Vriend vermist (inmiddels terecht)

Discussie in 'De lounge' gestart door tinke, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Ja ik weet ook hoe het is als je mannetje maar niet thuis komt... :( mijn vriend werkte in een discotheek/bar vooral foto's maken en glazen halen enzo.. en dan was ie ook pas in de ochtend thuis.. was tot 5uur open daarna nog opruimen schoonmaken voordat ie thuis was.. :( en hij was wel eens aangehouden door de politie en dan kan je ook niet gelijk even bellen :( ben blij dat ie daar niet meer werkt zo slecht als je gaat lopen stressen vooral voor je kindje in je buik!

maar ik schiet altijd al snel in de stress, als ie 'savonds weg is ofzo en zn telelfoon staat ineens uit of hij neemt niet meer op dan word ik gelijk helemaaal gek :confused: hebben meerdere dat? :oops:

2. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Nee, geen excuus, hup die slang neer en bellen met die handel. Dat vuur wacht wel. En bellen om de 5 minuten voor de zekerheid, anders zwaait er wat ;) :)

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    @mamasuusje, mijn vriend rijd taxi. Elke keer als hij ver weg moet rijden dan breekt er standaard rotweer uit. Dan knijp ik hem ook wel even hoor, zeker als ik hoor dat er overal ongelukken zijn gebeurd.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

heb jij er ook zo een? het is hier wel zo dat als hij telaat thuis komt dan kijk is gewoon op pd5hw op er gepiept is dat kan ik wel inschatten hoe lang hij wel blijft en duurt het erg lang ga ik naar de garage even kijken hoe erg het is op de porto en dat neem ik een tas vol drinken mee en ga ik even kijken en geef ik de jongens wat te drinken. maar dan weetje wat er aan de hand is.hier is ook wel eens gepiept om 4 uur en om 11uur in de avond kwamen ze thuis git en git zwart.ik zal maar zeggen het went.

maar dan kun je nog kijken of er gepiept is. nu heb ik zelf ook een pieper en kan ik bij de porto's

maar gewoon helemaal spoorloos zijn is dan wel raar.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

mamasuusje.mijn vent is chauffeur hij rijd met benzine voor een grote naam ;) en is vrijwilliger bij de brandweer dus hij neemt wel eens niet op maar hij laat dan wel mij tel 1 keer over gaan dan weet ik dat hij in orde is maar niet kan opnemen.

als hij dat niet zou doen word ik echt helemaal gek hoor.ik ben nu sowieso al wat angstiger aangelegt omdat het gewoon gevaarlijkestoffen zijn.de brandweer daarin tegen ik weet wat het is en ken de regels donders goed.en in dit team zullen ze nooit risicos nemen.

6. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik vind het wel brutaal dat men hier naar verklaringen gaat vragen. TS opende de topic omdat ze zich zorgen maakte en niet wist wat ze moest/kon doen...niet om haar relatie hier open en bloot met jan en alleman te delen.

Dat argument dat als je zo een topic opent dat het logisch is dat men verder gaat vragen...ook onzin. Gewoon allemaal nieuwsgierig, punt uit : )

TS: ik zou 'm lekker laten sluiten hoor...

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ben het niet helemaal met je eens. WE hoeven ook niet alles te weten en ze hoeft ook niet haar hele relatie open en bloot te geven. Maar ik vind wel als je zo'n topic opent (wat ik op zich al vreemd vind) dat je dan ook wel wat meer uitleg mag geven. Maar goed ik zie dat ze nog maar 20 is, missch heeft dat er wat mee te maken.
    Sorry hoor; maar wie gaat er nou op een zwangerschapsforum zo'n topic openen? Vind het hele verhaal nogal raar, vooral het gegeven dat hij al het geld/ passen bij zich heeft? Dit vind ik eigenlijk nóg vreemder dan het gegeven dat hij 5 uurtjes te laat was.

Owwww ik ben nu wel heel erg aan het spuien, nou ja. Als men het niet wil lezen dan doen ze dat maar niet.

Maar dat sluiten ben ik wel met je eens!

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

Ik denk ook dat het topic beter gesloten kan worden.. ben het helemaal met Wardi eens..

en ik denk dat de leeftijd er niks mee heeft te maken, als je in paniek bent wil je graag iemand bellen of erover praten, maar dit kon zij dus niet.. dus hoopte ze dat ze hier misschien nog tips hadden of haar gerust konden stellen..

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet iedereen is zo verslaafd aan zw.pagina, dat ze er ieder uur van de dag op kijken. Laten we nu eerst maar eens afwachten of ts reageert, dan kan zij zelf wel zeggen of ze er iets over kwijt wil of niet. Het lijkt me niet zo zinvol om allerlei dingen te gaan suggereren. En of er een slotje op komt, ook dat kan de ts aangeven. ;)

10. Saaya

Saaya Niet meer actief

Als ik het zo lees, wordt het eerder gevraagd uit nieuwsgierigheid en medeleven. Niet om een verklaring te eisen ;)

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gelukkig dat ie weer thuis is en er niks ernstigs gebeurd is :D

Ik heb 't ook een keertje gehad.
    Jullie hebben vast op t nieuws wel gehoord dat hier in Nieuwegein pas geleden een tankstation is afgebrand doordat er 2 gasten in zijn gereden met 1 dode man.

Manlief werkt in de beveiliging en is hoofd. Die moest er dus voor zorgen dat er geen pers bij het tankstation in de buurt kwam.
    Hij werkt normaal van 4 tot 12 's avonds en is tussen 12 en 1 wel thuis.
    Normaal gesproken slaap ik ook op dat tijdstip...dus normaal heb ik helemaal niet door als ie er nog niet is.

Precies die nacht werd ik wakker om half 2...geen manlief in bed :rolleyes: ik bellen voicemail. Naja kan gebeuren...2 uur nog steeds geen manlief.....en om kwart over 2 nog niet...toen raakte ik ook in paniek joh...heb toen voor de deur gestaan om op m te wachten...viel de deur ook nog es dicht en had geen sleutel :oops: toen kwam ie aangereden..pff had geen eens tijd om boos te zijn was zo opgelucht dat ie thuis was. Had de ernstigste scenario's al voor me gezien.
    Hij heeft dus tot kwart voor 2 bij dat tankstation gestaan...

Dus niet in alle gevallen gooi ik m zomaar de deur uit hoor ;)

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Maar goed......vertrouw manlief dan ook voor 2000%

Denk dat de reacties hier een beetje overtrokken zijn...
    Als iemand "zomaar"weg blijft is het wat anders...maar als je man aan het werk is kan het gebeuren dat het wat uitloopt...

De vriend van TS zou vast een goeie reden hebben :D

13. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    haha en we wachten en wachten maar op dat antwoord :)

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Yep, ik geef het toe...... ben gewoon nieuwsgierig! :oops:

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoe kun je nou niet verslaafd zijn aan zw.pagina? :confused:

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hihi is ook leuk voor je baby dat de as papa geen uitleg mag geven maar huppekee zo de straat op wordt gebonjourd

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat heeft het ermee te maken dat ze 'nog maar 20 is'?
    Dat vind ik een hele lullige reactie van je!

Ik ben nog maar 19, dan zal er bij mij al helemaal niet veel soeps uitkomen he?!

18. Niet meer actief

Wat is dit nou weer voor belachelijk opmerking? :(

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    `

Tja.. nou je het zegt... :p

:) Nee hoor, maak maar grapje!