Vriend weg voor werk

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaAniek, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mee eens

Ik denk dat hij gewoon niet wil kiezen ( slappe zak) en dat jij het verder maar moet oplossen

Eerlijk...je kunt echt beter en leuker krijgen dan deze man...die niet eens met je kan praten en verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag.

Persoonlijk zou ik daar niet mee kunnen leven.

Makkelijk gezegd natuurlijk vanaf de zijlijn...ik wil je echt heel veel kracht toewensen met het maken van een beslissing.

2. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dankjewel! Ik moet het inderdaad allemaal maar in m'n eentje 'oplossen' tussen ons. Hij vindt het allemaal prima zolang er geen gezeik is en zo wel, gaat hij op slot.

Vind het super moeilijk, wil dit echt niet meer en kan hier ook niet mee leven. Maar de angst voor wat de toekomst zal brengen alleen is zo ontzettend groot! Kan echt alleen nog maar huilen :(

3. Janna

Janna Fanatiek lid

Heb je ondertussen al verteld dat jij hebt ingelogd op zijn fb en die foto's hebt gezien? Ik kan me voorstellen waarom je het eerst niet wilde vertellen, maar er is nu toch al stront aan de knikker. Als je dit eerlijk opbiecht, kan hij snappen waarom het voor jou nog niet goed is, terwijl hij vindt dat het uitgepraat is en jullie erover op moeten houden. Dat lijkt me nog de enige ingang om bij hem volledige openheid te vragen, door zelf dus ook volledige openheid te geven.

4. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Ik denk dat je hem al kwijt bent en dat hij eigenlijk klaar is ermee.
    Na de topic gelezen te hebben lijkt me dit echt geen gezonde relatie. Je moet elkaar toch alles kunnen zeggen en elkaar kunnen geruststellen/troosten? Nu loop jij op je tenen en durft hem niet te confronteren met de foto's, terwijl het je zo dwars zit.

Ik denk eigenlijk dat de koek op is tussen jullie maar dat geen van beide de eerste stap durft te nemen om t uit te spreken.

Sterkte!

5. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Verschrikkelijk! In mijn ogen kun je beter voor jezelf en voor je kindje kiezen.

Dat hij nog niet eens de moeite doet om zich van zijn onschuld te bewijzen en nog niet eens de moeite neemt om jou ervan te overtuigen dat hij er samen voor wil gaan zegt denk ik al genoeg....

Heb je hem al naar de fotos gevraagd? Aan de ene kant kan dit nog meer olie op het vuur gooien maar aan de andere kant...wat heb je nog te verliezen? Dat hij maar eens eerlijk zegt waarom hij zo op de foto's stond.

Jij voelt je zo rot en hij gaat er mee om alsof hij per ongeluk je favoriet t-shirt heeft weggegooid en je je nu maar niet meer moet aanstellen.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja! En JIJ mag je niet gedragen zoals je doet, vanwege wat er gebeurd is in je vorige relatie?
    Wat een slap excuus! Als mijn man weg is voor zijn werk neemt ie juist wat leuks voor me mee van daar! En verder is hij helemaal niet attent of zo. Maar kom op, voor een verjaardag, dat is toch het minste
    Inderdaad raar dat hij daar dan ineens over begint. Maar ook meteen een mooie opening om dan te zeggen, dat je toch niet kunt trouwen als je elkaar niet kunt vertrouwen!
    Ik kan het niet méér eens zijn met dit bericht.

Het moet van twee kanten komen, maar volgens mij is dat niet.

Jouw gevoel zegt al: wegwezen! Maar je bent bang om het vertrouwde wat je hebt te verliezen. Dat is menselijk. Jij laat verder nog wel zien, dat je er samen uit wil komen.
    Hij doet of er niks aan de hand is en jij je aanstelt. Maar ook al zou jij je aanstellen, hij moet toch ook aanvoelen dat jullie relatie op de rand van een afgrond staat? Waarom probeert hij dan niet om jullie op een betere plek te krijgen?

Wat hierboven al gezegd is: Volgens mij heb je niks meer te verliezen en zou ik naar de foto's vragen. Als allerlaatste kans voor hem om met jou in het reine te komen. Blijft hij ontkennen, boos worden, etc, dan weet je toch genoeg? Volgens mij heb jij in je hart al de beslissing genomen. Ik herken de emotie een beetje van 2 jaar geleden. Toen is er ook een knoop doorgehakt. Ik denk dat dat ook wel het beste was. Toen ben je er ook bovenop gekomen. Dat kun je nu ook weer, ook al gaat dat pijn doen.

