Hoi, Ik ben druk bezig met de tekst die op het geboortekaartje moet komen, zodat ik deze week proefdrukken kan bestellen. (hoewel we nog steeds geen naam/namen hebben) We hebben een kaart uitgezocht en weten al wat we erop willen hebben. Ik heb al een klein gedichtje wat we beiden mooi vinden. Ook al een tekst voor het verzoek, dat mensen bellen voor bezoek. Ik weet al welke informatie ik op de kaart wil hebben... oftewel: ik ben een heel eind! Ik ben alleen nog op zoek naar een mooie zin die bovenaan komt te staan in de trand van: ''Dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon/dochter...'' Dit is wat ik nu heb, maar ik zou graag meer voorbeelden zien van deze zin. Een verwijzing naar een site waar een serie voorbeelden staan mag natuurlijk ook. Maar de meeste sites die ik vind bevatten gedichtjes of teksten voor het verzoeken om bellen voor bezoek. Even melden wat jullie mooi vinden, gebruikt hebben of gaan gebruiken is natuurlijk ook goed! Wil ik wel even zeggen dat wij verder niet gelovig zijn, dus dat teksten als ''dankbaar zijn wij...'' niet bij ons passen...
wij zijn heel erg van het simpel.... niet al 20 rijmpjes over vingertjes en teentjes tellen en dat soort dus onze kaart is er een die ook bij ons past, simpel en duidelijk wel 1 gedichtje die we vonden in het kaartenboek dat we dachten oke das een mooi gedichtje die komt links in de kaart... de verdere tekst word dolblij zijn wij met de geboorte van ... geboren op ... weegt .. en is .. lang trotse ouders: onze namen adres bel, kom en bewonder: telefoonnr wij vonden deze teksten mooi en duidelijk het is natuurlijk smaak, maar ik vind het dusvreselijk als je kaartjes ziet of krijgt en dan open doen waar dan zo'n 5 gedichtjes in staan en ALLES wat verteld word in gedichtenvorm... dus wij hebben de kaartenboeken gewoon gepakt en uit meerdere kaarten iets aan inspiratie gepakt en zo erop gekomen