Vriend verlaat mij en mijn baby van 6 weken

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Vrolijkgrietje, 28 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijkgrietje

    21 nov 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo.. ik moet mijn verhaal kwijt..

    ik heb een zoontje van 2 en een baby van inmiddels 9 weken oud.
    Mijn vriend (nu dus ex) vertelde toen ik 34w zwanger was dat een collega verliefd op hem was.. hij deelde die gevoelens niet vertelde hij toen..
    Om een heel lang verhaal in te korten.. hij blijkt haar dus wel leuk te vinden. Hier kwam ik achter na zeer vaak vragen en uiteindelijk kwam het er uit toen onze baby 6 weken oud was..( ze vonden elkaar leuk, spraken dat beide naar elkaar uit, en dit speelde al voordat onze tweede in de maak was. Er is niets gebeurd verteld hij en hij wilde voor ons gezin gaan en heeft dat toen ook zo tegen haar aangegeven... en maakte een tweede met mij.. zonder dat ik hier ook maar iets vanaf wist.. ik had haar naam zelfs nog nooit gehoord.. ) we hebben 2 relatie therapie sessies gehad, maar hij gaf aan mij niet meer als de persoon te zien aan wir hij dingen wilde vertellen of delen als hij wat had mee gemaakt, en ook vond hij zichzelf een minder fijn persoon in mijn bijzijn…
    Dit hoorde ik allemaal voor het eerst en kwam totaal als een shock aan.. hij wilde niet meer verder met de therapie. En vond ons zo verschillend en niet bij elkaar passen.. (na een relatie van meer dan 8 jaar.. kwam hij daar nu opeens achter..)
    momenteel woont hij tijdelijk ergens anders en ben ik opzoek naar een nieuwe woning.. om vervolgens ons koophuis te moeten verkopen… ik ben zo bang dat hij met haar gaat eindigen.. ik ben er ziek van op de momenten dat het tot me doordringt.. maar het meest van de tijd zit ik in een shock/overlerlevingsstand en voel ik niks.. het is te groot om te bevatten wat er nu in mijn kraamtijd afspeelt
     
  2. Sunflowerr

    Sunflowerr Bekend lid

    19 aug 2021
    589
    504
    93
    Vrouw
    Wat vreselijk:(… maar echt, schouders eronder en ga voor je kindjes! Deze man is jou/jullie niet waard. Wat een l*l zeg. Laat hem maar lekker met haar eindigen, ze zijn elkaar waard (neem aan dat zei weet dat jullie pas een kleintje hebben gekregen etc) zet ‘m op mama, je bent meer waard dan dit!
     
    bubblybaby en Vrolijkgrietje vinden dit leuk.
  3. Sep2020

    Sep2020 Actief lid

    27 jan 2020
    132
    61
    28
    Ach lieverd, wat een verdriet. En dat in deze tijd met je newborn. Heb je vrienden/familie waarbij je terecht kan?

    Wat zou je nu liefste willen van vriend? Wat hij heeft gedaan, is verre van ok. Voor een tweede gaan terwijl je al twijfels hebt. Als je aan kinderen begint, word je leven nu eenmaal anders. Verander je ook als mens. En vooral voor een moeder.
    Gebruik deze tijd ook om zelf na te denken wat jij wil. Kan en wil je met zo iemand nog wel verder?

    Ik wil.je heel veel knuffels geven. Dit is sowieso moeilijk, laat staan zo kort na een bevalling. Maar je kan dit, je hebt een oerkracht om verder 2 gaan voor je lieve kindjes.
     
    Vrolijkgrietje en HvL vinden dit leuk.
  4. Vrolijkgrietje

    21 nov 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt ❤️❤️
    Ja zij weet er van.. dat we uit elkaar zijn.. en ze wist dat we een kind, van toen nog maar 1 jaar oud, hadden toen ze vertelde dat ze hem leuk vond..
    Een kant van mij is super super sterk; die oermoeder kracht.. die denkt ik kan dit zonder jou en het komt goed.. vechtlust.. en door… en de andere kant zit in het verdriet, ongeloof, shock, ontkenning.. en ook zovan: ik wil dit allemaal helemaal niet!? Had ik het maar niet geweten en was het er allemaal gewoon niet en konden we maar gewoon door zoals het was. Echt verschrikkelijk gewoon..
     
  5. Vrolijkgrietje

    21 nov 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb gelukkig een super groot netwerk aan vrienden, familie, collega’s..
    Maar zo wil en kan ik inderdaad niet met hem verder.. bovendien heb ik daar niet eens een keuze in want die heeft hij al duidelijk genoeg gemaakt.. drama echt..
     
  6. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.986
    1.753
    113
    Wat ontzettend verdrietig voor je. Een hele dikke knuffel. Echt afschuwelijk wat je vriend heeft gedaan.
     
  7. Vrolijkgrietje

    21 nov 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt ❤️❤️
     
  8. MamaSofie1

    MamaSofie1 Fanatiek lid

    18 jun 2023
    1.702
    1.162
    113
    Vrouw
    Sterkte! Wat een rot situatie. Trek je op aan je twee kids. Hopelijk krijg je steun van een goede vriendin of familie waar je terecht kan om erover te babbelen.
    Knuffel!
     
  9. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Wat verschrikkelijk!
    Ik wil je veel sterkte wensen in deze zware tijd.
     
  10. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.623
    5.057
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk zeg :(! Heel veel sterkte!!
     
  11. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.070
    2.446
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat een rotsituatie zeg!
    Heel veel sterkte
     
  12. Lousanne

    Lousanne Actief lid

    11 nov 2022
    344
    483
    63
    Vrouw
    Wat een vreselijke situatie! Maar echt he, jij kunt dit! Jij gaat een nieuw leven opbouwen met 2 prachtige kindjes, het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar ik weet zeker dat het kunt, en uiteindelijk beter af bent zonder hem!
     
  13. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.635
    19.600
    113
    Wat een vreselijke situatie zeg! Veel sterkte ermee :(
     
  14. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    777
    1.543
    93
    Even advocaat van de duivel: verlaat hij jou en de baby? Of verlaat hij jou, maar wilt hij wel zijn verantwoordelijkheid nemen voor de baby?
    Ik vind het voor de kinderen erg belangrijk dat daar (wanneer er onderscheid is) onderscheid in gemaakt wordt.
     

Deel Deze Pagina