Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh gefeliciteerd, vertel wij willen alle detail horen, hoe het is gegaan
Nou het is totaal anders gegaan zoals ik had gepland haha. We lagen in bed en ik voelde me down. Ik kreeg opeens zo'n verdriet over mijn te vroeg geboren en overleden zoontje. Mijn vriend was ZO lief voor me! (altijd hoor maar nu was hij extra lief) Toen ik uitgehuild was kroop ik tegen hem aan en toen ik hem aan keek floepte het eruit en vroeg ik of hij met mij wil trouwen. Echt,die smile op zijn gezicht!! Glimmende ogen en zijn antwoord was: Wat denk je nou zelf? Natuurlijk wil ik met je trouwen! Kortom,helemaal anders dan gepland maar niet minder bijzonder. Ik vind het juist nog specialer omdat het dus helemaal anders ging dan in mijn planning. We hebben besloten klein te trouwen. We hoeven geen groot feest,duur pak en dure jurk en alle poespas er omheen. Nu nog een datum zoeken en kijken of we gaan trouwen in deze zwangerschap of daarna.
Nu is het ook mooi gegaan en spontaan. Misschien is het daarom nog mooier dan gepland. Gefeliciteerd en veel plezier met de voorbereidingen!!