mijn man heeft vandaag met mijn opa samen de bloesemtocht gewandeld en is nu compleet afgepeigerd ik ben samen met mijn moeder en de kleine man ze gaan halen voel me ook alsof ik zelf gewandeld heb dus we waren thuis lekker de relax kleren aangetrokken nou net gegeten en nu zitten we met zijn 3en op de grond hebben we de cd van woezel en pip in de tovertuin op staan voor de 600e keer deze week en de kleine heeft ook een grote zingende/pratende woezel knuffel dus de cd begint en de kleine pakt woezel en gaat met hem tegen zich aan staan dansen zo vreselijk lief we smelten helemaal betrapte mezelf maar ook mijn man op een traantje zoals hij bezig was zo schattig het maakt een fijne dag helemaal volmaakt ben trots op mijn mannen
Wij staan ook regelmatig allebei te janken bij iets liefs dat hij doet. Of we hangen 's avonds snotterend boven zijn bedje als hij slaapt, hoe het in vredesnaam toch mogelijk is dat we zoiets moois hebben gemaakt. Hoe groot je kind ook wordt, het blijft een wonder. Geniet van deze mooie momenten!