Vriend weg voor werk

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaAniek, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Het boeit em ook niet op dezelfde manier als het jou pijn doet. Want anders had ie geen contact meer gezocht. Blijkbaar heeft de vorige keer niets geholpen dat je eerlijk was over je gevoel.

En je mag nu ook best even boos, verdrietig, ellendig etc voelen!

2. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Feit dat hij je niet direct opgebeld heeft, maar een appje terug stuurt vind ik ook genoeg zeggen. Een echte vent vecht, maar blijkbaar heeft hij maling aan je.

3. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ach jeetje meid. Hij verdient jou gewoon niet. Dikke knuffel. Ondanks dat hij een enorme lul is doet het natuurlijk wel heel zeer.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wow, wat een verhaal :(

Probeer voet bij stuk te houden. Uit is uit, het vertrouwen is kapot en hij doet totaal zijn best niet om dat te herstellen. In plaats daarvan gaat hij door met liegen, en praat hij achter je rug om alsnog met die collega. Ik heb het topic globaal doorgelezen, en weet even niet wat de situatie precies is, jullie wonen samen? Koop, huur, wiens huis? Als het jouw huis is, is het makkelijk, spullen inpakken en duidelijk maken dat hij er niet meer woont. Maar als het jullie huis is, moet je denk ik zorgen dat jij stappen onderneemt om te zorgen dat je ergens anders kunt wonen of dat je het huis alleen op jouw naam krijgt.

Heel veel sterkte. Ik herken veel uit mijn vorige relaties in hoe je schrijft en wat het met je doet. Ik hoop dat je een kerel zult tegenkomen die dit niet bij je los maakt. Dat heeft bij mij alles anders gemaakt.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee wat een l*l hij zou je gelijk moeten bellen en vragen schatje wat is dit wat doe je nou ik kom er gelijk aan ...
    maar nee een appje terug???? pfff zet zn spullen maar bij de deur.. daag jij verdiend zoveel beter!!!

6. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Hij is thuis.. Had al een deken op de bank gelegd maar had hem later verwacht dus ik zat ook nog op de bank. Ik zei toen hij binnen kwam: ik ga naar bed, heb een bedje op de bank voor je gemaakt. Zijn reactie: oh oké, is goed. Totaal onverschillig.. Toen gelijk naar bed gegaan en hem niet meer gesproken.

7. mumija

mumija Niet meer actief

Vind het echt heel erg voor je...wat een kl**tzak..

8. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje meid...een extra trap na lijkt het wel!

Blijf sterk! Jij hebt besloten dat je dit niet pikt en dat je beter verdient dan dit! Hou je daar aan vast.
    Sterkte!!

9. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dankjewel! Hoe onverschilliger hij doet hoe moeilijker ik het vind... Ik moet het loslaten maar een deel van mij wil nu naar hem toe rennen en hem knuffelen :(

10. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Jeetje meid, wat een verhaal zeg. Heb het vanaf het begin gelezen en herkende mezelf hier zo erg in.
    Lang verhaal ga ik je niet mee vervelen.

Denk even aan het begin van jullie relatie en dat jullie beide eerlijk waren.
    Dus hij weet wat jou ex jou heeft aangedaan??
    Hij weet dus ook hoe veel pijn dit deed bij je..
    En nu flikt hij het bij je.
    Meid je verdient echt veel beter hoor, die gozer is het niet waard. Jij en je kleintje zijn het belangrijkst he? Vergeet dat niet.

Sterkte meid

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Wat rot dat het allemaal zo gelopen is en dat hij je zo behandeld! Je verdiend zoveel beter! Ik hoop dat je de juiste keuze maakt waar je helemaal achter staat. Sterkte de aankomende tijd, het zal een moeilijke keuze zijn. Knuffel

12. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    meid je komt er sterker uit geloof mij maar jij verdient beter

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Wat een enorme rot situatie voor je!

Ik zou zelf nu niet gaan zitten afwachten en naar hem toe gaan om met hem te praten
    Uit hem zelf komt blijkbaar niets dus moet jij het gaan doen.
    Ga naar beneden, vertel hem wat je vindt, wat je wil en verwacht en stel alle vragen die je hebt.
    Je hebt het app-je gestuurd dus ik zou nu ook doorpakken
    Morgen is je zoontje erbij en wordt praten een stuk moeilijker

Sterkte

14. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Pff hier was ik al bang voor... Ben toch met m gaan praten en zijn onverschilligheid zorgde ervoor dat ik mezelf niet in kon houden en ik gek werd van verdriet en ik gesmeekt heb om bij me te blijven... Maar hij wil niet meer en zegt dat ik gek ben :'(

Ik ben zo zwak en ik haat het!

15. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Meid je maakt t nu alleen maar nog moeilijker voor jezelf zo. Eerst laat je zien dat je er klaar mee bent en daarna ga je hem smeken om bij je te blijven. Hij is degene die een grote fout heeft gemaakt en er gwn schijt aan heeft. Stel dat hij er zo'n spijt van had en moeite voor je zou doen zou ik zeggen ja vecht er voor maar hij laat aan alle kanten merken dat het hem niet boeit. Raap jezelf op en kies voor jezelf en je kleine. Je verdient zo veel beter.

16. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is dit nu het voorbeeld wat jij je kind gaat geven?
    bij iemand blijven die totaal geen respect voor je heeft, je bedriegt en je behandelt als een deurmat? Ben je dan niet bang dat jouw kind later ook zon partner opzoekt omdat hij denkt dat dit een normale gang van zaken is? Of dat hij zijn partner ook zo gaat brhandelen, hij weet immers niet beter dan wat zijn moeder hem geleerd heeft...
    Kom op meid. Ga weg bij hem... zoek hulp er bij van een vriendin van familie! Maak een plan! Als je bij hem blijft heb je garantie op een ongelukkig leven!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ok, tijd om zijn spullen in een tas te mikken en die tas uit het raam te gooien. Als het jouw huis is kan je ook het slot veranderen, zeer doeltreffend.

Kom op meis, waar is je trots! Je bent beter af zonder deze lapzwans, laat hem zien dat je het niet pikt en hem niet in je leven wil.

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou, volgens mij is het duidelijk. Hij vind dat je gek bent, en hij wil niet meer.

Bij mij was nu het punt gekomen, zijn tas te pakken en afscheid te nemen. Zo'n man laat je toch niet meer bij je in de buurt?
    geloof me, mijn man heeft maanden lang hard zijn best gedaan om het goed te maken, en ik heb zijn leven tot een hel gemaakt. Hij deed het allemaal zonder mopperen......hij wist dat hij iets had goed te maken.
    Bij jouw vriend zie ik helemaal niets van dat alles? Volgens mij is hij met zijn hoofd al uit jullie relatie, is ie alleen nog lijfelijk ik je huis aanwezig. Sorry...................

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben wel benieuwd..
    Heb je enig idee wat hij besproken heeft met haar?
    Kan het zijn dat zij contact met hen gezocht heeft en hij misschien alleen maar geantwoord heeft?
    Misschien zelfs wel verzocht geen contact te zoeken?

Ik bedoel, je hebt het zelf weer voor hem ingevuld.
    Jij duwt hem steeds weg. Hij heeft jou nota bene ten huwelijk gevraagd vorige week.

Ik vind het echt heel rot voor je dat meen Ik.
    Maar mocht hij toch willen praten met je, geef hem dan de kans zelf in te vullen wat er daadwerkelijk gebeurd is zonder het voor hem in te vullen.
    Jouw hoofd maakt het steeds erger en erger. En hij wordt er gek van...

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat een situatie. Ik lees de wanhoop in je berichtjes, vind het echt heel verdrietig allemaal voor je.

Mocht het vandaag lukken dan zou ik met hem proberen te praten, misschien even een tijdelijk break. Jullie maken elkaar op het moment kapot. Hij heeft alleen geappt etc met die vrouw? Niet echt vreemd geweest toch? Ik snap dat contact met een andere vrouw heel moeilijk voor je is en vind het goed dat je voor jezelf opkomt. Maar ik krijg ook het gevoel dat je je zelf helemaal kapot aan het maken bent door van alles te roepen richting hem waar je niet achter staat.

Probeer even goed op adem te komen, geef hem aan dat je er compleet door heen zit en dat je dingen hebt geroepen waarvan je niet weet of je het meent. En vraag desnoods om een week geen contact. Dan kunnen jullie beide nadenken en tot rust komen. En volgende week een goed gesprek hebben.

Ik wens je sterkte.

Deel Deze Pagina