Kzou nie weten hoe het te zeggen in het nederlands. Ik woon een beetje telang in het buitenland denk ik. Annnywaay...op dit moment heb ik constant zin in tomatensap..jaja, ik snap het zelf niet..en lekker met tabasco en peper en zout.. De eerste week wou ik elke dag toastjes met philadelphia smeerkaas, maar als ik daar nu aan denk..yuk.. Welke cravings hebben jullie? En veranderden ze tijdens de zwangerschap?
Heb er de hele zwangerschap nog geen last van gehad. Vind wel bepaalde geuren heerlijk, zoals het desinfectie middel voor de handen wat je zonder water kan gebruiken...
heel raar maar heb zin in lekker vet en ongezond eten. gisteren tussen de middag pizza als drinken heb ik steeds zin in cola, terwijl ik dat ook nooit heb!! heb net samen met mn zoontje een pudding broodje gehad!!! oei oei oei, en ik maar zeggen dat ik dit keer geen 25kg wil aankomen!!!! nou ja het avond eten doen we wel weer gezond hoor, en veel fruit tussendoor!!
De eerste 7 weken alleen maar zin in kaaschips! En nu gaat mn voorkeur uit naar broodjes kroket.. en sla :S
hahahaha.. leuk dit. Cravings (hunkeren, sterk verlangen, hongeren naar...) - eerste 12 weken: tomatensoep! - 12 - nu: vette hap (friet, hamburgers, KFC) terwijl ik dit normaal echt niet moet - DOOOOORST!!
CHOCOLAAAAAAAA En het klinkt heeeeeel bizar, maar ook rode wijn! Uiteraard drink ik geen alcohol, maar ik heb daar de laatste tijd (vooral bij het eten) veel zin in. 'k Moet alleen nog even geduld hebben hihi
Bij Finn: brood, pizza, worstenbroodjes en croissantjes. Nu kan ik niet aan eten en drinken denken! Word overal misselijk van. Vervelend maar zal vast wel overgaan!
Kan maar niet stoppen met eten !!!! Chocola, olijven, tomatensoep, mandarijnen, vers sinaasappelsap, warme chocolademelk (liefst met slagroom), hamburger met sundae ijs van de Mac, kiwis, dropjes (hier gelukkig niet voorhanden...anders....!!) enz enz.....
Bij de eerste wilde ik alleen maar Fanta drinken en nu heb ik elke dag zin in een broodje kroket hmmmmmm gelukkig kan ik me inhouden (nog wel)
ik eet op het moment heeeeel veel cornflakes! een hele dag door sochtends als ontbijt, smiddags als lunch. savonds gewoon normaal avond eten en savonds voor de tv vaak nog een x cornflakes. ik heb altijd van die chocolade puffs mijn man vraagt zich dan af hoe het komt dat het pak cornflakes na 3 dagen al op is...