vriend twijfel 2e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juli10, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh mag ik mij er ook tussen mengen.....

Hier ook een vent die 2 maanden geleden zei dat hij er geestelijk nog niet klaar voor was.................
    Ik ben dus gestopt met de pil en hij gebruikt rubbers....helaas
    Bij onze dochter is dat dus ook zo gegaan en toen we in een wilde bui het rubbertje niet hadden gebruikt was ik dus prompt zwanger.
    Helaas ging het mis maar toen was hij er wel klaar voor.

Ook iki zoek dus nu een goed moment om dit aan te kaarten want ik wil geen giga leeftijdsverschil.

2. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Geestelijk er nog niet klaar voor, haha. Die van mij heeft niet echt een reden, het voelt gewoon niet goed. Maar als ik dan zeg dat hij altijd zo reageert op nieuwe dingen dan is dat niet waar en oneerlijk. Hoop dat ie bijdraaid. Gelukkig is het nu in ieder geval bespreekbaar, dat was 2 weken geleden nog niet het geval. Hier dus stille hoop

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ach weet je, ik snap dat geestelijk niet klaar voor wel.
    Hij is een half jaar geleden van baan veranderd en heeft er nog al moeite mee om te wennen.
    Inmiddels heeft hij een vast contract voor onbepaalde tijd dus wat dat betreft rust en zekerheid.

Ik plaats hier al opmerkingen over rammelende eierstokken enzo :p
    Hij hoord ze wel maar doet er niets mee ;)

4. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    hahaha rammelende eierstokken:p
    Afgelopen week stopt hij ineens de bal van ons zoontje onder mijn trui, ik zeg ohohoh wat krijgen we nou:p Ziet er leuk uit he! hahaha

5. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Ja mijn man begint er ineens ook uit over. Hij kan er ineens veel makkelijker over praten. Heb voorgesteld om over twee weken mijn spiraaltje eruit te laten halen en dat hij als ie het echt niet wil het moet zeggen. Ik kreeg de indruk dat hij het prettig vind dat ik de knoop doorhak. Who knows

6. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Dat klinkt helemaal goed:D Hopen dat hij er niet op terug komt en dat jullie er weer voor kunnen gaan, daar zou ik zooo blij van worden!

Deel Deze Pagina