Hallo allemaal, Ik woon in België en bij ons hebben ze geen chocolade van droste maar ik heb vroeger al eens de chocoladepastilles geproefd en vind het wel lekker smaken. IK ga overmorgen winkelen in Maastricht en zou graag een voorraadje willen indoen. De pastilles heb ik al eens gekocht in de AH maar kan me niet herinneren of je er ook de chocoladeletters hebt? Waar moet ik hiervoor terecht?
Ik meen dat de betere bakketbakker de Droste chocoladeletter ook verkoopt.Misschien het proberen waard?Succes en eet smakelijk!
bij ons liggen ze gewoon in de super martk van droste en de kruitvat heeft ze ook weleens. succes ze zijn zo lekker
Bij mij bij de ah in Rotterdam zijn er droste chocolade letters. Lijkt mij dat de meeste filialen dat van de ah hebben. Anders bel je ze even op en vraag je of ze het voor je weg leggen. Ze zijn inderdaad errug lekker
Gelukkig niet zo moeilijk te vinden, dacht dat het een heuse zoektocht ging worden. Hmmmm, lekker vooruitzicht !
ik heb hem woensdag nog gewoon bij de ah hier in Veghel gekocht, zo'n grote mmmmmmmmmmmm dus ze hebben ze wel!
de ah's , deen's en waarschijnlijk meer supermarkten hebben ze . Ik heb hier ook een verslaafde rondlopen, manlief. de letters zijn lekkerder als de pastilles volgens hem..