Vriend ten huwelijk vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Spitsmuis, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik ga NU bellen!!!!!!!!

2. Spitsmuis

Ppfff hij gaat over maar niemand neemt op!
    Mn hart heeft het niet meer! Bonkt bijna mn lijf uit!!!!!!!

3. Spitsmuis

Krijg niemand te pakken nu.
    Misschien ivm pauze?
    Ik probeer het straks nog een keer.
    Ppffffff...zenuwen zijn niet goed voor de mens haha

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    HaHa geweldig dit,succes!

5. Spitsmuis

Krijg niemand te pakken :(
    Heb ik dat....

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oe spannend!!!!:D!

Ik heb mijn man ook ten huwelijk gevraagd. Hij vond het op zich niet nodig, maar hij stond er ook niet geheel afwijzend tegenover. Als ik op hem moest wachten duurde dat nog wel even, dus heb het heft in eigen handen genomen.

Ik heb op onze slaapkamer de gordijnen dicht gedaan en allemaal kaarsjes aangestoken. Toen heb ik 7 kaartjes geschreven met op elke kaart 1 woord. Ik had er 6 opgehangen vanaf de de hal de trap op en de 6e op de slaapkamerdeur. De 7e had ik zelf vast. (ik stond dus in de slaapkamer met de enveloppe en een ring)
    1. Lieve 2. R. 3. wil 4. je 5. met 6. me 7. trouwen?

Toen heb ik onze hond een briefje om de hals gehangen met daarin de tekst dat dit geen grapje was en dat hij dus die envelopjes moest volgen. Toen mijn man met de auto aankwam heb ik de voordeur open gegooid en de hond naar hem toe gestuurd en ben zelf gauw naar boven gerend.

We zaten toen in een moeilijke periode vanwege ICSI enz en hij heeft mijn verhaal boven in tranen aangehoord en hij zei: JA!!!

In juni 2010 was de grote dag en we hebben het fantastisch en groots gevierd! We zijn nu alweer bijna 3 jaar getrouwd! :D

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij hadden ook al afgesproken dat we zouden trouwen in 2014, dus gewoon maar plannen en kijken wat er van komt...

Vorige week kreeg in het in eens in mn hoofd om toch maar de vraag te leggen bij hem ;)

Ik heb hem op een dinsdag naar de juwelier gestuurd om al zn maten op te nemen, en thuiskomend met een briefje ben ik er vandoor gegaan.

Heb twee mooie ringen uitgezocht en in de zijn 'Wil je met mij trouwen?' laten graveren en in de mijne 'Ja ik wil' ...

Ik heb hem een briefje geschreven met daarin :
    ' Als je de vraag in de jouwe beantwoord met het antwoord in de mijne mag je die aan mij geven '...

Het was gewoon voor de fun, maar wel geslaagd want verwacht had ie het niet haha..

Succes

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Spannend!

Een collega van mijn man is ook een keer weggelokt op zijn werk! Ze waren al getrouwd maar ze hadden nooit een huwelijksreis gehad. Zelfs geen nachtje in een luxe hotel.
    Zijn vrouw wilde hem daarom verrassen met alsnog een huwelijksweekendje: heerlijk in een hotel in een bruidssuite.
    Op het werk hadden ze verzonnen dat hij vrijdagmiddag om 15.00 uur een afspraak had op het station met een opdrachtgever. Hij balen dat hij op vrijdagmiddag nog heen moest. Maar goed, hij samen met een collega daar heen....
    staat zijn vrouw daar met een fles champagne en koffers.
    Ze hebben een heerlijk weekend gehad en de baas en de collega's veel lol aan het bedenken van een goeie smoes om hem daarheen te krijgen.
    De meeste mensen zien zoiets wel zitten hoor!

9. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Nou, ik ben benieuwd, heb je al iemand te pakken gekregen in de tussentijd???

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    whaaa ik ben nu bijna net zo zenuwachtig als jij!!

