Vriend vermist (inmiddels terecht)

Discussie in 'De lounge' gestart door tinke, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Mensen,

Mijn vriend moest afgelopen nacht tot middernacht werken, maar hij is nog steeds niet thuisgekomen. Ik kan hem niet bellen, want mijn beltegoed is op en ik kan nu niet opwaarderen. Hij heeft namelijk alle pinpassen bij zich waarmee je op internet kan betalen.
    Naar de buren beneden geweest, daar gebeld, toen gauw nummer politie gezocht en toen deden ze de deur weer op slot. Nu heb ik 112 gebeld, die zeggen: gewone politie bellen en dat kan ik dus niet zeg ik.
    Nou weet ik niet meer wat ik moet doen... ik kan helemaal niks, haal me van alles in mijn hoofd, ik weet het niet meer.
    Hij is niet weggelopen ofzo...

Edit mod:
    Titel aangepast.

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    He bah!
    Dat is idd heel vervelend meid..
    Probeer rustig te blijven en waarschijnlijk is er een wel een goede verklaring dat hij later thuis is.
    Denk aan je kindje..
    Laat je het even weten als hij terug is?
    Sterkte..
    Ik weet ook niet goed wat ik verder kan zeggen..
    Liefs Eefje

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Kan je niet van je ouders of vrienden even geld voor beltegoed of een telefoon lenen.
    Dan kan je zijn werk bellen, om te vragen of hij daar wel is geweest.
    Eventueel kan je dan ook het ziekenhuis bellen, misschien heeft hij een ongeluk gehad ofzo.

Je kan de politie wel bellen, maar die zullen eerst toch niks doen, die doen volgens mij pas wat als een persoon 24u is vermist.

Sterkte meid...hopelijk komt hij zo binnen lopen!

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Weet je al wat meer?

5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeetje wat klote! jullie hebben geen ruzie gehad ofzo?

nou khoop dat je al wat van hem heb gehoord!

heb je misschien vrienden/familie die niet zo ver van je weg wonen waar je misschien even kan bellen of eventueel geld lenen voor beltegoed?

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meid wat een drama!
    daarom benik ook zo blij dat ik een abbonement heb.
    Ik zou helemaal in de zenuwen zitten.
    Doe rustig aan, en ga idd ff naarje ouders of vrienden of laat ze naar jou toe komen.

En ik zou ff als je weer ken bellen de dichtsbijzijnde politie bureau bellen, zowel thuis als bij zijn werk misschien is hij wel opgepakt(klinkt heel lullig maar hoeft niet hoor ;) )

Succesmeid!

7. Hester

Hester Niet meer actief

Raar verhaal. 112 is toch gratis?

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja het is gratis.. alleen als je dat andere nummer moet bellen.. 0900 88 44? dat kost weer geld.. en je mag geen 112 bellen voor dit soort gevallen...

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ja dat zegt ze ook, ze heeft toen maar 112 gebeld maar die zeggen gewone politie nummer bellen en tja daar moet je voor betalen. Maar goed desondanks is er vast wel iemand in je omgeving waarvan je de telefoon kunt gebruiken. Je zou ook naar het politie bureau kunnen gaan.

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

Zou ze idd kunnen doen maar ben bang dat ze dan net zo hard weer naar huis gestuurd wordt met de mededeling dat ze hem na 24 uur alsnog als vermist kan opgeven.
    Kan me voorstellen dat je je hartstikke zorgen maakt. Hopelijk heeft ie een hele goeie reden om goed te praten waarom ie zelf al uberhaupt niets van zich heeft laten horen.

Sterkte!

11. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Gelukkig is hij weer thuis! En boos dat ik was...
    Had geen familie of vrienden in de buurt waar ik geld van kon lenen helaas, bovendien waren de winkels toen nog dicht.
    Maar goed, wat bleek nou..
    Zijn telefoon was leeg en hij kent mijn mobiele nummer niet uit zijn hoofd. Ik natuurlijk boos, want dan had hij met de telefoon van één van zijn collega's even zijn ouders kunnen bellen, want die weten mijn nummer wel.
    Het was gewoon echt onrustmakend om 's ochtends wakker te worden en dan is je vriend er nog steeds niet, terwijl hij 5 uur geleden al thuis had moeten zijn.
    Gelukkig bleek dat hij nog een telefoon in zijn auto had liggen en daar heb ik de politie mee gebeld en toen kwam hij dus aanzetten hoor.. Ik heb hem echt verrot gescholden. Politie deed ook niks, want moest nog maar even afwachten.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Gelukkig is hij weer terecht en ik begrijp dat je flink boos was!

13. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

maar waar was die nou dan?
    nu ben ik wel erg nieuwsgieirg :D

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

en wat heeft hij de hele nacht uitgevreten?

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou sorry maar lekkere vent heb je... wat heeft ie de hele nacht uitgevreten?
    mijn man hoeft echt niet zomaar een nacht weg te blijven staan zijn koffers op een rijtje buiten als ie thuis komt en zeker op zo'n manier....

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ook wel benieuwd.. :rolleyes:

17. mona23

mona23 Niet meer actief

daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, als die van mij toch een hele nacht weg was moest hij toch een verdomd goede verklaring hebben.

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik persoonlijk krijg altijd de kriebels van zulke verhalen. Maar dat komt vast omdat mijn vertrouwen door mn ex zwaar beschadigd is, dus heb dan meteen zoiets van..hmm ja ja. Maar wat ik net al zei..ik vertrouw dan ook niemand meer, dat wilt natuurlijk niet zeggen dat alle kerels zo zijn :p

Ben eigenlijk wel benieuwd naar waar ie nou was?

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wat voor reden hij ook verzint der is geen excuus om je vrouw zo in angst de hele nacht te laten zitten, kom nou als je perse weg wil blijven ga je desnoods eerst naar huis en dan weer weg...
    en je maakt mij niet wijs dat hij op geen enkele manier het mobiele nummer niet meer wist
    krijg altijd beetje vreemde ideeen bij dit soort verhalen

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik moest hier eigenlijk ook meteen aan denken... :oops:

Deel Deze Pagina