"ongiklachtjes"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

heb in het begin van me zwangerschap veel ongiklachtjes gehad maar dat hoort er allemaal bij:D het is het groeie van de baarmoeder etc.

heb nu sinds een paar dagen echt iedere ochtend krampen in me buik en soms savonds ook maar snel daar achteraan heb ik al snel diaree achja de een heeft obstipatie de ander diaree.. maar vind de krampen nogal vervelend heb het nu ook weer + me liezen net of ik " echt ongi" word zegmaar.
    weet iemand in welke week dat vertrekt? heb het in ieder geval al vanaf week 6 ofzo niet meer gehad en toen had ik het al niet vaak en nu is het opvallend veel.

liefs

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.773
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij kwam en ging het eigenlijk de hele tijd. Nu heb ik er al een tijd geen last meer van. Maar ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik het voor het laatst had.

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

Oke:)
    ja bij mij is t ook al lang weggeweest volgens mij komt t en dan is t tijden weg en dan komt t weer. wel irritant!

bedankt voor je antwoord!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb er ook last van.. Elke ochtend als ik wakker wordt erge buikkramp.. en meestal als ik wat verkeerd heb gegeten dan komt de diaree:( Weet niet hoelang het kan aanhouden.. maar ik heb het al een tijd..

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

wij hebben dus precies t zelfde. irritant he :( heb diaree niet iedere dag maar wel zo nu en dan gister dus ook weer. pff dan rommelen me darmen en dan moet ik gelijk naar de wc rennen.. en daarvoor veel kramp ben dan altijd blij dat het door de diaree komt. maar ja heb ook vaak genoeg alleen krampjes :( maar ja het is het groeien van de baarmoeder zo blijf ik maar denken, positief blijven. maar het is een naar gevoel :(

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb soms ook wat kleine prikkeltjes/steekjes onder me navel. das raar !

7. dreatje

dreatje Lid

1 sep 2008
    98
    0
    0
    Bij mij is het ook even weg geweest een paar weken maar sinds van de week ook weer last van vooral met het verschil ook van tempratuur maar het verschikkeljke ik had gister chips gehad ga na de winkel word me daar slecht begin helemaal te zweten sta je daar, maar ook vooral sochtends dus of het nog over gaat geen idee

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Pff dat had ik zondag.. We gingen finale kijken in amsterdam.. ff langs de mac en daar zat ik dan in het cafe.. helemaal beroerd.. zweten half flauwvallen van de pijn:S ben toch maar naar de wc gegaan en toen het eruit was voelde ik me weer goed binnen 15 min.. Maar erggg vervelend als je niet thuis bent:(

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat heb ik dus gehad bij een voetbalwedstrijd van me favo clubje afgelope vrijdag.. in de pauze werd ik onwel en moest ik bij de ehbo liggen heel de 2e helft zowat laatste paar minuten mocht ik ergens in de schaduw op een stoel zitten ! d8 dat ik dood ging, eerlijk waar :( echt rot en gister werd ik ook al erg duizelig in de zon! maar dat bij die wedstrijd was gewoon niet te beschrijven me polsen moesten zelfs op ijs liggen voor me hartslag t was me t dagje wel.

Deel Deze Pagina