Of ze bij jouw supermarkt nog de Quaker Cruesli Winterrijk Chocolate Brownie hebben? Wij zijn er verslaafd aan! Hèt is een limited edition en bij ons uitverkocht! Heb nu 50 pakken bij jumbo besteld hopelijk lukt het. Wie wilt er voor mij kijken? Mijn dank is reuze!
Ohhh ik weet zo wat je bedoelt!!! Hier is hij ook uitverkocht en ik vond hem zo lekker!!! Die zomermix die er nu is, vind ik niks aan! Ik ga hier nog eens kijken bij de C1000 en de Jumbo, de andere supermarkten hebben het niet meer.
Bij Appie van AH is hij gewoon te bestellen Appie - Product - Quaker Cruesli winterrijk chocolade brownie
Als je streepjescode geeft kan ik vd week op het werk voor je kijken of we ze kunnen bestellen en dan zijn ze landelijk te bestellen dus ook bij jullie
ik wil morgen ook wel kijken maar dan moeten de pakken opgestuurd worden, woon niet in de buurt van jou.
Dat maakt niet uit, dan maak ik het geld naar je over. En dan kan je daarna de winkel leegkopen, haha. Mijn vader is overigens koerier dus hij kan het meestal op ophalen of een collega.
Niet altijd, maar Xenos heeft wel vaak spullen die niet altijd meer in de supermarkt te koop zijn. Deze wintercruesli is daar een voorbeeld van en kan goed nu/binnenkort? bij de Xenos te koop zijn.
Ja doei!!!! Mooi niet hoor!!!!! Die pakken moeten richting mij, haha! Wees gewaarschuwd, verslaving gegarandeerd.
Deze cruesli heeft ook een facebook pagina. Misshien daar met andere Quaker-holics zoeken waar je het nog kan krijgen?