Ik hoop dat er iemand is die mij wat raad kan geven. Het onderwerp heeft waarschijnlijk niets met zwanger worden te maken, maar ik maak me heel erg zorgen, vandaar even mijn verhaal hier : Ik heb op 8 oktober mijn menstruatie gekregen. Heftig rood bloed, menstruatie krampen, zoals gewoonlijk iedere maand. Op 11 oktober was het gestopt. 11 oktober hebben mijn man en ik dus gevreeen Ik krijg iedere maand mijn eisprong verschillend, dus nooit op een vaste cyclus dag. Ik krijg namelijk mijn eisprong altijd tussen cyclus dag 8 en cyclus dag 13. Dus mijn eisprong valt deze maand tussen 16 en 21 oktober. Maar het geval is nu dus dat ik sinds vanmiddag roze verlies heb bij het afvegen, terwijl ik nu pas op cyclus dag 8 zit. Is hier een verklaring voor ?? Maak me echt enorm zorgen
Dag 8 ?? erg vroeg is het roze ? of echt rood? want het zou in nesteling kunnen zijn maar denk dat dat ook vroeg is. Had je er al op gezocht? Zwanger worden de vruchtbare dagen
Het is echt roze verlies. Niet in mijn onderbroek, maar tijdens het afvegen. Ik moet ook veel plassen en ben vlak voor mijn menstruatie begonnen met veel plassen en rommelende darmen, maar omdat ik 8 oktober mijn menstruatie kreeg dacht ik dat die klachten gewoon bij de menstruatie hoorde. Maar ja, nu verlies ik op cyclus dag 8 ineens roze verlies, en snap totaal niet hoe dat kan. Mijn man en ik hebben gister geen sex gehad, dus het kan ook niet zo zijn dat ik een wondje heb wat nu bloed of zo. Begrijp er niets van. Heb al op google gezocht, maar kan er niets over vinden, over roze verlies op cyclus dag 8.
IN tijd jij op mij regeerde had ik al even gezocht in mijn stukje staat een link mis staat daar wat in. Het is idd wel vreemd nu nog steeds roze?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/287326-help-roze-verlies-8-dgn-dpo.html Mis dat hier wat tussen zit en je gerust gesteld word.
Had deze pagina ook al gelezen. Maar het is geen afscheiding. Het is echt roze verlies. Normaal gesproken verlies ik ook altijd 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie dat roze. Maar mijn menstruatie heb al gehad de 8ste oktober. Snap er ook niets meer van. Heb dit nu al vanaf vanmiddag, en wordt er echt onzeker van pffff.
Mis is het een idee om deze vraag eens bij de vk hier op het te vragen. die weten mis wel wat het kan zijn . Ander weet ik het ook niet snap het net als jij niet.
Ja dat is een idee. Maar ik wil zowiezo morgen even langs de huisarts gaan, want maak me echt zorgen. Ik heb dit nog nooit gehad, dus voel me echt bezorgd. Ik zal je wel laten weten als ik morgen bij de huisarts ben geweest. Misschien dat die weet wat er nu ineens aan de hand is. Thanx voor het mee denken en zoeken, meid.
Graag gedaan , je kunt de vraag nu al neer zetten wil niet zeggen dat je meteen antwoord krijgt maar proberen kan je doen. En idd even bij de arts langs ik hoor wel hoe en wat. En graag gedaan meis , hoop wel dat je goed slaapt straks.