Hoi meiden, Wegens omstandigheden heb ik dinsdag een extra (budget)autostoel nodig voor mn zoontje. Weten jullie welke sites ook echt snel leveren en zulke stoeltjes hebben?
Volgens mij is die ook van babypark toch? Aangezien deze ook dicht is. Zal morgen even kijken, heb hem dinsdag eigenlijk nodig.
Ik had em ook van kinderstoeltje.nl (volgens mij is dat vian hetzelfde als babypark) de volgende dag in huis.Maar dan moet wel alles meezitten dat je em de volgende dag hebt.Kun je em niet in een winkel halen heb je em zeker op tijd.
Wij hebben onze autostoel online bij de babydump gekocht, voor12u s ochtends besteld en werd de volgende werkdag bezorgd.
Zat ik ook aan te denken, maar dan moeten we alsnog een stuk zonder stoel rijden en wil ik wel zeker weten dat ze een goedkoop model hebben want we hebben gewoon nog een goede maar nu even niet beschikbaar (lang verhaal). Anders bel ik morgen even wat rond of ze iets hebben liggen in de dichtsbijzijnde en anders bestel ik iets op goed geluk.
Heb je een hema in de buurt? Daar hebben ze ook (weer) autostoeltjes! Succes en ik hoop dat je morgen slaagt..
Zal even kijken wat hema heeft idd! En dank je wel, hoop het ook want wil graag richting mn vader die erg slecht ligt helaas.
Weet niet of je een halfords in de buurt heb zitten? Die verkopen ook budget stoeltjes Halfords.nl. Net zo makkelijk - Bij de neckermann kan je ook goedkoop stoeltjes bestellen en zijn (mits op tijd besteld) de volgende dag in huis.
Weet niet of je het wat vind maar mischien heeft iemand op marktplaats bij je in de buurt een stoeltje te koop.
Je mag die van mij zo lenen hoor. Ik heb nu toch geen auto op dit moment. Als je wilt,stuur maar ff een pb-tje
sterkte met je vader! Je hebt by de babydump een stoel van nania geloof ik en die is 39euro. Als het niet lukt zou je je zoontje niet in een draagdoek kunnen doen voor 1 ritje?
Dank jullie wel voor jullie reacties, en moonfairy, bedankt voor je aanbod! Ik ga er wel gewoon 1 bestellen bij babypark en hoop dat hij er morgenmiddag gewoon is. Het is allemaal een beetje triest idd, mijn man zit voorlopig nog in Turkije maar weet niet of mijn vader nog zo lang gaat uithouden of zo lang helder zal zijn omdat hij snel achteruit gaat. En mijn mans auto + autostoel staat bij mn schoonouders op de uitrit met de autosleutels daar in huis, dus niet zo slim. Ik heb zelf geen rijbewijs dus mn zus komt me ophalen. Wil echt niet het risico lopen dat we ergens aangehouden worden en we niet verder zouden mogen rijden bijv. Het is ook meer dan een uur rijden.
Ik heb er nog één over als je wilt. Mag je zo komen halen. Al weet ik niet of ik echt in de buurt woon..Hij is wel gebruikt maar verder werkt ie nog prima.