Hoi dames! Maandag ben ik zes hele weken zwanger en ik verga nu al een week van de pijn in mijn bekken. Het wordt steeds erger en ik kan bijna niet meer opstaan, bukken, lopen.. Is dat nou bekkeninstabiliteit? Bij mijn oudste had ik dit pas rond acht weken zwangerschap en dan veel minder, bij de tweede werd het al wat erger maar nu! Het is enorm pijnlijk en ik voel me een gigantische aansteller wanneer ik op mijn werk door de gangen waggel alsof ik al acht maanden op weg ben . Maar echt pff het is zo pijnlijk.
Jup, kan.. Ik heb er deze zwangerschap de eerste paar weken heel erg last van gehad, is nu gelukkig bijna helemaal afgenomen, en ga ervanuit dat het over 6 tot 8 weken weer volledig terug is. De test die mijn fysio altijd uitvoert, ga zitten, doe een bal tussen je bovenbenen, en probeer de bal fijn te drukken met je benen. Ga je dan kapot van de pijn in je liezen, dan heb je 99% kans dat het BI is Succes, tis een drama!
Ik heb het ook nu al, met de eerste had ik dat rond de 9 weken. Ik hoopte eigenlijk dat ik het nu wat langer uit kan zingen.. Maar ik ben er bang voor.. Doe nu al aangepast werk maar alles voor de uk!
Bij mij begon t met 11 weken ongeveer (eerste) en mijn fysio zegt dat ze wel eens vrouwen ziet die aan de BI voelen dat ze weer zwanger zijn, nog voor een positieve test! Dus snel naar de fysio! Succes ermee!