vriend niet eens met zwangerschap

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door me1983, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1983

me1983 Lid

3 feb 2011
    14
    0
    1
    klantenservice medewerkster
    midden nederland
    Ik stond eerst ook op het punt een abortus te nemen, omdat ik ook steeds meer tegen polen zag(heel stom:()

Maar heb de afspraak ook gelijk weer geannulleerd en daar was hij eerst heel boos, dus ik was bij hem om me spullen te pakken, en toen pakte hij me vast en begin te huilen dat het hem speet en hij zag in wat hij mij aan deed, ik was er echt gewoon kapot van.

Hij heeft toen ook toe gegeven dat hij ook heel graag kinderen wil alleen dat het nu al zo snel zou zijn is nog steeds schrikken, maar hij heeft me zelf laten ebslissen wat ik wil en hij staat er helemaal achter, hij gaat vanmiddag ook mee naar de 1e echo:D

Ben zo blij dat hij er nu ook helemaal achter staat nu kunnen we er samen van genieten..

vind het wel heel knap van je dat de knoop zo door gehakt hebt en een keuze hebt gemaakt.. Ben trots op je... :)

2. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam

Wauw! Dat is fijn om te lezen! Ik wens jullie heel veel geluk met de zwangerschap en elkaar!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat fijn om te lezen!
    Heel veel geluk samen en met de zwangerschap!

4. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    hele bekende situatie.
    deze zwangerschap was bij ons ook niet gepland, en mijn man was het er beslist niet mee eens , en wou in eerste instantie ook dat we abortus zouden plegen. maar dat wou ik niet. maar nu is hij super blij dat we er nog een kleine bij krijgen en is boos op zichzelf dat hij ook maar aan abortus heeft gedacht

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    fijn om te lezen dat jullie er samen wel uit gaan komen....en wacht maar tot hij de eerste echo heeft gezien...vaak gaat er bij mannen dan pas echt een knopje om

6. me1983

me1983 Lid

3 feb 2011
    14
    0
    1
    midden nederland
    Hahaha ja he..

Ben benieuwd naar zijn gezicht zo meteen....

Het is echt spannend hoop maar dat alles goed is...

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Hoelaat mag je voor de echo ?? Wel even latenw eten hoe het was he?? Ik vond mijn eerste echo, super spannend. (de echo's daarna trouwens ook)

8. me1983

me1983 Lid

3 feb 2011
    14
    0
    1
    midden nederland
    Ik moest gister om half 3 voor de echo...

En het gaat helemaal goed..
    Uitwendig kon ze neit veel zien (darmen lagen in de weg)
    dus heb hem inwendig gehad en toen was het heel mooi en goed zichtbaar..

Het kleine wezentje was heel druk aan de weer met ze armpjes en beentjes:D dat was zo mooi om te zien..

alleen kreeg ookt e horen dat de berekeningen die erder waren gedaan door vk en huisarts niet klopte (had al 2 verschillende uit rek data gehoord)
    Maar volgens de lengte van de echo is hij/zij nu 2,8 cm en ben ik 9 weken en 5 dagen zwanger..
    dus 2 weken korter dat het werd verwacht...

Maar alles was zo mooi te zien :D

En me vriend zat met tranen in ze ogen...
    Dus het heeft hem goed geraakt.. Heb daarna ook niks anders meer gehoord van sorry voor alles wat hij eerder allemaal zei over de zwangerschap..

Deel Deze Pagina