Hier een beetje vreemde dag. Ben jarig. Hij had niks voor me want daar had ie geen tijd voor gehad ivm Portugal en zo... Gaan vanavond wel uiteten maar de sfeer is wel nog een beetje awkward. Gisteren begon ie ineens over trouwen en kindjes hoe graag hij dat met mij wil! Normaal was ik juist van het trouwen en hij helemaal niet maar werd er nou niet bepaald blij van.
Jee, wat een situatie ts... Ik hoop dat je ondanks alles toch een fijne dag kan hebben vandaag. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk maakt hij het nog een beetje goed met je.... Het klinkt alsof hij heel erg in de war is. Het kan zijn dat hij een flirt heeft gehad in het buitenland. Leuk, spannend...nieuw. En dat hij bij thuiskomst ineens besefte wat hij dan zou moeten missen. Jou, en de kleine. Hij is denk ik erg van zichzelf geschrokken. Wellicht had hij dit zelf ook nooit verwacht.
Misschien doet hij wel zo omdat hij iets gepland heeft voor je.. Hij heeft het over trouwen.. Misschien weet hij zich geen houding te geven omdat ie je gaat vragen ofzo.. Heb geen idee hoor..
Gefeliciteerd! Ik denk een beetje wat clivia denkt hoor! Heb je hem nog wat op papier gegeven over je eigen gevoel? Hebben jullie nog gesproken?
Nee heb niets meer gezegd tegen hem. Ben beetje leeg van binnen. Heb in die 2 weken dat hij weg was zoveel energie in hem gestoken dat ik nu eigenlijk echt op ben. Hij is heel knuffelig ineens maar ik voel het niet echt meer. Daarbij is hij ook weer helemaal gefocust op zijn hobby alsof hij nooit is weggeweest.
Gefeliciteerd! Hopelijk wordt vanavond toch een gezellige avond. Ik denk dat jullie je beiden even geen houding weten te geven en dat het daarom zo raar voelt. Probeer lekker luchtig te blijven. Dingen vertellen over wat jullie zoontje de afgelopen weken gedaan heeft geeft altijd wel gesprekstof.
Tja, beetje achteraf maar je had ook niet zo gefocust op hem moeten zijn.. het heeft je nergens toe gebracht, ja de verkeerde weg in terwijl je niet eens zeker weet of er wat gebeurd is. Ik zou geloof ik voor mezelf gaan opschrijven hoe het leven zonder hem zou zijn. Zie je dat zitten? Stel jezelf is voor dat hij nu toch met een ander zou zijn. Hoe voelt dat voor je? Want je doet nu overkomen of je hem liever kwijt dan rijk bent.
De vraag is denk ik; wil jij nog wel? Want het lijkt erop alsof jij het niet meer ziet zitten en dan kom je helemaal nergens. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten en ik heb destijds bij mezelf ook moeten nagaan of ik zijn "misstap" voor mij geen excuus kon zijn om er een punt achter te zetten. Dat was de makkelijke weg geweest. Ik merkte dat het niet alleen van zijn kant uitgedoofd was, maar dat ik ook een groot aandeel had in het verhaal. Door de gebeurtenis waar wij in zaten, hebben we beiden een meetlat langs ons huwelijk moeten leggen en dingen bij moeten stellen. We stonden open voor therapie en nu, twee jaar na dato, zijn we nog samen. Nog steeds komen er dingen wel eens naar boven die me boos kunnen maken, maar we kunnen praten en delen en geloof me; daar kan geen losse flirt tegenop. Het gaat bij ons om begrip; ik kan begrijpen waarom het bij hem gebeurde dat hij een andere kant opschoot en hij begrijpt mij waarom en waarin met name ik geraakt ben. Ik hoop dat je voor jezelf ook die transparantie kunt krijgen. Ik wil niet zeggen dat het jouw schuld is, maar na wat ik hier allemaal heb gelezen, zul je wel open moeten staan voor je oprechte en eigen gevoelens en niet alleen maar zijn "misstap" gebruiken om jouw rot gevoel te verantwoorden. Snap je? Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Ga vanavond lekker uit eten en neem daar ook de tijd om alles een op een eens te bespreken en pak je eigen aandeel ook mee.
