Nou, je hoeft 'm idd niet direct op straat te schoppen, maar zulk oppervlakkig gedrag zou ik absoluut niet tolereren. Kom op zeg ... hij praat straks je kind nog een eetverslaving aan als ie niet uitkijkt. Hier wordt niet geklaagd overigens, ik was al niet dun, maar mijn groeiende buik wordt zowat aanbeden hier , om over mijn borsten nog maar niet te spreken. En mijn bredere heupen nu noemt hij gewoon "childbearing hips"... Ik denk wel dat je hier over over zeggen, met je vriend over praten en hem vragen wat hem precies mankeert.
- heb niet alles gelezen - seeeeeeeg, als da mijne man was zou ik daar is goed op slaan ze! De mijne zegt nu ook wel eens van amai nu is u buikje echt wel groter maar dan op een lieve toon. Meestal geeft de mijne me zelfs complimentjes.. hij zaagt enkel soms over mijn olifantenvoeten
ja dat is hier ook voor de grap en vaak zegt ie dan dat duidelijk erna tegen me, is ook niet erg een geintje he, maar dit is serieus...
mee eens, als mijn man morgen kaal zou worden zou ik net zoveel van hem houden en hem om nog heel veel andere reden aantrekkelijk blijven vinden, als je iemand alleen maar om uiterlijk aantrekkelijk vind dan ben je gewoon mega oppervlakkig..
Ik vind het ook niet kunnen maar... het is 2x gebeurd zei je? Hij probeert het misschien wel en hij vindt het zelf misschien ook wel erg klote... het effect dat dit op hem heeft? Maar iedereen weet dat zwangere vrouwen nu eenmaal gaan groeien. Mijn man vindt het juist aantrekkelijk. Pas zei hij dat hij over het algemeen zwangeren erg mooi vind. Puur om het karakter dat ze uitstralen (zijn woorden) Af en toe daag ik hem uit... dan zeg ik iets als in sexy he mijn buik?! En dan hij volmondig... JA!!!!
Mijn vriend zegt gewoon helemaal niets, dat is dus ook nog een 'optie'. Voor mijn gevoel ook geen hele fijne, aangezien ik niet goed weet wat hij denkt. Als ik zeg dat ik wat onzeker ben over mijn zwangere lijf, zegt hij wel volmondig dat die gedachtes nergens voor nodig zijn, maar hij zal nooit uit zichzelf zeggen dat hij me nu mooi vindt. Al zegt hij ook niets negatiefs, dat heeft hij nog nooit gedaan. Zelfs niet in de periode dat ik bijna 85 kilo woog bij mijn lengte van 1.64. De opmerkingen die ik hier lees vind ik bijna schokkend, het lijkt me vreselijk als de man waarvan je houdt, en hij hopelijk ook van jou, je zo toespreekt. Als ik er dan zo over nadenk mag ik eigenlijk niet klagen..
Ik hoop dat je ondertussen met hem gesproken hebt en wat adviezen van hier hebt meegenomen? Vind het erg ongevoelig en wat denkt hij dat je straks weer helemaal je oude vorm hebt na de bevalling? Dan mag hij blijven dromen.. dat je dit tegen je laat zeggen daar sta ik verbaasd van maar als je het prima vindt dat hij je uiterlijk negatief neerzet en dat hij op jouw lijf let (wie is hij om daarop te letten? gaat het niet om innerlijk, daar wordt je samen oud mee, niet met uiterlijk) maar als ik het zo hoor maak ik me zorgen om jullie kindje. Als die alleen maar meekrijgt dat hij/zij moet sporten, op voeding moet letten en je kind er straks vaak op aangesproken wordt dan krijg je kind een eetstoornis. Dan hoeft het niet eens tegen jullie kindje gezegd te worden, als hij/zij hoort hoe jouw man tegen jouw praat over je uiterlijk krijgt hij/zij daar vanzelf een complex over... ik vind dit een serieus probleem en hoop echt dat je een goed gesprek met hem aankaart. Al doe je het niet voor jezelf, dan voor je kindje!
Alleen de titel al vind ik schokkend pff.. het had mijn vent niet moeten zijn in ieder geval... net of hij volle zalen zou trekken zeg! Ik draag iets prachtigs van hem en mij dus ONS...en als hij mij niet aantrekkelijk meer vind is dat echt zijn probleem hoor...
Precies! Enorme zakken zijn 't.. Ze hebben hun gevalletje gebruikt, hun zaadje geplant.. Ze krijgen een kindje van hun vrouw of vriendin... Wat willen ze nog meer, dat ze eens dankbaar zijn. Jullie krijgen een kindje!!
Haha mijn vriend vind het ook niks die dikke buik.. en ikzelf voel me ook NIET sexy!!! Dus ik snap het heel goed van mijn vriend.. ook het idee dat er een kindje in mij zit leidt ontzettend af.. en niet bepaald opwindend opwekkend zeg maar haha.. Ik hoef zelf ook niet dus het komt goed uit zo Wij kunnen er allebei prima mee om gaan.. en eerlijkheid openheid en er over blijven praten is echt belangrijk hoor!! Je kunt op verschillende manieren intiem zijn.. en daar zijn wij nu ook gelukkig mee dusja.. je moet wel een sterke relatie hebben denk ik.. Overigens vind hij me wel mooi.. soms kijkt hij naar me en zit te grinniken.. ik vind je buik zo leuk zegt hij dan..
