Kan me indenken dat je jezelf bent rotgeschrokken... hoop voor je dat het allemaal wel meevalt, en dat het niets ernstigs is. sterkte iig!
jeetje meis, heel veel succes en ik hoop dat het meevalt.... ik zal voor jullie duimen. Hopelijk gaat het snel beter met je vriend.. Mijn eerste reactie is ook hyperventilatie.... maar ja, ben geen dokter natuurlijk....
Oh meid wat schrikken!!!! Hopelijk is alles goed! Ik heb een tijd geleden ook uitval gehad van de linkerkant van mij lichaam, dit duidde bij mij op hyperventilatie. Hopelijk is dit het ook bij hem. Sterkte! DIkke kuss
wat zullen jullie geschrokken zijn.. Klinkt wel een beetje als een paniekaanval.. LAten we het hopen..
Pffffff, wat vreselijk voor je, heb je al iets gehoord? (Ik heb niet alle pagina's gelezen moet ik eerlijk zeggen) Hopelijk is het niks ernstigs maar snap heel goed dat je geschrokken bent. Mijn man is de laatste tijd heel vaak naar de SEH geweest en soms duurt het enorm lang hoor, bloed prikken, nog een onderzoek, dit nakijken, dat nakijken, dus dat kan allemaal erg lang duren. Sterkte iig.
Hee lieve meiden, We zijn weer thuis. Wat een lieve reacties allemaal...raak er gewoon een beetje ontroerd van Ze denken inderdaad aan een hyperventilatie aanval. Mijn vriend is 1.83m en weegt sowieso maar 60 kilo. Hij is de afgelopen dagen heel erg ziek geweest en daardoor nog 4 kilo afgevallen, hij kan dus niks hebben. vandaag weer gaan werken en voelde zich nog niet helemaal lekker en ze denken dat het daardoor in werking is gezet. Hij heeft nu diazepam op. Hij is nu heel rustig maar praat nog steeds erg raar en is een beetje van de wereld maar dat kan natuurlijk ook daardoor komen. We kijken het vannacht even aan. Hij moet morgen sowieso naar de huisarts. Ook moeten we kijken of het geen bijwerking is van de medicijnen die hij slikt tegen psoriasis. Nou ja, ik vind hem nog steeds niet helemaal ok. We zullen vannacht wel even zien. Ik heb voor morgen in ieder geval zorgverlof gekregen. Nogmaals bedankt voor alle reacties...superlief...en gelukkig (voor zoals het er nu uit ziet) valt alles mee...Bedankt lieve meiden!