Ik denk dat ts wel belangrijkere dingen aan haar hoofd heeft nu. Tis niet niks. Ik wil je veel sterkte wensen.
Chathistorie. Historie is geschiedenis. Kan best zijn dat de meest recente berichten er gewoon nog stonden, maar van de dagen ervoor niet.
Nou dat lijkt me sterk. Ze zou gek geworden zijn als ze het gelezen had. Hij zou het contact verbreken. Dus mijn interpretatie is duidelijk deze. Foto's interpreteerde ze ook als bewijs wat anderen het echt niet zagen. Maar mogelijk legt TS het zelf nog is uit.
Gezien het háár vriend betrof, is het niet gek dat ze dingen wat gekleurder ziet, maar er waren toch wel reacties hier op de foto's, waaruit bleek dat het toch niet helemaal gek was hier wat achter te zoeken. Zeker niet met de rest van het verhaal er omheen... Zou kunnen zijn... ja. Maar zou net zo goed niet kunnen zijn. Ik heb de foto's zelf niet gezien, maar ik vind zijn verhaal ook niet kloppen. Zij vraagt om de waarheid. Hij zegt die te geven. Loopt tegen de lamp en zegt vervolgens, dat hij dingen voor haar heeft verzwegen om haar te beschermen. Zij heeft aan dat ze onzeker is en niet wil dat hij nog contact met haar heeft, hij stemt daarmee in, maar wat blijkt? Hij heeft nog contact met haar. Maar dat hij dat stiekem doet, is zeker ook alleen om haar te beschermen? Kan allemaal zijn hoor, maar dan is hij op z'n minst gezegd niet handig bezig... Ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat. Ik heb het idee dat ze nog bij elkaar zijn, maar dat TS dat niet durft toe te geven hier of zo? Nou ja, als dat zo is, ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat het onderliggende probleem (of dat nou aan jou of aan hem of aan jullie beide ligt) opgelost wordt. *knuf*
Dames, haar laatste berichtje was op 8 november. Lijkt mij stek dat ze online komt en niets doet! Slotje?
Ik ga er van uit dat TS en haar vriend wellicht toch gewoon alles op alles zetten om de boel te redden. Dan is het lezen in dit topic iets wat ze juist even moet vermijden.