Vriend verrassen met uitgebreid ontbijt. Wat hoort bij dat ontbijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Engels ontbijt vinden wij hier ook heel erg lekker. Maar waar ik ook zeker van smul is een heerlijke chocolade muffin met stukjes chocolade er in.

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dankje voor alle tips!

Engels ontbijt daar houdt hij van dus iets met bacon of worstjes zal er zeker bij komen.

Ik drink zelf geen alcohol (lust ik niet), mijn vriend wel maar die lust geen champagne. Dus dat valt helaas af. Vervangen voor bier lijkt me niet zo verstandig :D

Wat betreft de ideetjes met kaas, hier houdt hij ook niet van! Voor mij is het: hoe meer kaas hoe beter (liefst warme gesmolten kaas).

Wel heb ik nu ook muffins en pannekoekjes met fruitsaus erbij staan.
    Ik probeer het voor morgenvroeg te regelen. Als het lukt maak ik nog een foto ;)

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mini-sandwiches?

Broodje, pesto, kaas, tomaat, kipfilet of wat je er ook maar op wil. Of gewoon een broodje gezond met magere mayonaise, ham, kaas, ijsbergsla, komkommer, tomaat etc. Verder ben ik de laatste tijd gek op rozijnen - rozijnenbrood, eierkoeken met rozijnen, rozijnencake, rozijnenbolletjes...

Ik ben 's ochtends over het algemeen een echte zoetekauw; dus die gebakjes klonken hier wel lekker!

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Mijn vriend had ik een tijdje terug erg blij gemaakt met zelfgemaakte wafels met warme kersensaus.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Op z'n Engels... Gegrilde tomaat, champignons, sausages, gebakken ei, spek, toast, witte bonen in tomaten saus en een rosti...

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Het heeft gesmaakt :D

Bijgevoegde bestanden:

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Achteraan op het blauwe bord: choco muffins, spekkoek en ontbijtkoek met noten.
    Witte bord links: mini worstenbroodjes, mini sandwich met kipfilet en pijnboompitten en mini sandwich met makreel.
    Klein wit bordje daarnaast: havermout-banaan pannekoekjes met verse frambozensaus.
    Blauw bord rechts: kommetje met vers gemaakte witte bonen in tomatensaus (dus niet uit potje), scrambled eggs en bacon.
    Blauw bord onderaan: toast met spiegelei, gerookte zalm en bieslook.

In de glazen: verse jus, verse smoothie, panna cotta met frambozensaus. (Allemaal zelf gemaakt ;) )

8. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ziet er mooi uit

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk en lekker! Wat vond je man ervan?

Deel Deze Pagina