Misschien denken jullie, wat doe je hier nu op het forum? Maar zo duurt het wachten minder lang vriend kwam net thuis en zei al, het gaat niet goed. Hij sprak heel vreemd, kwam niet uit zn woorden, had hartkloppingen en tintelende vingers. Huisartsenpost gebeld en hij moest komen. Wij wachtten op een vriend om hem te brengen tot het mis ging beneden. Hij werd paars en kreeg zowat geen adem. Buurman gebeld en die heeft hem nu meegenomen naar het ziekenhuis. Ik wacht nu op mijn moeder tot ze er is zodat ik ook kan gaan.... Ik maak me zo'n zorgen Heeft iemand hier ervaring mee en kan me geruststellen? Ik weet niet wat het kan zijn... mn moeder zal zo hier wel zijn maar wat duurt dat wachten lang Bah....
Jeetje dat lijkt me doodeng meis! Ik heb er geen ervaring mee en kan je helaas niet geruststellen, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen! Hopelijk valt het mee en is je vriend er snel weer bovenop!
Dat is enorm schrikken. Ook ik weet niet waar dit de symptomen van zijn. Hoop dat je moeder er snel is en je ook naar het ZH kan. En hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte! Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!
Dat is echt zwaar K*t zeg. Hopelijk komt het allemaal goed. Niet uit je woorden komen, tintelende vingers is meestal of een migraine aanval/tia/cva . Maar kan net zo goed een hyperventialtie aanval zijn. Dat paars aanlopen/ geen adem weet ik niet, heb ik hierbij nog niet eerder gezien.
Bedankt voor alle lieve reacties. Mn moeder is er. Ik ga nu. Laat het nog wel weten... superlief meiden!