aan gaat doen? Dat was eigenlijks het eerste waar ik aan dacht
De laatste keer dat mijn vriend geslagen is was door de buurjongen zelf en degene die ik aan mijn deur kreeg was degene die de buurjongen geholpen had met oud en nieuw. Diegene aan mijn deur heeft zijn excuses en zo aangeboden dus daar ben ik niet meer bang voor is ook naar mijn vriend en zo gegaan dus hoop dat dat goed blijft gaan. Voor de buurjongen zelf ben ik eigenlijk niet bang want zoals het op mij overkomt heeft hij nog een beetje verstand dat hij mij en de kleine niks aan doet. Ben alleen bang voor mijn vriend als die alleen is of zo dat hij er weer heen gaat. En de politie? Daar heb ik eigenlijk geen goed woord voor over voelde me niet echt geholpen door hun. Maar wat belachelijk dat je niet op de stoep bij je overbuurman mag lopen. Is ook weer zoiets raars. Af en toe snap ik het allemaal niet meer hier in nederland hoor.
Gelukkig dat je niet bang bent dat hij jouw en je kind iets aan doet. anders heb je geen leven. Voor je vriend wel dat snap ik. Onze over buurman heeft psychoses. En vanaf het moment dat hij hier kwam wonen waande hij zich in dat mijn vriend de pik op hem in heeft. Hij noemt mijn vriend ook Arthur Weet niet hoe hij erop komt. Maar dat zijn dus die waanbeelden die hij heeft. En op die avond dat mijn vriend bij de plaatselijke benzinepomp een klap kreeg. Had hij 's avonds met de buurman en buurjongen bij de overbuurman voor op de stoep gestaan. Omdat iemand op een motor weg reed. Had niets met de overbuurman te maken. Maar hierdoor kreeg ij het idee dat mijn vriend over hem zat te kletsen. Als wij als buren zomers buiten op straat staan te kletsen loert hij ook altijd door de luxaflex heen. Maar voor die klap begroete hij mijn vriend met zijn middelvinger. Hij heeft onze buurmeisjes (toen14 jaar) bedreigt met zo'n samoerai mes. En meerdere dingen. Maar wij als buren moeten hem maar een beetje met rust laten volgens de politie
Nee idd dan heb ik echt geen leven. Nu soms al niet hoor. Maar van dat zwaard jeetje en nog zo'n jong meisje. Ik ben wel een beetje bekend met psychoses maar dat advies van de politie snap ik totaal niet. Jullie doen al niks dus hoezo met rust laten? Heel raar allemaal.
mishandeling is rede voor urgentie met je aangifte blad naar je gemeente gaan en eventueel woningstichtings (er staan zoveel huizen nooit op de lijst die gaan buiten de krant) dan wordt je zo geholpen
Hij is nu weer rustig. We zien wel weer als de blaadjes aan de boom komen. O ja in het najaar heeft hij onze buurman geslagen. Alleen omdat hij de hem vertelde niet zo raar te doen tegen zijn dochter. Wij kunnen hier niets tegen doen. Maar het wordt wel zo dat je het zelf gaat oplossen en niet meer de politie in gaat schakelen.
Thecat het huis heb ik al hoor ben aan het wachten op de sleutel. Gelukkig kreeg ik dit huis omdat ik al ingeschreven stond want hier gaven ze aan dat mishanddeling geen reden was voor urgentie. Poohbeer dat laatste heb je helemaal gelijk in. Ik mag het niet zeggen maar ik denk als hij mijn vriend nog 1 keer aan raakt dat mijn vader er achter aan gaat. Maar dat krijg je idd als de politie niks doet. Hopen dat het bij jou ook rustig blijft.
