He fijn, hou hem maar even goed in de gaten, hopelijk kunnen jullie een beetje slapen vanacht. Sterkte ermee en slaap lekker
Gelukkig dat het mee lijkt te vallen! Hoop dat jullie vannacht een beetje lekker kunnen slapen en de huisarts morgen wat meer zekerheid kan geven!
gelukkig lijkt het mee te vallen, hou hem wel in de gaten. Het kan inderdaad van de medicijnen komen, maar misschien moet het ook allemaal nog even bijtrekken. Doe maar rustig aan en succes. Hopelijk slapen jullie een beetje...
Wat fijn om te lezen! Ik wens jullie een goede nachtrust, en hopelijk gaat het morgen al stukken beter!! Xx
Blij dat jullie weer thuis zijn zeg! Wat heftig dat je vriend zo is afgevallen door ziekte, hopelijk heeft het daar dan inderdaad mee te maken en is hij verder goed gezond. Je zult wel vreselijk waaks zijn vannacht. Heel veel sterkte voor jullie beide en ik wens jullie een goede nacht toe!
Wat een angstige situatie! Gelukkig lijkt het er op dat het meevalt... Hopelijk kunnen jullie vannacht een beetje slapen... Sterkte in ieder geval!
Jeetje dat is schrikken. Gelukkig is hij nu weer thuis. Laat het maar goed uitzoeken door de ha morgen. Sterkte en hoop dat het snel beter mag gaan.
hey hey.. mijn man heeft ook paniekaanvallen, en dat is niet altijd makkelijk mocht je behoefte hebben kun je me altijd pben.. sterkte meis
gelukkig zeg! tipje; bij apotheek kan je een kastje halen, dat heet : HYPERFREE als je dan een aanval voelt opkomen kan je daarin ademen en wordt je hyperventilatie aanval gestopt, werkt prima!
oh wat fijn dat het mee viel! hoop dat jullie de nacht goed zijn doorgekomen en dat het vandaag wat beter gaat.
Gelukkig dat het lijkt mee te vallen. Veel succes bij de huisarts straks. En verwen hem maar lekker zodat hij wat kan bijkomen want zal wel geschrokken zijn!
Jeetje wat zal je geschrokken zijn. Hopelijk is de nacht goed gegaan. 1 tip, bij een evt volgende keer, hoop het niet, maar gewoon ambulance bellen! Daar zijn ze tenslotte voor. Als het wel iets ernstigs was geweest, kan de buurman ook niet veel. Gr
Gelukkig dat het meeviel hoor!pfff wat schrikken zeg voor jullie!!! hoop dat hij zich gauw weer beter voelt!!
Poehee dat was schrikken meid, Gelukkig valt het allemaal mee en kan de HA jullie vandaag ook nog meer uitleggen/geruststellen.
Gelukkig dat het niet iets ernstigs is. Hyperventilatie is zeker niet fijn (helaas zelf ook), maar daar kan je mee leren omgaan. Hoop dat er vandaag ook nog een stukje duidelijk wordt. Veel sterkte nog.