hoi meiden ik zou graag ervaringen horen van dames die plots een afwijkende cyclus hebben , zoals jullie zien in banner ben ik al een aantal dagen oertijd maar durf niet te testen hoevaak gebeurt het dat je plots een afwijkende cyclus hebt ?
Dat zegt nog niks over jou, dus gewoon een testje doen! Als je wel zwanger bent is dat wel belangrijk om te weten ivm bepaalde dingen die je niet meer mag eten etc..
Dat is goed, maar je kan er toch maar op 1 manier achterkomen of je zwanger bent en dat is via een test .
ja dat is waar haha maar ben gewoon bang voor de teleursteling van daar de vraag volgende week kan ik pas naar de kruidvat dus blijft spannend en veel te vee tijd om der over te piekeren hihi
Ik heb begin 2009 eens een cyclus over geslagen. Wij waren toen ook net begonnen met zwanger worden maar al heel lang van de pil af. Volgens mijn h.a. kan het dus wel eens voorkomen. En nu had ik de eerste maanden een cyclus van 28 dagen en toen ineens een uitschieter van 31. Sinds toen schommeld het tussen 27 en 31 dagen Tja het kan dus allemaal... Enige optie voor jou is testen Ben benieuwd!
Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter had ik een cyclus van 29-31 dagen, regelmatig. We gebruikten al enige tijd condooms. In de 1e ronde dat we er voor gingen, ging ik meteen overtijd inclusief kwaaltjes waardoor ik dacht dat het raak was. Teleurstelling groot dat testje op NOD negatief was, maar menstruatie bleef uit. Zenuwslopend, maar eindelijk 10 dagen overtijd werd het 6e testje dat ik deed eindelijk zwak positief! 12 dagen na NOD een knaller. Later bij termijnecho een week terug gezet, mijn ei was dus blijkbaar een week later gesprongen dan normaal. Cyclus zou dus 37-38 dagen zijn geweest. Daarvoor en daarna (los van na bevalling/bij BV) nooit meer zo'n lange cyclus gehad... Het kan dus wel, blijkbaar ... Hopelijk straks voor jou een mooi resultaat!
ik heb eigenlijk geen kwaaltjes -wat meer afscheiding -soms duizelig -savonds wat branderige borsten mijn man is ervan overtuigd dat het raak is , ik niet haha
de vorige rondes was ik er van overtuigd dat het raak was , alle kwaaltjes die je je maar kunt bedenken haha nu heb ik dat niet
Heyy ik heb altijd een cyclus van +- 28 dagen maar had vanochtend ineens "vruchtbaar" slijm terwijl ik hem alleen heb gehad (voor zover ik heb gevoeld ) dus mijn cyclus doet ook raar hmmmm
Wij vrouwen hebben soms toch een raar lijf he Nou ja zie het wel morgen misschien maar eens een testje wagen .........
Zit nu op dag 36 van mijn cyclus elke keer komen die menstruatie pijnen.. Maar ze gaan ook weer! Dit is pas mijn eerste ronde, maar had toch echt het gevoel dat mijn cyclus niet zo lang zou duren (mocht ik niet zwanger zijn) heb al een aantal testen achter de rug het waren twijfel testjes, dus beschouw ze als negatief
@Sepherine En ga je vandaag testen? Ik wacht tot woensdag, dan ben ik week overtijd als ik reken zoals eerste cyclus was. Heb wel verschijnselen, maar ben toch heel bang dat het ontpillen is en ik cyclus oversla ofzo. Aangezien jij al langer gestopt bent en al die keren regelmatig is de kans wel groot dat het raak is natuurlijk, dus testen!!!
Toen ik zes dagen overtijd was dacht ik dat dat normaal was en soms kon gebeuren. Had verder geen klachten of wat dan ook. Maar mn vriend vond het blijkbaar minder normaal en had een test gehaald, zwanger! Zo zie je maar.. ik wilde de test ook niet doen, leek me verspilling want was er van overtuigd dat ik de volgende dag toch wel ongesteld zou worden. Dus zou zeggen gewoon een test doen Spannend!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent
Hey meis, ik heb ongeveer het zelfde Heb al een tijd een regelmatige cyclus voel ook mijn ei, Nu heb ik de 19e mijn ei gevoeld, en zou mijn NOD 2 november zijn en nu heb ik zaterdag en gisterochtend "vruchtbaar" slijm gehad, echt dat eiwit slijm, wat je uit kunt trekken....? Weet niet of je dat ook kan krijgen als je evt zwanger bent ....? Dus ik wacht rustig af, hoe moeilijk ook
Hier al 4 maanden geen cyclus Moet nog 2 maanden wachten, en dan wil de HA het onderzoeken....... Ik hoop voor je dat het snel raak is! Veel liefs xbabyxdx