Sinds eisprong pijnlijke borsten, tepels en ze zien opgeblazen uit. Nu ook al een paar dagen buikpijn en rommelende darmen. En vanaf vandaag spierpijn in mijn bovenbenen. Over 4 dagen is mijn nod. Thnx
Hoi, Ik wil je niet ontmoedigen, maar jouw klachten heb ik na elke eisprong. Als je deze klachten nooit hebt, dan zou ik alvast een testje proberen, bv. Kruidvat 2v5. Of j moet nog even geduld hebben....! Succes! Grtz Pinda
ik heb hier ook vaak last van na me eisprong tot aan me ongi weet ook niet hoe lang je al van de ac af bent maar kan ook nog van t ontpillen zijn
Ook ik heb deze klachten altijd na eisprong. Dacht altijd zeker te weten dat het raak is maar altijd weer ongi!!!
Zijn ook mijn ongi symptomen. Je lijf maakt je gek hoor! Kan ook zijn dat ik het altijd gevoeld heb, maar dat ik er voordat ik zwanger wilde worden geen aandacht aan schonk. Ik geloof ook nooit helemaal 100% dat het betekend dat ik niet zwanger ben als ik ongesteld ben, zo erg is het al...
Zijn ook mijn ongisymtomen...Heel fijn al die zwangerschaps en ongikwaaltjes die zo op elkaar lijken..
Maar aangezien al die symtomen zo op elkaar lijken, zou ik niet ontmoedigd raken en er toch een testje tegenaan gooien want het zou zomaar kunnen dat dit bij jou zwangerschapssymtomen zijn..iedere vrouw is anders.