En volgens mij heb je mijn nummer nog :p Je kunt me altijd appen. xx
    Ik heb jouw nummer volgens mij niet meer :(

7. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dankjewel voor je reactie lieverd! Voel me gewoon weer dat verloren schaap van 2 jaar geleden :( in mijn hoofd gaat het alle kanten op, het ene moment weet ik zeker dat ik het niet meer wil en toen ik dat gisteren probeerde te zeggen sloeg de paniek bij mij toe. Het is een eikel, hij behandeld me niet goed en heeft compleet schijt aan me... En toch blijft er een stukje in mij hopen dat het ooit weer wordt als hoe het was. Er is gewoon zo veel, zo snel veranderd dat mijn hoofd het allemaal niet zo goed meer kan verwerken. Hij is nu ook weer weg en komt pas laat thuis en ik zit hier in m'n uppie te bedenken wat we kunnen doen om samen te blijven.

Als ik dit allemaal van iemand anders zou lezen zou ik ook zeggen ga weg, je verdient beter maar ik raak gewoon zo veel kwijt en dat vind ik heel eng.

Vanmiddag afspraak gemaakt bij psycholoog ivm mijn verlatingsangst en die stelde relatietherapie voor. Ik zei al ha, dat doet ie nooit maar had m toch geappt of dat niet een idee was. Tot mijn grootste verbazing appte hij terug: ik sta daar voor open als dat jou helpt. Niet helemaal waar ik op hoopte want het moet ONS helpen maar ik was toch wel verrast! Heb m niet meer gesproken erover want hij kwam thuis en moest gelijk weer weg maar het is iets... Nu nog zien of hij het echt meent.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hoop het voor je. Sterkte.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hij komt dan vanzelf met z'n neus voor de spiegel te staan meid.
    En dat is precies wat nodig is..Dat hij ziet dat het niet alleen maar bij jou ligt maar net zo hard bij hem.

Knuffel en succes!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh dat klinkt wel goed hoor!!! Snel die afspraak maken en kijken of hij ook echt doorzet, want zéggen is één ding (en een keer meegaan is een tweede), maar om dan ook echt samen dat traject in te gaan en er samen aan te werken, is wat anders. Ik hoop dat hij mee gaat en dat het voor hem ook een eye-opener wordt.
    Knuf meid!

PS: Soms helpt het al om het niet 'relatietherapie' te noemen, want dat woord schrikt de meeste mensen af en dan schieten ze helemaal met hun kop in het zand, want 'dat hebben wij helemaal niet nodig', terwijl het wel zo is...

11. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Is de afspraak inmiddels gemaakt?

We zijn nu een klein weekje verder. Hebben jullie nog gepraat of iets er nog iets veranderd?

12. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Kogel is door de kerk... Hij is weg vanavond en ik heb in zijn werk laptop gekeken. Hij heeft vandaag nog contact met haar gehad. Thank god kon ik de chat history niet bekijken want dan was ik gek geworden maar ik ben er klaar mee. Heb hem geappt dat het klaar is want ik kon me niet meer inhouden. Hij heeft het nog niet gelezen en ik word helemaal gek.

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Jeetje meid,

ik zou persoonlijk zeggen pak zijn spullen in tassen gooi ze voor de deur en stuur hem een berichtje dat zijn spullen klaar staan.. Ik zou persoonlijk zo pissed zijn dat ik erbij zou zetten dat hij dan mooi gelijk bij haar in kan trekken..

Kies voor jezelf meid!!

dikke vette knuffel meid!!

14. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Pfff, wat een eikel.

Weet je wel zeker dat het niet voor werk was of was het weer via fb?

Gelukkig hebben we nu die blauwe vinkjes, dan weet je wanneer hij het gelezen heeft ;)

Sterkte en je verdient zoveel beter!

15. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dankjewel! Ben zo bang voor als hij thuis komt... Nee hun hebben niks met elkaar te maken voor werk, zij heeft dezelfde functie maar dan in een ander land. Ik voel echt zoveel tegelijk nu...

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Sterkte meid wat een k..t situatie.

17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Sterkte meid!

18. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Veel kracht en wijsheid toegewenst!!

19. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedzo meid. Je bent zoveel meer waard! Wat een ... *****.
    ookal is het begrijpelijk dat je nog van hem houdt, dit kan je niet toestaan, dan verraad je jezelf eigenlijk.. *knuffel* en sterkte

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Jeetje wat een situatie meid!
    Sterkte!

Deel Deze Pagina