Ik denk dat hij jouw gevoel aanvoelt sinds hij thuis is en bang is jou te verliezen... Vandaar het trouwen en kindjes. Dus: PRAAT met elkaar!!! Als jullie dat niét kunnen breekt op een gegeven moment de hel los. Verder heb ik bij jouw verhaal helemaal niet het gevoel dat hij vreemd is gegaan. Ik denk dat hij de foto's verwijderd heeft om jou niet ongerust te maken (en terecht, zo blijkt). + misschien een goed idee om aan jouw verlatingsangst/ onzekerheid te werken. Want dat gaat niet zomaar over en het blijft je achtervolgen. Is het niet in deze relatie, dan wel in een andere. En natuurlijk: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Wat naar allemaal Waarschijnlijk is er niks aan de hand en is hij gewoon ontzettend druk/moe enz. Misschien moet je je gevoel aan hem uitspreken als je hem weer spreekt.
Van harte gefeliciteerd, laat het over je heen komen probeer je nare bijgevoel opzij te zetten en probeer echt te genieten!! kijk eerst eens hoe t gaat
Oeps ik had te snel gereageerd en nu net pas alles gelezen :-/ Meid wat een k** situatie! Sterkte vanavond
Jeetje meis wat een verhaal. Ik kan alleen maar de tip geven om je hart te volgen en voor jou en je mannetje te kiezen. Laat jezelf niet leegzuigen door wantrouwen. En ineens over trouwen en kinderen krijgen is wel een hele mega omslag... vreemd. Hou je taai!
Het was niet echt de verjaardag waar ik op had gehoopt. Heb tijdens het eten constant mijn tranen zitten verbijten. Er hing een ongelooflijke rot sfeer. Eenmaal thuis kon in het niet meer en heb ik gezegd dat dit zo niet kan en dat ik twijfel aan ons en hoe nu verder. Het enige wat hij zei was dat ik hem met rust moet laten en dan maar moet beslissen of ik met hem verder wil. Ikke huilen en in paniek omdat ik zo graag wilde dat hij het op zijn minst begreep maar hij werd alleen maar boos en was er klaar mee. Ik weet niet goed wat ik moet doen, ik voelde me eindelijk zo sterk en nu ben ik weer de verdrietige die ik 2 weken was, bang om hem kwijt te raken.
Jeetje wat vervelend! Had gehoopt dat je verjaardag de boel een beetje zou doorbreken! Maar misschien is het inderdaad niet slecht elkaar even te laten, zodat jullie beide even goed kunnen nadenken, en wanneer jullie er beide klaar voor zijn, een goed gesprek aan te gaan. En het is niet gek dat je verdrietig bent, en bang hem te verliezen, je zag een toekomst met hem!
Nou het lijkt me eigenlijk wel duidelijk dat hij er helemaal klaar mee is en niet eens meer moeite wil doen voor jou. Ik zou z'n spullen pakken en hem er uit zetten hoe moeilijk dat dat ook is. Zo kun je toch ook niet verder? En wil je nu nog niet definitief, stel dan een time out voor zodat jullie beide kunnen nadenken. Heel veel sterkte.
Wat ontzettend jammer dat je verjaardag anders gelopen is joh! Ik denk niet dat hij zozeer klaar is met jou, hij vraagt je nota bene ten huwelijk, maar ik denk wel dat hij de onzekerheid en het 'gezeur' zat is.. Als hij jou ten huwelijk vraagt wil je hem niet meer, en nu is hij het zat en nu wil je hem weer... Lijkt wel een aantrekken - afduwen spelletje.. Dat werkt niet! Even rust in de tent lijkt me ook niet meer dan logisch, beiden even op adem komen en stoppen met je onzekerheid op hem te projecteren.. Hopelijk leert hij dan te luisteren, maar dat vinden veel mannen erg moeilijk hoor! Mannen begrijpen vaak alleen duidelijkheid. Hints en opmerkingen begrijpt het brein gewoon niet! Sterkte joh!