Wat een eikel! Sorry hoor. Maar ik vind dit echt niet kunnen. Er zijn zat vrouwen die zichzelf te dik vinden en door zulke opmerkingen zich alleen maar ellendiger gaan voelen. Hij hoort je nu te steunen ipv af te zeiken! Voor mijn eerste zwangerschap was ik mega slank en tijdens de zwangerschap kwam ik meer dan 30 kilo aan en kreeg ook striemen. Hier werd ik zelf heel onzeker van maar mijn vriend vond me nog steeds prachtig om te zien. Zelfs na de zwangerschap heb ik een buikje overgehouden en zelfs toen had ik tijden dat ik me onzeker voelde maar dat was absoluut niet nodig volgens hem. Je houd toch van elkaar vanwege het innerlijk en niet alleen het uiterlijk? Ik bedoel maar: mijn vriend is nu al wat kaal aan het worden terwijl hij pas 26 is. En dan nog ben ik dol op hem net zoals hij nog dol op mij is met wat extra kilootjes erbij
Sorry hoor maar striemen zijn ook niet echt sexy en ik zou het echt niet tof vinden als mijn vriend zegt dat hij me prachtig vind met striemen.. ik heb dan liever dat hij eerlijk is En kaal vind ik hem ook minder leuk om te zien dan met haar dus dat zeg ik dan ook eerlijk.. betekent niet dat ik minder van hem hou
Mijn man vindt mijn buik helemaal geweldig! De striemen zegt hij niet te zien. Het zijn er ook niet echt veel. Voor hem hoef ik helemaal niet heel snel mn oude figuur terug te krijgen, hij vindt het belangrijker dat mijn lichaam zich op een gezonde manier gat herstellen.
Poeh, er komen in dit topic toch uitspraken voorbij. Blij dat ik niet zo'n boerenpummel heb zeg. Ik was al te zwaar, nu tonnetje rond incl. vochtpootjes en er is geen vierkante cm. op m'n buik te ontdekken waar nog geen striem zit, maar VL hoor ik hier echt niet over (en z'n aanhangsel gelukkig ook niet ). Uiteraard klaag ik geregeld over dat ik mezelf zo lelijk vind (soms heb je zo'n hormonenbui...), VL zegt van me te houden zoals ik ben en zeker niet minder van me te houden met w.s. een hangbuikje straks of striemen. Voor mij prima, is een eerlijk antwoord, idd beweren dat striemen prachtig zijn hoeft niet, mij vertellen dat ik prachtig ben zoals ik ben (mits gemeend) dan weer wel. Zeker worden veranderingen opgemerkt, maar om zulke opmerkingen te maken? Nee, vind ik van weinig respect tonen. Ik kan ook niet begrijpen dat je elkaar niet kunt accepteren zoals je bent...? Zou een hartig woordje met je vriend spreken TS (benieuwd of je dat al hebt gedaan trouwens?) en je gevoelens duidelijk maken.
Mijn man vind mij mooi zwanger en mn buik vind hij ook erg mooi. Maar niet sexy en ik denk dat, dat ook wel normaal is want het is ook niet iets seksueels. Dus als we seks hebben dan doen we het meestal achterlangs, of ik zorg dat mn buik bedekt is
Mijn vent heeft ook wel eens gezegd dat hij zwangere vrouwen niet erg sexy vind. Tsja.... Ik kan hem niet anders dan gelijk geven, want als ik in de spiegel kijk, zie ik een bolletje vocht staan! (Ben overigens wel erg trots op mijn dikke buik ) Maar het wil niet zeggen dat hij niet van me houdt, hij kruipt 's nachts heerlijk tegen me aan, zegt dat hij van me houdt en 'het' lukt hem ook nog steeds wel. Ik ben blij dat hij eerlijk zegt dat hij het niet erg sexy vindt, hij is eerlijk! Ik ben van mening dat er ook veel mannen zijn die zeggen dat de zwangere vrouw prachtig is, zodat de vrouw zich goed voelt... Heb ik toch liever dat mijn lief eerlijk zegt hoe ie er over denkt
Dus jij zegt dat veel mannen die zeggen dat het WEL mooi is gewoon liegen? Dat is ook onzin, dat jou man zo is betekend niet dat andere mannen zo zijn he Ik vind zwangere vrouwen vreselijk sexy, niet allemaal misschien, de ene draagt wat mooier dan de ander, maar geloof me vollere borsten, stralende ogen, mooi haar, zelfvertrouwen over haar buik (dat is iets wat je als vrouw zijnde zelf moet doen en overbrengen) en dat mooi dragen DAT maakt je enorm sexy en het idee dat je een wezen grootbrengt, en als sterke vrouw zijnde dat allemaal doorstaat, bevalt en daarna weer alles doet, zo'n sterke vrouw zijn maakt je enorm sexy. Mijn man kan niet met zijn handen van me afblijven hij vind het geweldig, dat is niet gefaked omdat jij toevallig zo onzeker bent (over je eigen lijf) en je zwangere lijf niets vind, een sterke en zekere vrouw, straalt genoeg uit om enorm sexy te zijn vind ik zelf, je merkt echt wel als je man het fakes (dus alleen maar zegt of met heel zijn lijf dat uitspreekt )