Dit is ons 3e kindje en weer is de misselijkheid begonnen. De vorige keren duurde het tot 16 weken. Ik hoop deze keer dat het sneller over is. Tot welke week waren jullie misselijk? Ik slik Emesafene in combinatie met Antimetil (op basis van gember). Meer tips zijn welkom!
Bij de eerste tot 9 weken De tweede tot 16 weken De derde tot 37 weken ( tot de bevalling ) En bij deze weet ik nog niet maar ik ben er bang voor, deze is tot nu toe het hevigste, al twee opnames achter de rug en nu 7,5 kilo kwijt, houd niets binnen ook niet met medicatie, Ik hoop voor je dat je er dit keer ook rond de 16 weken vanaf bent
Bij de eerste tot 10 weken. Pff ik voel me zo schuldig tegenover mijn dochtertje. Ze heeft helemaal niks aan mij
Bij de eerste en tweede nauwelijks misselijk geweest. Bij deze wel heel erg misselijk geweest en wel tot 15 weken
Ik ben ruim twaalf weken en ik zit er nog op te wachten..totaal sowieso heel weinig klachten. Hopelijk voelen de dames die er meer last van hebben zich snel beter!
Tot 19 weken was het hels.... Niks hielp. Daarna een opleving van een paar weken met energie voor tien... En nu lijkt het sinds twee weken sluimerend weer heftiger te worden. Slik nog steeds emesafene en 3x per dag gembercapsules, maar het doet weinig voor me. Nog maar 13 weken te gaan...
Nathalie, super nog dat je weer zwanger bent! Verder alles goed? Hier bij de eerste tot 16 weken, daarna niks meer alleen bij auto rijden echt tot spugen toe. Bij tweede tot 9 weken, af en toe een dagje nog wel en geen last van wagenziekte in de auto.
Tot en met 17 weken hier. Ik denk dat ik tot en met 15 weken gemberpillen en Primperan heb gebruikt (Emesafene hielp bij mij niet). Moest veel overgeven, had weinig eetlust en ben iets van 6 kilo afgevallen. Nu met 23 weken heb ik af en toe nog steeds last van ochtendmisselijkheid en gooi ik mijn ontbijt eruit. Maar ik heb er tenminste overdag geen last meer van en kan dan alles binnen houden. Maar ben nog steeds niet op gewicht als ik kijk naar mijn gewicht voor de zwangerschap + beetje extra.
Bij onze dochter tot een paar uur voor de bevalling. Deze keer is nog afwachten, maar ik reken opnieuw op de hele zwangerschap, dan kan het alleen maar meevallen als het eerder weg is..
22 weken misselijk, maagzuur en tot bloedens toe spugen. Daarna hield het op. Hier geen medicatie gebruikt omdat de VK aangaf dat het erbij hoorde, alleen Rennies voor het maagzuur. Wat ik wel deed was geregeld cola drinken en druiven eten, dat hield het wel wat tegen voor een tijdje. Nu ben ik alleen nog misselijk als ik te lang niet heb gegeten.
Bij de eerste tot 39 weken, tot ik bevallen was.. Nu nog steeds niet over met 27 weken, dus ik gok weer tot de bevalling.
tot een week of 12/13 was ik echt continue misselijk en kon niet normaal functioneren..het is vanaf toen gelukkig erg afgenomen maar hoopte er nu met 16 weken helemaal vanaf te zijn...helaas nog wel met vlagen vooral met lege maag last ervan..'s ochtends en savonds..had geen last van maagzuur maar voel ik nu ineens wel af en toe opkomen. heb alles geprobeerd ook medicijnen..enige wat bij mij helpt is op wat zoets zuigen..zoals dectrose snoepjes van de kruitvat en antaflu of fresherments friends...dat verlicht het echt..suc6 ermee hopelijk bij jou sneller ervanaf