Zo hatelijk vindt ik dit! Bel ik vanmorgen wordt er gezegd nee u moet om 13:30 bellen dan is zij bereikbaar. Bel ik om 13:30 wordt er gezegd dag ze een notitie achter laten. Om 15:30 denk, ik bel nog een keer. Ja hoor!! Is ze al weg en heeft ze gezegd dat ze iedereen heeft terug gebeld. Deze assistent is nieuw. Zij is ter ondersteuning van mijn eigen 2 gynaecologen. Ondertussen zit ik met mijn handen in mijn haar. 2 aug ben ik geopereerd. Daarna een mooie cyclus van 28 dagen. Controle geweest en alles weer in huis voor de volgende icsi ronde. Uitgangsecho gepland. Op cd 11 mijn eisprong. Afgelopen maand was de laatste maand dat wij kans hadden op zonder mmm zwanger te worden. Inmiddels 6 dagen over tijd. Al bijna 2 weken zeurderig en kramp gevoel. Kon gister avond niet op mijn zij liggen, mn borsten deden zo een pijn Maar testen blijven negatief. Pfff ben het even zo beu! Heb net de gyn een email gestuurd, alles uitgelegd en gevraagd of zij mij morgen willen bellen. Oh echt ik haat die onzekerheid!
O wat vervelend voor je! Dit is inderdaad irritant. Je zit zo in de zenuwen dan. Ik hoop dat ze morgen snel belt en dat je positief test!
Jeetje wat een pech, denk maar zo misschien waren er ernstige zaken waardoor het daar chaos is/was, morgen weer een nieuwe dag hopelijk Ben je de eerste waar ze contact mee opnemen! Succes x
Morgen om 8:30 hang ik gewoon weer aan de telefoon. Heb best wel erge kramp maar er gebeurd gewoon niks.
Lieverd, why oh why zitten wij toch telkens in het zelfde schuitje?! Dikke knuffel lief vriendinnetje
Void de laatste keer dat ik de smash belde hiervoor zeiden ze dat ik de volgende dag naar de gyn moest bellen. IA, echt he. We slepen elkaar er door heen snoes!