Kunnen jullie eens kijken en zeggen wat jullie denken? Heb sinds vanmorgen zeurende steken links onder in de buik. En mn test is nog nooit zo duidelijk geweest (zie andere testen ernaast) Kan dit nu beteken dat mn ei eraan komt?[/img]
Oh ja Nyncke, wat ik ook vergeten was te vertellen is dat me de laatste 3 keer opviel dat ik voor mijn eisprong ook steken enzo voelde en als mijn eisprong geweest was dan hield dat ook ineens op.
nyncke, ik heb de dag voor mijn + test meestal zo'n test. Als je zeker wilt zijn 'm niet te missen kan je misschien vanavond nog een test doen... ik heb eerder ook gehad dat ie 's middags nog niet helemaal positief was en 's avonds wel (zie album). En aan de smep jij !
Dat had ik al in gedachten miepie. vanavond maar weer effe testen. alleen zit er dan maar drie uur tussen het plassen. vanavond of morgen meer nieuws
ja hoor die is posi. die van mij ook vandaag dus we gaan gelijk op. je kan morgen nog even testen weet je gelijk of je piek lang aanhoud of niet. succes met klussen... liefs esther
Zal ik hem nu gemist hebben? Heb nog wel steken aan de linker en doen soms nog meer pijn als gister. http://tinypic.com/view.php?pic=71394j8&s=1 1e is gister tegen half twee genomen (21-12-07) 2e gister om 19:00 uur (21-12-07) 3e vanmiddag om half vier (22-12-07)
Ik vind ze eerlijk gezegd niet positief. De bovenste komt in de buurt, maar mijn testen waren altijd echt duidelijk 2 strepen die net zo donker waren en net zo dik.
Ik dacht met zo'n ovutesten ook altijd dat ie wel geweest zou zijn maar achteraf waren mn cyclussen altijd langer, dus ik zou zeggen: doortesten, is misschien wel een iets hogere waarde, maar niet genoeg voor de eisprongpiek! Ik hoop dat je hem snel gaat vinden! Groetjes Jelske
naar mijn menig is hij ook donkerder. Weet ook wel dat ie nog domkerder moet zijn. Ben allang blij dat ik een duidelijk tweede streepje zie. Dat zag eerst alleen maar heel vaag (zie begin topic) Maar we testen nog effe door en dan horen jullie het wel
Hier even een update: In het echt is ie duidelijker. Zie nl geen kleurverschil meer. [/img] Zou het dan nu toch