Hier weer even een update. Nog steeds geen sleutel wordt elke keer uitgesteld. Nu dinsdag waarschijnlijk. Maar nu hoorde ik dat ik ook meteen huur moet betalen bvoor de maand maart. Bij elkaar ruim 800 euro. Dat heb ik echt niet liggen weet iemand hoe dat zit? De daders gaan vervolgd worden voor openbare geweldpleging door de polite zelf dus niet door ons maar je raad het al weer gezeik dus. Vanacht de ramen ingeslagen en geprobeerd in huis te komen. Wordt er zo moedeloos van mijn vriend weet het ook niet meer. Hij wil terug naar den haag omdat hij daar veilig is. Het gaat puur om hem en niet om mij. Weet bijna zeker dat ie mij niks zal doen ook al klinkt dat raar. Dus nu spanningen in onze relatie wat waarschijnlijk niet meer goed komt en alleen maar door zo'n idioot. Want in dit geval is het alleen de buurjongen.
jeejtje kunnen jullie niet tijdelijk ergens anders gaan wonen tot je eindelijk de sleutel krijgt en die 800 euro is normaal.. das huur en borg... wij moesten 2 maanden huur vooruit betalen.. hopen dat het snel opgelost is meis
Kan je vriend niet even weg totdat jullie daadwerkelijk dat andere huisje hebben? Ik zou zo niet meer kunnen leven..en zeker niet voor jullie kindje! Sterkte iig!
Wat een verhaal zeg, heb je hele verhaal gelezen, maar wat een stelletje ..... !!! Kan me voorstellen dat dit veel spanningen geeft in jullie relatie, maar wat een idioot van een buurman dat hij dit doet (ramen inslaan, op de deur trappen ed, terwijl er een kind in huis is!)
hebben jullie contact met slachtofferhulp? dan kan je vriend zich "voegen" voor de schadevergoeding!! (en dan dus ook de schadevergoeding ivm de verhuizing, want jullie verhuizen voornamelijk nu ivm de mishandeling) De strafrechtelijke vervolging is niet voor het slachtoffer, maar het voegen wel... of je moet een civielrechterlijkprocedure in, maar ik zou toch kiezen voor het voegen bij het strafproces Ik hoop trouwens dat jullie snel de sleutel krijgen hoor
Allemachtig meid..heb je weer direct de politie gebeld?? Gewoon doen, ook al lijkt het nutteloos! Blijven zeiken en zeg er ook gewoon nogmaals bij dat je een baby hebt liggen! Het is toch van de zotte dat je bedreigt wordt in je eigen huis?! Ik kan me voorstellen dat je het nu zat wordt. Ik was het allang zat geweest waarschijnlijk En ik mag het eigenlijk niet zeggen....maar ik had waarschijnlijk met een knuppel gaan klaarliggen en er flink op los gaan meppen. Ik ben echt niet agressief van mezelf, maar in zo'n situatie als die van jullie zijn ze echt te ver gegaan En ze bedreigen niet alleen je vriend, maar ze houden ook geen rekening met jou en je kind die nu ook doodsbang is! Ik hoop dat je snel ergens anders heen kan! Kun je niet tijdelijk ergens anders verblijven??
Bedankt voor jullie reactied. Ik heb oppas gevonden voor de hond en ga vanaf maandag bij mijn moeder slapen met vriend en kind. Ik woon niet vlakbij den haag woon in den helder mijn vriend komt daarvandaan vandaar dat hij terug wil.hij heeft daar al zijn familie. Politie is gebeld maar die deden niks omdat de daders waren weggerend. Wij kunnen de schade niet verhalen op hem omdat wij hem in principe niet vervolgen maar vanwege ambtshalve dat heeft dus niks meer ons te maken. Maar kan het natuurlijk altijd even vragen bedankt voor de tip. Mijn ouders schieten de dubbele huur voor ons voor mocht dat nodig zijn. Voel me zo schuldig hebben ons ook al 1000 euro geleent ivm de verhuizing. Borg heb ik nooi betaald voor deze flat.
Jullie zijn echt in een hele nare situatie beland zeg! Gelukkig kunnen jullie tijdelijk bij familie terecht. Wat het voorschot voor de huur betreft; kunnen jullie in overleg met jullie werkgever geen voorschot van het loon krijgen?