11. Spitsmuis

Volgens mij klopt het hele nummer niet want er neemt gewoon helemaal niemand op....
    Begin er nu echt de balen in de te krijgen want hoopte het zo nog geregeld te krijgen voor misschien vandaag.
    Via zijn werk is dus een ramp...
    Zo stom dat er niet word opgenomen!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh wat waardeloos.....

13. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Geweldig topic, ik ga je volgen :D

14. Spitsmuis

ja baal er echt stevig van!
    Zo had ik de moed verzameld om te bellen en dan nemen ze niet op.
    Net nog een keer gebeld maar weer niks...
    Heb nu een ander plan...

Ik zeg hem straks aan de telefoon dat hij vrij moet nemen want er is morgen iets maar ik kan niet zeggen wat er is.
    In het mom van,ik weet het ook niet maar er is iets maar waar we heen moeten horen we pas morgen.;)
    Als hij er in trapt wil ik dat hij morgen naar de plaats rijd waar het allemaal begonnen is tussen hem en mij en daar wil ik hem dan ten huwelijk vragen.
    Hoop dat mijn moeder morgen even op de meiden zou willen passen zodat het echt ons moment is op het moment dat ik het hem vraag.
    Ik hoop zooooo dat hij er in trapt.
    Ik kan ook de smoes verzinnen om te zeggen dat ik geregeld heb dat we morgen middag de termijn echo hebben,of dat ze gebeld hebben dat we morgen dus moeten komen ipv maandag (maandag hebben we termijn echo,yeey!)
    Ik zou ook dat kunnen verzinnen?
    Ik ben zoooo slecht in smoesjes!
    Weet iemand een goed smoesje waar ik hem een dagje vrij mee kan krijgen?
    Ik kan nogmaals naar zijn werk bellen,als ze nu wel eens opnemen en vragen of ze hem morgen vrij willen plannen ivm een huwelijkaanzoek...
    Maar ik krijg ze niet te pakken dus dat gaat zo lastig worden.
    Ik moet dus echt iets verzinnen waardoor hij geen vermoedens krijgt.
    Dus als iemand DE smoes weet????
    Geef het even door want ik moet echt een goed iets hebben want anders neemt hij nooit vrij namelijk.
    Kom maar op met de smoesjes:D:cool:

15. Spitsmuis

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Uhm je voelt je niet zo lekker, onderin je buik ed.. Je hebt de vk gesproken en jullie hebben besproken morgen voor de zekerheid onderzoek te doen, waarbij het handig is (lees: het MOET dat) vriend erbij is! :D

En dan kar je op je dooie gemak naar de plek!

17. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @ Ytest, dat smoesje zal ongetwijfeld werken, maar geloof niet dat haar vriend dan met zo'n fijn gevoel op stap gaat. Mijn man had het me in ieder geval niet in dank afgenomen als ik daarover 'gelogen' had.

Probeer het anders voor na het weekend te regelen. Snap dat je het zsm wil doen, maar het zou jammer zijn als hij er met een overhaast verzonnen smoes niet in trapt.

Anders ga je morgen achter het nummer van zijn werk aan en regel je oppas. Dan heb je net iets meer tijd om te bedenken wat je precies wilt doen :)

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Is dat nou wel slim? Als ik dat bij mijn man zou doen dan zou hij zich doodongerust maken over mij en de baby en geen oog dichtdoen. En wanneer ik hem ten huwelijk zou vragen en ik dit als smoes zou hebben gebruikt zou mijn man eerder woedend reageren als "ja, ik wil", puur omdat ik hem onnodig ongerust had gemaakt, maar misschien ligt dat aan mijn man hoor? Mijn man kennende zou hij dan dus echt NEE zeggen.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hmmm hebben jullie ook weer gelijk in ;)..

Maar wat dan? :p

20. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

kan je hem niet naar huis lokken met: de waterleiding is gesprongen

Deel Deze Pagina