Vriend weg voor werk

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaAniek, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ben in ieder geval heel blij met jullie hulp! Want ik kan dit gewoon niet meer objectief bekijken.

2. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland

Het zit jou overduidelijk dwars en ik denk niet dat je het dan zo van je af kunt zetten. En als je vriend jou een beetje kent merkt hij gelijk dat er iets aan de hand is. Mocht je het niet over de foto's willen hebben dan kun je altijd nog de vraag stellen waarom hij de afgelopen dagen zo tegen je gedaan heeft.

3. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    ik vind een cursus heel wat anders dan een zakenreis. Een zakenreis ben je wel erg druk en heb je een paar momenten om tot rust te komen. Een cursus waarbij je 's avonds vrij bent en gaat feesten en dan je vriendin geen whatsapp sturen of bellen? Ja dat vind ik wel erg raar. En ik zou ook heel woedend zijn als ik al die fotos zag. Dat betekent dat hij toch vrije tijd heeft en dan ook jou had kunnen bellen, ook al was het een paar minuten om jouw stem te horen.

Denk zelf na wat je wilt en handel daar vanuit. Vertrouw ook op je gevoel. En voer een stevig gesprek met je vriend. Vertel nadat hij uitgerust is hoe jij de afgelopen weken hebt ervaren en wat jij anders wilt zien in je relatie. Vraag hem hoe het was in het buitenland. Vraag of hij nog foto's heeft omdat je zo benieuwd ben wat ze allemaal hebben gedaan. Laat hij dezelfde foto's zien? Of verbergt hij nog wat? Wat zegt je hart dat je moet doen?

Volg je gevoel!! maar weiger ook om als een deurmat behandeld te worden. Doe dit niet alleen voor jezelf, maar ook voor je zoontje.

4. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Dat heb ik al een aantal keer aangekaart terwijl hij daar zat. Hij merkte niks aan zijn gedrag dus beetje een dooddoener. Ik denk dat ik het er eerst maar gewoon bij laat en hoop dat hij deze foto's gewoon samen met alle andere aan mij laat zien als hij terug is.

5. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Heel eerlijk, ik vind er niks shockerend aan. Haal hem morgen op en let op am houding en praat op een rustig moment met hem over hoe jij je voelde en dat je vond dat hij zo afstandelijk deed terwijl je hem erg mistte. En begin niet over de foto's en over Facebook.

6. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Thanks ladies! Ik ga het gewoon afwachten en inderdaad vragen of hij nog foto's heeft en dan hopen dat hij alles laat zien. Als hij het laat zien kan ik me er wel overheen zetten dat ik niet blij ben met zulke foto's maar dan is er waarschijnlijk niks anders gebeurd. En zijn gedrag als hij terug is even afwachten.

7. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Wat een lef om foto van iemand anders op een openbaar forum te plaatsen.

8. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    I know, ik ben ook niet helemaal mezelf nu. Ze zijn er al af ;) en zij komt niet uit Nederland dus dat loopt niet zo'n vaart denk ik.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb helaas de foto's gemist maar mijn man zou jniet met een vreemde vrouw moeten gaan dansen en op zijn rug moeten gaan zitten, nergens voor nodig (andersom ook niet) buiten de foto's om merk je ook een hoop aan zijn gedrag dus alleen dat zou al een goede reden zijn hem aan de tand te voelen.

10. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nou nou, TS zit er compleet doorheen en vraagt hier op een normale manier of ze misschien spoken ziet of niet.
    Het is misschien niet helemaal netjes, maar ik begrijp het wel.

TS; ik zou ook zeker niet blij zijn als ik zulke foto's tegen zou komen. Helemaal in combinatie met het kortaf en zakelijk doen tegen jou terwijl dat normaal gesproken niet zo is.

Ik heb het hier net met mijn vriend over gehad en alleen al het feit dat hij het 'not done' vindt dat je op zijn FB kijkt en daarover zou kunnen flippen vinden wij al gek. vooral door wat je al meegemaakt hebt, is het te begrijpen dat je extra onzeker bent. Ik en mijn vriend zijn van mening dat als je niks te verbergen hebt, je niet over zoiets zou moeten flippen.

Succes morgen meis, ik voel met je mee. Ik hoop dat hij niks verbergd en gewoon open en eerlijk is.

Knuffel

11. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik heb je foto's niet gezien, maar ik snap dat je de meningen van andere wilde weten. Ik zou ook niet blij zijn als mijn man me dit zou flikken...handjes thuis houden.

Suc6 morgen!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Poeh, lastige situatie! Ik heb de foto's niet gezien, maar wens je succes morgen!

13. Amare

Amare Niet meer actief

Hoe gaat het inmiddels TS?

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben ook benieuwd!

15. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik heb de fotos niet gezien en mischien lijken de fotos volgens sommigen onschuldig, maar je verhaal horende klinkt dit als 1+1 = 2.

Als ik uit je verhaal opneem hoe hij zich afstandelijk gedraagt, wel op whatsapp zit maar niet reageert en vervolgens verschijnen die foto's, dan is er wel wat aan de hand. Misschien gaat hij wel vreemd, dat is best mogelijk. Ben benieuwd hoe het afloopt als je met hem in gesprek bent geweest.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoe gaat het nu? ik zou ook achterdochtig zijn hoor als mn man weg is en afstandelijk doet en helemaal als ik hem op de foto gezien heb met andere vrouw

ik lees dat je bang bent voor t feit dat als hij weet dat jij op zn fb gekeken heb feit om daarvoor uit te maken.. klopt niet
    je moet niet bang voor hem zijn je bent niets minder dan hem hoor!
    sterkte

17. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Pff, vind het zo ontzettend lastig... Ik ben hem op gaan halen en hij was blij om me te zien, was wel een beetje awkward maar hij was ook erg moe. Thuis kreeg hij een berichtje op zijn telefoon. Ik zei duidelijk van oh, moet je niet kijken? Hij deed heel vreemd en keek toen toch maar. Er waren een hoop berichtjes te zien van hun gezamenlijke whatsapp groep maar ik zag ook staan 'i miss talking to you!' Nou, ik dus gelijk vragen wie is dat?? Hij opende voor mij de chat en het was dus van dat ene vrouwtje... Ik gelijk door het lint, hij bleef verbazingwekkend kalm en vertelde dat ze gewoon praten en dat hij haar hielp want ze viel buiten de groep en blabla. Maar de rest van de chat was verwijderd. Ikke weer door het lint en heb hem beveelt te sturen dat hij geen contact meer wilde met haar en dat hij haar moest verwijderen en blokkeren. Maar echt instant dat hij dat stuurde, stuurde ze terug what? No, why! Naam are you serious? Naam?! Naam?!. Echt allemaal losse berichtjes, ze leek wel compleet in paniek. Daarna heeft hij haar geblokkeerd en hebben we nog wat gepraat... Dit is het echt in een notendop en beetje warrig misschien maar weet echt niet wat ik hier nu mee moet :s

18. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    En hij gaf wel toe dat hij dus wel met haar praatte via app toen ik telkens vroeg met wie praat je?? Maar hij wilde dat in m'n gezicht uitleggen omdat ik het anders verkeerd op zou vatten... Hij had dus gelogen.

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Heb je het met hem over de foto's op Facebook gehad?

20. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Nee hij zei dat we morgen samen alle foto's gaan bekijken die in de groep staan... Ik geloof misschien ergens wel dat er niks gebeurd is maar dit vind ik eigenlijk ook al niet OK want ze hebben echt veel geappt en hij heeft het verwijderd...

Deel Deze Pagina