Overstimulatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door blondina1993, 7 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik ben bezig met mijn 5e iui en helaas weer overstimulatie..zaten aan beide kanten meerdere grotere van 12/13 en paar van 15.. dus als we door zouden stimuleren zouden ze allemaal mee groeien helaas..
    Nu deed ik net een action ovu test en daar is echt een HEEEl licht streepje te zien.. nog nooit zn licht streepje gehad.. iemand idee hoe dat kan? Zou toch denken dat er net veel lh aanwezig is dan.. ben beetje in de war!

2. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Wat jammer van de overstimulatie.
    Volgens mij reageert een ovu test op het dominantste ei wat gaat springen. Die eitjes gaan niet allemaal springen. In dat geval kan het nog zo zijn dat ie verder moet groeien en later gaat springen en dus de test nog te vroeg is. Waarom test je eigenlijk nog zelf?

3. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Ja weet ik niet..’om mn lichaam n beetje te begrijpen ofzo.. en te weten wanneer ik dan ongesteld word.
    De vorige x werd ik 5 dagen ongesteld na laatste puregon spuit dus ook super raar.. snap t allemaal niet meer zo goed.

4. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Dit bedoel ik met licht trouwens.. echt nog nooit gehad…

Bijgevoegde bestanden:

5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    He wat vervelend dat je zo heftig reageert wat zeggen ze daar in het ziekenhuis van? Kunnen ze geen andere medicatie proberen? Clomid, Gonal-f, Menopur? Ovulatietesten hebben geen zin helaas. Meer dan afwachten kun je niet doen. Dit soort dingen zijn tricky want van het ZH mag je vast geen gemeenschap hebben. Al helemaal niet bij 3 of meer want ze zijn bang voor complicaties en meerlinhen zwangerschappen. Zelf heb ik het 1 keer wel gedaan bij 3, en raakte toen ook niet in verwachting. Maar heb je PCOS of iets dergelijks dan?

6. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Ja ze weten het niet goed.. ik ben nu bijnna1 jaar bezig met iui. 1ste x met clomid, zwanger maar miskraam, toen reageerde ik niet meer op clomid dus overgegaan op puregon. Toen weer zwanger na weekje spuiten 2 eitjes. Weer miskraam.. daarna niet zwanger 3e iui en nu dan de laatste 2’x is t drama.. moest beginnen met 60 dus wat minder.. woensdag niks te zien alleen kleintjes en moest ik ophogen naar 80 dus meteen teveel gegroeid.. heel vervelend ga nu ook over op ivf raden ze aan.

waarom heeft ovu testen geen zin meer dan volgens jou? Ben ik heel benieuwd naar:)

nee ik heb geen pcos maar wel een lange onregelmatige cyclus van mezelf. Fijn asil je weer eens te spreken ken je nog van vorige forums!!

7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    De eitjes zijn nog niet zo groot toch? Niet heel gek dat de ovu test nog niets aangeeft. Of maak ik nu een denkfout?

8. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Klopt.. ik had gewoon misschien verwacht dat met 15mm t wel donkerder zou zijn!

Do1981 vindt dit leuk.
  9. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Precies wat Do zegt, je hebt geen dominant eitje op dit moment. Je kunt wel blijven testen tot je die wel hebt maar je weet dan niet hoeveel het er zijn ;). En ik weet je geschiedenis nog. Misschien nog 1x andere medicatie voorstellen of toch terug naar clomid. Je bent nu al weer even wat verder kan best dat die terug aan slaat.

10. blondina1993

blondina1993 Actief lid

5 dec 2019
    408
    186
    43
    Vrouw
    Ja ze willen dus nu ivf gaan doen omdat we nu toch ondertussen al n jaar verder zijn en elke maand is weer wat anders!
    Ben benieuwd of die van 15mm dan gaat doorgroeien en springen. Hoop het! Hoe gaat het met jou asil?

Deel Deze Pagina