Vriend weg voor werk

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaAniek, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Werk hard aan je verlatingsangst meis en probeer het een beetje los te laten. Mijn man zit elke maand wel 2-3 weken in het (verre) buitenland en dan is het contact ook beperkt. Hij heeft het daar gewoon heel druk, vergeet niet dat ze daar aan het werk zijn en niet op vakantie. ;) Andersom reis ik ook regelmatig voor mijn werk dus ik weet precies wat er in hem omgaat. Wanneer ik op zakenreis ben moet ik mij voor 100% richten op mijn werk en dat begint vaak al in de ochtend met 'breakfast meetings' tot in de late uurtjes met zakendiners. Als ik dan eenmaal terug ben op mijn hotelkamer moet ik echt even mijn hoofd leegmaken en gewoon even tv kijken of dom op internet surfen. Ik zou dan ook niet zitten te wachten op 'gezeik' van mijn wederhelft thuis. Ik bedoel het niet rot maar je man weet natuurlijk van je problematiek af en heeft daar tijdens z'n zakenreis waarschijnlijk even geen puf voor. Dus geef hem een beetje de ruimte, over een paar weken is hij weer terug en weer helemaal 'de oude' waarschijnlijk! :)

2. Je stelt je zeker niet aan en voor de vrouwen voor wie dit iets wekelijks of maandelijks is, is het natuurlijk lekker makkelijk om te zeggen dat er niets aan de hand is, dat het allemaal wel goedkomt en dat je je wel aanstelt ;)

Druk of niet, ik vind echt dat je van je man wel een normaal telefoongesprek mag verwachten. Júíst als hij weet hoe het voor jou voelt als hij lang weg is.

Succes de komende anderhalve week, hopelijk is alles weer helemaal normaal als hij weer thuis is!

3. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Nou, kleine update.. Hij komt morgen terug maar hij is dus wel vreemd gegaan.. Hij weet nog niet dat ik dit weet en ik ben echt radeloos...

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Meen je niet! Hoe weet jij dat dan?

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Pardon? Ongelooflijk hoe ben je er achter gekomen

6. Delta

Delta Niet meer actief

Veel sterkte!

7. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Heb uit wanhoop 'gespiekt' in zijn facebook.. Maarja, zoals mannen vaak zijn, komt er een hoop drama als ik hem confronteer omdat ik niet had mogen kijken en blabla.. Hij deed zo afstandelijk en raar.. Ik hoopte zo dat ik me aanstelde en dat het mijn verlatingsangst was die me gek maakte...

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Ik had hetzelfde gedaan meis echt. En als hij boos word dan weet hij zelf ook wel dat hij verkeerd zit. Ik hem eerst de kans geven eerlijk te zijn. Maar door zijn gedrag zou ik hem gelijk lik op stuk geven. Weet je al wel wat je wil?

9. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Serieus, wat erg.. hoe ben je erachter gekomen? Sterkte!

10. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik weet echt totaal niet wat ik wil... Het waren trouwens foto's die ik gezien heb. Hij en telkens hetzelfde meisje in innige omhelzing, zij op zijn rug (??), bij elkaar liggend en helemaal in hun uppie op de dansvloer aan het 'slowen'.

Daarbij is hij letterlijk non stop op whatsapp, maar geen idee met wie, niet met mij in ieder geval. Hij gaat dit ook niet uit zichzelf zeggen en wie weet zijn ze wel echt 'verliefd'? Ik weet niet wat ik er mee aan moet en of ik dit moet pikken of niet..?

11. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dus echt vreemdgaan bewijs heb ik niet maar heel eerlijk vind ik dit gewoon al te ver gaan :(

12. Delta

Delta Niet meer actief

Wat raar.. Is ie wel echt op zakenreis? En niet op 'vakantie' met haar? Heel raar dit!
    Snap dat je die intieme foto's niet leuk vind.

13. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Hij heeft een training voor zijn nieuwe baan. Hij is dus samen met nog zo'n 20 andere jonge mensen. Savonds gewoon party natuurlijk.. :( en thuis zou hij nog niet eens praten met een vrouw omdat hij dat niet leuk voor mij vindt.. Hij is altijd heel principieel daarin.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Gatver, krijg je toch kotsneigingen van.

15. Koon

Koon Niet meer actief

Helemaal mee eens! Veel te ver :(
    Was je onderbuikgevoel toch goed.
    Veel sterkte.

16. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

bah walgelijk zulke mannen

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    oooo bah :x
    veel sterkte !

18. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Wat moet ik hiermee dames..? Ik ga hem morgen ophalen en geen idee wat voor vriend ik terug krijg na 2 weken :(

19. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik zou vooral letten op zijn gedrag.

Ik heb zelf ook zo'n (ex) vriend gehad (9 jaar) en die ging vreemd met een vriendin van mij. Hij werd telkens heel kwaad als ik ernaar vroeg, terwijl ik echt heel veel bewijs had, uiteindelijk heeft hij zich klem geluld en was hij iets te lang aan het nadenken over wat hij moest antwoorden.

Tevens was het wel duidelijk, telefoonrekening, telefoon die nooit alleen gelaten werd, andere mensen die hun gedrag met elkaar gezien hadden, telkens tegelijk online op de app, terwijl ze de hele dag niet op de app hadden gekeken...

Onderbuik gevoel zit meestal goed.

De enige tip die ik je wil geven is, probeer je rust te houden door goed te eten en toch een minimaal aantal uren slaap te krijgen, dan kan je logischer nadenken. Sterkte

20. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bah, sterkte...

Deel Deze Pagina