Dankjewel! Zit zo in de knoop.. Ben de afgelopen 2 weken zo genegeerd en liefdeloos behandeld dat ik aan de ene kant echt hunker naar zijn liefde.. Hoop zo dat hij er zelf over begint en gewoon eerlijk is
Dat meen je niet! Wat vreselijk voor je Natuurlijk moet je hem daarmee confronteren. Je weet niet wat er gebeurd is maar ik zal hem in dit geval zeker niet het voordeel van de twijfel geven. De foto's die jij gezien hebt zeggen natuurlijk niet of hij vreemd is gegaan of niet maar het feit dat hij tegen je gelogen heeft vind ik wel merkwaardig. Had ze die foto's naar hem gestuurd? En stond er verder dan geen tekst bij?
Ze stonden in een groep die ze gemaakt hadden voor alle mensen daar. En op heel veel foto's zie je ze ook samen op de achtergrond en zo.. Maar als ik zeg dat ik gekeken heb, barst de bom echt helemaal! Gewoon een k*tsituatie want misschien is er niks gebeurd verder en maak ik het hiermee juist kapot! Maar aan de andere kant weet ik ook wel beter natuurlijk...
Jeetje zeg, wat een verhaal! Ik zou hem hier zeker wel mee confronteren! Maar misschien ook een veilig adresje zoeken just in case, zodat je met je kind ergens naar toe kan, mocht de harde waarheid een feit zijn. Ouders dichtbij? Zus of broer of vrienden?
Waarom zelf verkassen met kind, tompoes? Als hij het dan toch al zo leuk had in 't buitenland, dan kan hij van 't weekend verkassen naar andere oorden als dit waar is. Ik zou toch ook echt wel de waarheid willen weten en hem ermee confronteren. Al was het maar voor mijn kind. Ik zou overigens ook beducht zijn als hij dit weekend ineens een charme-offensief inzet. (Weet ik overigens ook weer waarom ik het echt niet leuk zou vinden als manlief ooit naar 't buitenland moet voor zijn werk. Ik zou toch ook geen moment gerust zijn. Al te vaak gehoord helaas dat het zo "misloopt". Gelukkig vraagt zijn job het voorlopig niet.)
Maar weetje wat ik raar vind? Waarom hij boos word (de bom barst) als je op zijn FB bent geweest, natuurlijk heeft hij recht op privacy en is dit niet leuk als je niets doet.. maar de reden dat hij boos word is omdat hij iets te verbergen heeft. Verder geen tips maar wil wel zeggen dat je meer waard bent als dit..ik zeg niet dat je bij hem weg moet, maar een confrontatie lijkt me niet meer als normaal, anders denkt hij er de volgende keer ook mee weg te kunnen komen. Word er misselijk van, sterkte meid.
Meid, als hij boos wordt omdat jij in zijn facebook hebt gekeken, dan weet je toch genoeg? Dan heeft hij blijkbaar wat te verbergen. Ik weet niet wat je gevonden hebt op zijn facebook, maar als je 'genoeg gezien' hebt, zou ik hem niet eens gaan ophalen. Wat een sukkel dat hij alles op het spel zet.
Hoezo zou je niet op zijn Facebook mogen kijken? Iedereen die hij in zijn lijst heeft kan zijn facebook bekijken. Je moet echt niet denken dat dat iets is wat niet mag. Als mijn man mij in heel die twee weken amper aandacht schenkt. En ik dan gezellige foto's van hem Zie met steeds hetzelfde meisje. Ja daag. Sorry maar hunker vooral naar niets van hem. Geen aandacht schenken en verder niet bang zijn dat JIJ het kapot zal maken. Ik zou serieus en rustig hem vertellen zo van: tijdens je reis heb jij zeer afstandelijk gedaan tegen me. Das een. En ten tweede is op jullie reisfoto's duidelijk te zien dat je het wel erg gezellig hebt met steeds een dezelfde meid. Hoe zit dit? Heb je me iets te vertellen? En niet bang zijn hoor. Zo kom je zwak over net of je hem niet kwijt wil, wil je natuurlijk ook niet. Maar laat m merken dat je voor je zelf opkomt en mocht er wat zijn dat je dat niet pikt en hij zo mag oprotten. Ja zo zou ik dan zijn. Ieder is weer anders. Ik zou pijn hebben maar mezelf niet min doen door nog aan hem te gaan hangen. Weet niet. Ieder zn ding hoor. Jij weet vast wel wat het beste is.
Wat heb je precies gezien op zijn facebook? Foto's waarbij hij naast een vrouw staat? Maak je het niet erger dan het is?
Even voor mijn beeldvorming, gaat het om dezelfde vriend waar je vorig jaar dit topic over opende: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleenstaande-moeders/410455-ineens-alleen.html#post14215078 de pappa van je kindje die toen ook al vreemd ging en bij je weg wilde?
Goed lezen. Foto's waarop hij met de zelfde vrouw te zien is (op zijn rug, slowend op de dansvloer ga zo maar door) en hij laat aan haar weten dat hij weinig zin in contact heeft. Sorry lichamelijk contact, dansen en zo is mij sowieso te gezellig, en dat hoort gewoon niet als je het mij vraag.
Nee dat is mijn ex, dit gaat over mijn 'nieuwe' vriend sinds 1,5 jaar. Echt een familyman, altijd geweldig met mij en mijn zoontje geweest... Dit had ik gewoon nooit verwacht. En de foto's stonden in zijn facebook, heb ingelogd op zijn account en daar hebben ze een privé groep.
Serieus; dat je hem nog gaat ophalen.... Dattie maar gaat lopen, de trein pakt of een taxi belt Dan behandel jij hem op dat moment ook maar liefdeloos... Tsssk. En als hij thuis komt dán beginnen over de foto's van Facebook.
Als ik wist dat hij vreemdging had ik hem niet opgehaald.. Maar je hebt het 'bewijs' niet. Dus dat is moeilijk. Ik zou het wel gelijk vragen. Zodat je er gelijk vanaf bent. Lijkt me dat hij op het vliegveld niet de bom laat barsten? Sterkte
Thanks! Maar het punt is een beetje, hij heeft allemaal van die principes en andermans fb checken is voor hem zo not done dat ie het gerust daarvoor uit zou maken. Niet helemaal OK maar hij kan daar niet mee omgaan. Dus ik vind het echt heel eng als ik bewijs had was het makkelijk want dan had ik toch niks meer te verliezen. Maar nu kan het misschien wel alleen dit zijn geweest. Pff ik ben niet gemaakt hiervoor en baal echt dat dit nu gewoon weer gebeurd bij een andere man.
Ik vind het not done om foto's te maken en op fb te zetten met een andere vrouw op je rug. Jou gevoel zat toch goed.. laat niet over je heen lopen en confronteer hem.